Postovani:
Tunelska varijanta i trasa D403 definirana prije vise godina izmedju cvora SKURINJE i MLAKE se konacno potpuno ofucala i potrosila prije nego sto je nasrecu srusen i jedan od 57 objekata zahvaljujuci trasi ovog vijadukta i nadvoznjaka izmedju cvora TURNICA, Mlake i ZABICE … koja je tek 200 M duza.
Zanima me vase misljenje u vezi ovoga kako bih mogao planirati sljedece korake.
Zahvaljujem
Takodjer u kontekstu promasene nasrecu tek planirane preregulacije prometa u centru grada za sto necu pisat novu tuzibabu jer mi je muka vise … vise nego vama
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/slike/rotori-u-planu/38572/
A da negovorim o Novoj autobusnoj Zabici i garazi, pa cu samo sliku ostaviti
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/slike/moguci-rotori/39449/#slika
U svakom slucaju ovu savrsenu trasu Drzavne ceste 403 koja je samo nastavak takodjer drzavne ceste sa Mariscine moze pokusati dovesti u pitanje samo “preveliki” nagib od 8 % odnosno pravilnik gradjenja prometnica po kojemu ovoga grada nikada uopce nebi ni bilo.
Podsjecam da je max. dozvolj. pruzni uspon 3 % i da je uzbrdicama od 18 i vise posto Rijeka krcata.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Svi-odradili-posao-a-ceste-do-Mariscine-nema
Poštovani,
za cestu D-403 poznato je i rješenje trase i uzdužni profil, što je potrebno i za bilo koje drugo rješenje.
Dopustite i da podsjetimo kako je Vlada Republike Hrvatske krajem prosinca prošle godine donijela Program građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje do 2016. godine. U programu su utvrđena ulaganja u cestovnu infrastrukturu na području Rijeke, među kojima se ističe čvor Škurinje-luka Rijeka, odnosno izgradnja ceste D403, koja će čvor Škurinje povezati s novim terminalom na Zagrebačkoj obali. Cesta će izlaziti na Zvonimirovu ulicu, nastavno na zonu Torpeda i nove Zagrebačke obale te će područja bivše Rafinerije i zone Torpeda direktno povezivati s obilaznicom. U 2014. godini osigurano je 15 milijuna kuna za zemljište i ukupnu imovinsko pravnu pripremu te projektiranje spoja s Barčićevom. Osigurano je i dodatnih 200 milijuna kuna za građenje, za što su planirana i sredstva iz europskih fondova u 2015. i 2016. godini.
Imovinsko – pravnu pripremu provodio je Grad Rijeka. S vlasnicima nekretnina na toj trasi obavljeni su razgovori i pronađena rješenja za preseljenje vlasnika i stambenih i poslovnih objekata, neovisno o tome jesu li objekti legalni ili ne. Imovinsko – pravna priprema trebala bi biti dovršena ove godine, kao i promjena glavnog projekta koja podrazumijeva spoj na Barčićevu ulicu. Bit će raspisan natječaj za izvođača radova, a već iduće godine očekuje se početak izgradnje ceste D403. Ta bi cesta trebala biti dovršena do 2017. ili tijekom te godine, paralelno s dovršetkom izgradnje Zagrebačke obale.
Hvala na ocekivanom odgovoru na pitanje koje uopce nisam postavio.
Buduci da nikada nisam sudio pitanja, morati cu biti dosljedan pa necu suditi ni odgovore.
Pitanje je bilo takvo kako je bilo. Trazio sam misljenje u kontekstu potpuno nove trase ove drzavne ceste kroz grad a odgovor je takav kakav je …odnosno, ne preispituje postojece rjesenje nego tvrdoglavo srlja dalje u tunel.
Pokusati cu sprijeciti ovakav razvoj dogadjaja kao i najavljenu gradnju nogometnog stadiona na rusevinama atletskog ili megalomanskog projekta autobusne stanice – garaze, na rusevinama onih solidnih skladista ili ….
Ako ne uspijem, otresti cu prasinu i poci negdje dalje
Do tada Vas jos jedannput podsjecam i upozoravam da je cvor Skurinje za razliku od cvora Rujevica za rijecku luku i pogotovo sami grad, u promjenjenim razvojnim okolnostima, potpuno pogresna tocka povezivanja., pa se nadam da ce to ipak uvidjeti drzava ako nece vlada ovog cudnog grada.
I jos samo ovo … Spoj ceste 403 na Zvonimirovu je potpuno irelevantan … nepotreban … nebitan, i vrlo skup za razliku od spoja koji bi se u zelenoj (nadzemnoj) varijanti mogao osigurati sa Candekovom a koji bi tek imao smisla i velikog znacaja za ovaj najnaseljeniji dio grada ali i prometa sa Krnjeva, Nove ceste i gornjeg Zameta odnosno citavog sjeverozapada za grad … uglavnom tihih osobnih automobila.
Ako je imperativ nasipavanja Zg obale jedini ozbiljni razlog biranja ove tunelske varijante ( ja drugog razloga nevidim) onda mozemo svi sretni i veseli krenuti u kopanje drugih kolosjeka kroz grad i one sasvim dovoljne jedne trake istocnog smjera tunela Skoljic – Potok – Mlaka, a ustedom od 1,6 Km spojnih prometnica, nadvoznjaka Baraceve ( a ne Barciceve) do podvoznjaka pruge i 57 srusenih objekata ove Vase beznacajne drzavne ceste 403 … povezati vijadukt sa Zabicom … sto ste ocito zaboravili
… a zaboravili ste i na novu zaobilaznicu Rijeke koju ste sami predvidjeli i koja bi sa cvora Viskovo trebala spomenutom drzavnom cestom za Mariscinu biti povezana upravo sa CVOROM RUJEVICA .,.. a ne SKURINJAMA
Sramota
… tu je i sekundarno gradsko srediste Rujevica kako ga od milja zovete u dnevnopoliticke promidzbene svrhe dok okrupnjavate gradjevinske cestice za najvece i konacno smisleno (nadam se) rijecko stambeno naselje sa Atletskim stadionom koje ce bez ovog tobogana za direktni silazak u grad biti odsjeceno od grada i obezvrijedjeno … vec sad
Lijepi pozdrav i nedirajte nista do izbora … kad vec srecom niste do sad.
Dobro ajde … 8 %tni uspon je stvarno big problem … Dobro onda… Odustajem od ove tocke vezivanja na Rujevicu, i vracam se 220 M blize i 33 M nize u Candekovu do pumpe i tamosnjeg Rotora iz kojeg ulazim u stijenu ispod onog nebodera i tunelom 777 M izlazim direktno na 33 M visi juzni rotor Skurinje 3… bez spojne ceste i nekakvog rusenja 57 objekata nesretnim ljudima.
Skica u pripremi
Na ovaj nacin rotor Turnic prirodno postaje sjeciste glavnih gradskih i prigradskih ukrizenih pravaca kretanja i najvaznija strateska prometna tocka.
Ovo necete moci tako jednostavno ignorirati… skica u pripremi
Lijepi Pozdrav
Evo skice 1650 M duge nove trase sjevernog izlaza iz luke kontinuiranog uspona od 5,9 %, kao i juznog izlaza sa skurinjske petlje, odnosno sjevernog i juznog izlaza sa Candekove … http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/slike/nova-mlaka/42290/
Ovo nemorate komentirat ali nesmijete ignorirat . Lijepi pozdrav
22.09.2014.
… i jos malo update savrsene trase D-403 … tek toliko da vam nedam mirno spavati
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/slike/nova-mlaka/44504/
i jos malo updatea cijelog ovog prostora
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/slike/nova-mlaka/45512/
Dakle ova vaša trasa ipak nije najkrača veza Knt. terminala sa zaobilaznicom koja če optimalno zadovoljiti potrebe grada za ovom kralježnicom svih uzdužnih pravaca i rasteretiti promet glavnih riječkih dvotračnih uzbrdica osječke i Vukovarske te Čandekove … za svagda . Hvala na pažnji. Evo vam usput i potpuno definirani kontejnerski terminal sa kontejnerskim kolodvorom, Gatom Kruzer terminala i novom trasom 2 Km duge Zg obale za koju bi se vjerujem prije našao koncesionar nego za ovu vašu mizernu besperspektivnu 400 M do max 600 M dugu obalu sa smješnim … neracionalnim željezničkim kolodvorom u usporedbi sa ovim mojime
http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/slike/nova-mlaka/51381/
O stadionu i pomočnim igralištima više netreba pričat . Za to ste več upropastili najbolje terene “sekundarnog gradskog središta” odnosno i Rujevice i Pehlina što vam nije dosta nego još “morate”rušiti idealno zaštičeni jedini atletski stadion u rupi na kraju grada za izgradnju nikada adekvatnoga PETOGA nogometnog stadiona — Ha ha ha …. za plakat
Ha …. odgovorili ste samo onda kada ste bili sigurni da je vasa trasa bolja … Jbg … trebao sam se malo strpiti pa izaci sa konacnim idejnim rjesenjem, projektom i gotovim podignutim rotorom Mlaka i njegovim spojem sa Zabicom uz Metropolise Silos i skladiste 7 sqa nadvoznjakom izlaza kontejnerskog kolodvora izmedu Metr i Silosa na jednu stranu, te vijadukta Ponsal i tunelom Podmurvice ravno na petlju Skurinje sa izzlazima na fenomenalni rotor Turnic pumpa