Na samom ulazu u Ulicu Josipa Lenca Spodolčeva kod kućnih brojeva 1A i 3 pred pola godine postavljeno je novo ogledalo i prometna signalizacija (znak stop na stupu i horizontalne oznake STOP) i sada je netko radio prekop tog dijela i oznake STOP na cesti nisu vraćene u prvotno stanje. Molim da se to što hitnije obnovi jer je jutros došlo skoro do nesreće kada je vozilo samo projurilo bez stajanja. Kada će se ofarbati ponovno oznaka stop i zaustavna površina?

Zbog čega se stalno dešava na svim dijelovima grada kada se radi prekopanje da se znakovi i natpisi na cesti ne vrate u prvotno stanje. Da li postoji nadležna služba i osoba imenom i prezimenom koja nakon svakog prekopa kontrolira da svatko tko izvodi nekakve radove vrati cestu u prvotno stanje? Ovo više ne funkcionira da Grad svakome daje prekapanje cesta a onda se ceste nekvalitetno asfaltiraju i ne vrati se sve oznake radi uštede izvoditelja. Možete li to poboljšati i odrediti osobu koja će pratiti i slikati cestu prije prekopavanja i nakon da se sve vrati kako je bilo? Zbog toga su nam sve ceste u katastrofalnom stanju jer svatko reže asfalt kako hoće a nitko to poslije ne kontrolira nego ovisite o dojavama građana, ako građani ne jave nitko od zaposlenih osoba u gradu ne izlazi malo po terenu. Katastrofa situacija i vođenje rada. hvala

matijja23 / 09.02.2023.

Poštovani,

neposredno nakon što smo ga dobili, vaš smo upit proslijedili Odjelu gradske uprave za komunalni sustav te su djelatnici te Direkcije odmah potom i obišli navedenu lokaciju. Pritom su potvrđeni Vaši navodi o potrebi vraćanja prometne signalizacije u prvobitno stanje, s obzirom da to nije učinjeno nakon izvedenih radova. Izvođaču radova naloženo je iscrtavanje horizontalne signalizacije u što je moguće kraćem roku, što će komunalni redari i kontrolirati te intervenirati ukoliko se za to ukaže potreba. Za istaknuti je da nadležna gradska služba uistinu vodi brigu o tome da se svako gradsko područje, nakon bilo kakve intervencije u prostoru, odnosno građevinskih radova, sanira i vrati u prvobitno stanje, što je i definirano ugovorima s izvođačima. Kao i u mnogim drugim situacijama, obveza i odgovornost je, prije svega, na izvođaču radova koji bi svoj posao trebao savjesno obaviti, što često nije slučaj, pa dolazi do opisanih problema. Dojave građana iznimno su važne, s obzirom da je komunalnih redara malo i da fizički nisu u mogućnosti pokriti cijelo gradsko područje. Upravo stoga za građane je i otvorena besplatna telefonska linija dežurnog komunalnog redara 0800 51 00 i to od 0 do 24 sata ili se redarima možete obratiti i e-mailom komunalno.dezurstvo@rijeka.hr.

S poštovanjem,
Gradska uprava.

Odgovorite