Poštovani,

da li Rijekapromet d.o.o. obavlja redovite izvide glede prometne signalizacije i da li su primjetili da su dva prometna znaka okrenuta udesno umjesto ravno prema vozačima. Vjerovatno se netko poigrao sa znakovima, ali to ne znači da zaduženi ne bi trebali reagirati.

Rijecanin / 19.11.2012.

Kad si vec slikao ove krasne semafore, red je da i onjima nesto kazem kako se ova tuzibaba nebi svela samo na vjetrokaze.
Na ovom semaforu se najbolje vidi nedosljednost Ri prometa prilikom rjesavanja prometnih problema ovog grada.
Prilikom ukidanja povratnog smjera na Rivi boduli, nestala je potreba za svim semaforima na ovom krizanju, uz uvjet da se ovoj kratkoj spojnici uvede pravilo prometovanja lijevom stranom ko u Engleskoj.
E sad , kolko je to prihvatlivo … jednako koliko i ukidanje onog smjera sa Rive boduli i njegovog prirodnog produzetka ovamo … na ovaj inace nepotrebni semafor na spoju, a ne raskrizju,sa jednosmjernom ulicom.
Meni nebi smetalo, dapace. To bi bilo dosljedno , makar malo cudno (sad se mogu iskoristiti lijeve trake za parkiranje), kao i ukidanje onog smjera na Rivi Boduli… barem do konacnog ukidanja carinske zone iza lucke kapetanije (cekam odgovor), otvoranja mosta Porto Baros za izlazak na onu stranu tamo (takodjer), i vracanja ovog smjera u Rivi boduli (isto tako), na ovamo .
Interesantno kako je sve to tako dosljedno povezano.
Vidi tag “Most Porto Baros”
Hvala kolega. Odlicna tuzibaba …
Ko bi reko 🙂
Ostavit cu i svoje srce na njoj. Znam koliko bi to meni znacilo da je neko … ali nije niko … sram Vas bilo, a toliko sam se trudio… samo Zamet … na jednoj
A onda je doso urednik i pobriso sve ovo … smrc

Upit je poslan. Inače takve stvari možete prijaviti direktno na broj 352 555.

U moru napisanog, Zdravaxova ideja o prometovanju lijevom stranom u toj ulici (vjerojatno uz signalizaciju kakva je (bila) na ulazu u KBC kad su se isto odlučili za “naopake” smjerove) mi se čini kao vrlo zanimljiva!

Pa naravno !
Hvala Backammon … Pa upravo na to odlicno rjesenje sam se htio pozvat u slucaju da me netko opet zaskoci. To je zapravo jedino opravdano u rezimu jednosmjernih ulica i mjesta dodira kruznih tokova bez presjecanja smjera kao tamo, ovdje, i na svim drugim (u blizini) mogucim mjestima. Treba samo staviti lezece policajce na tih par metara.
Usput da Vam se pohvalim kako sam imao cast upoznati kvartovskog policajca koji je predlozio bas onu promjenu smjera tamo. Ne pitajte kako. Odusevljenje ovom njegovom idejom koju sam naravno i ja predlagao vec odavno, nimalo mi nije pomoglo.

Tako bi nam ovdje trebao semafor, i to najpametniji, da propusta samo ove rijetke preko glavnog smjera, na placu, tj rivu boduli, po potrebi. Za samo ovaj smijer. Svi ostali, bez semafora, skrecu po saobracajnim znakovima… iz naslova.
Semafori ipak mogu ostat zbog pjesaka koji zaustavljaju protok vozila pritiskom na gumbice za prelaz preko zebre

Poštovani,
zahvaljujemo Vas na dojavi o zakrenutom prometnom znaku u Ulici Ignacia Henckea. Obavještavamo Vas da su ovi prometni znakovi 22. studenoga 2012. godine okrenuti u pravom smjeru kako kod vozača ne bi izazivali nedoumicu.

Vezano uz upit korisnika portala pod „Zdravax“, potrebno je istaknuti kako je način regulacije prometa na ovoj lokaciji određen prema dugogodišnjem svakodnevnom brojanju prometa na strateškim detektorima na raskrižju ulica Riva – Igancia Henckea – Riva Boduli – Adamićeva. I nakon najnovije preregulacije prometa promet se svakodnevno prati. Također, treba spomenuti da je na predmetnom raskrižju prisutan intenzivan pješački promet tako da bi svako ukidanje svjetlosne prometne signalizacije ili organiziranja drugačijeg načina reguliranja prometa (kao što predlaže korisnik „Zdravax“) donijelo dodatne poteškoće u odvijanju, ne samo pješačkog već i cestovnog prometa. Na postojeći način regulacije prometa suglasnost je dala i Prometna policija te Hrvatske ceste d.d. kao upravitelj ceste.

Za sve eventualna dodatna razjašnjenja, možete se obratiti u Sektor prometa svakim radnim danom od 07:30 do 15:30 sati ili na broj telefona 352 500.

S poštovanjem,
Rijeka promet

Hvala na komentaru …Sto se mene tice, nema dodatnih razmisljanja…
I dalje tvrdim da je ukidanjem povratnog smjera sa Rive boduli, u Ignacija Henkcea smanjena potreba za semaforima na ovom raskrizju tocno za 1/4. Predlozenim prevrtanjem smjerova u Ignacia Henkcea, ovu potrebu smanjujemo za jos dodatne 2/4.
Ukupna potreba za semoforima na ovom raskrizju tako pada za cak 3/4 . Ostaje tek 1/4 za one iz Ignacija u bodule, koja bi se mogla otvarati po potrebi, vozila, ali i paralelno sa potrebama pjesaka.
Semafor na Adamicevoj sa Ignaciom, istom tom preregulacijom smjerova postaje potpuno nepotrebni za vozila. Mozemo ih ostaviti za pjesake … po potrebi. Znaci ispadaju iz zelenog vala … pa neka
Pjesaci pritiskom na gumb dobivaju zeleno odmah, ako je od zadnjeg otvaranja proslo recimo najmanje jedna minuta.
Hvala

Neznam za tehnicke mogucnosti, ali ovo otvaranje za pjesake u Adamicevoj sa Ignaciom bi se vjerojatno moglo uskladiti sa ovim zelenim valom, uz obavezno trazenje prelaza.
Na donjem suprotnom raskrizju ignacijeve, Rive, Rive B. i I. Z. tako nestaje potreba za sinkroniziranim radom semafora sa ovim zelenim valom, u Adamicevoj.
Ostaje dakle prekidanje prometa glavnog smjera zapad – istok iskljucivo po potrebi pjesaka, i ponekog vozila koje ceka na prelaz u Rivu B.
Sva ostala skretanja vozila niz smjer ulice krizanja, u jednosmjernom rezimu ulica, se naravno izvode bez semafora.

Dakle vasa tvrdnja da bi se ovom mojom preregulacijom nesto iskompliciralo, uopce ne stoji. To je netocno.
Policija se naravno sa ovime slozila, jer se nista bitno nije promjenilo, Promjenilo se to da se jedna mogucnost prelaska iz R. Boduli u Ignacijevu za vrijeme otvorenog semafora iz Ignacijeve za rivu B., zapravo uopce ne koristi.
Ukidanje izlaska sa Rive B. otvorila se mogucnost dosljednog, boljeg, rjesavanja ovih raskrizja, i semafora, koju Vi niste iskoristili.
U ovom slucaju mozete pobjediti samo tako da po ukidanju carinske zone iza Lucke kapetanije, na proljece, preregulirate promet oko place kako je vec netko pametan predlozio (vidi tag “most porto baros”) i ponovno u Rivi B. otvorite izlazni (drugi) smjer.
Tada cemo prihvatiti i vase moguce obrazlozenje da ste to ionako planirali, i necemo biti uvrijedjeni … Mi ! nadam se … korisnici “Moje Rijeke”
Pisemo se na proljece. Dobro se pripremite !

Drago mi je da su znakovi na svome mjestu!
Što se tiče prijedloga “Zdravax-a” ima tu logike, samo ne kužim odakle on izvlači takva rješenje, možda je napravio idejno prometno rješenje za Rijeku – reci Zdravax, jeli si napravio ili ti to sve iz glave?

Bez obzira na trenutno rješenje ili tvoje rješenje, mislim da je promet živa materija i da se trenutna rješenja moraju mijenjati i poboljšavati, bez obzira tko je u pravu.

“Zdravax-a” postaviti za gavnog i odgovornog za prometna rijesenja u gradu.. znam de ce sadasnji na vlasti reci da njegovi prijedlozi nisu u skladu sa strukom jer tako su i nam rekli kad smo dali prijedlog kako da se uredi parking i promet u Setalistu Vladimira Nazora.. i onda su to uredili po pravilima struke … i sad se nemas gdje okrenuti niti mimoici, nema mjesta ni za pjesake ni za cistoci ni nedaj boze vatrogasce itd… kod nas ne vrijede pravila struke nege balkanska logika a ta ga pak nista nema sa strukom.. i dok se to ne uvidi nema poboljsanja ni u cemu od politike, zdravstva, skolstva pa i prometa… jer struka kaze da su temelji (zakoni) takvi i da se na osnovu toga nesto radi.. medjutim temelji su samo na papiru i onda mi sve gradimo na temeljima koji se stalno urusavaju… ali to je vec druga tema a ne prometna iako su korjeni svemu isti :))

Odgovorite