Ovo bi mogao biti i pismeni prijedlog dostavljen na salteru Grada Rijeke ali, obzirom da ovo neko u Gradu Rijeci uporno odbija okrenuti, volio bi znati Ko i zasto ovo ne zeli popraviti .
Vjerujem da smjesna cijena ove nuzne korekcije promjene smijera jednog traka i pomicanje razdvojnog otoka rotora za jedan trak nije nikakav problem …pogotovo ako smo svjesni cinjenice da ce tada svakodnevni prometni kolaps ovog smjera i djela Osjecke ulice biti proslo svrseno vrijeme

Sto je onda problem ako to nije volio bi znat gospodo iz grada Rijeke . Vidite ovaj zastoj jednog od dva traka ulaza u rator odozdo? To je zato sto ste prosirenje ovog gornjeg raskrizja finisirali sa skupim i blesavim Semaforima samo zato sto ste to tako zamislili prije deset petnaest godina, umjesto sa jednostavnim rotorom koji je savrseno vrtio za vrijeme izvodenja radova ali ovo sada nije tema . Tema je dakle u tome sto je srednji trak osjecke potpuno prazan, a dobro bi doso ovima koji blokiraju rotor cekajuci na izlaz

Ovo je prilika da me javno ismijete , ili konacno nesto poslusate odnosno napravite odmah

Obavezno pogledati postavljene tagove

zdravax@gmail.com / 05.02.2019.

Poštovani,
u Rijeka prometu ističu da do gužvi na dionici Osječke ulice od kružnog raskrižja Škurinje do raskrižja sa Čvorom Škurinje, odnosno Riječkom obilaznicom, dolazi zbog nedovoljne propusne moći raskrižja sa obilaznicom. Činjenica je da se tada kolona vozila protegne i u kružno raskrižje blokirajući ga.
Ideja o okretanju srednjeg traka Osječke je jedno od potencijalnih rješenja, ali treba uzeti u obzir i stanje u poslijepodnevnim satima kada jak promet teče iz središta grada u smjeru zapada, odnosno prigradskih naselja te je drugi trak Osječke također iskorišten.
Rijeka promet predložio je Hrvatskim cestama bolje prometno rješenje, koje se temelji na rekonstrukciji raskrižja Osječka-Čvor Škurinje- Riječka obilaznica te njegovom preuređenju u dva kružna raskrižja koja bi funkcionirala “u paru”. Ovakvo rješenje osigurava kontinuiranu protočnost prometa, čime se eliminiraju nakupljanja vozila i zagušenja prometa. Prijedlog je u fazi razmatranja, a s obzirom na dovoljno raspoloživog prostora i relativnu jednostavnost, ovaj zahvat ima realne šanse za izvedbu, tim više što se koncepcijski uklapa i u planove izgradnje ceste D-403.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Opaaaaa … E tako se razgovara postovani grad Rijeka, Nadam se da ovo nije vasa zadnja u vezi ovog pitanja i da cete pokusati odgovoriti i na kratku repliku koja vjerujte ima smisla .
Dakle … sto se tice povecanog prometa u posljepodnevnim satima U SVIM SMJEROVIMA .. Izvidom na licu mjesta mozete utvrditi kako i tada nekim cudom ovaj trak ostaje PRAZAN obzirom da semafori naizmjenicno propustaju samo jedan trak sa zaobilaznice i grada . Pored toga vecina tih vozila u desnom traku tada izbjegava preticati kolkonu po lijevoj traci iako ima dva traka ulaza u rotor jer se boji ponovnog ukljucivanja u desni trak kada bude trebalo ODMAH izaci iz rotora van

Sto se tice provoza u smjeru sjevera ovog nazalost jedinog rotora skurinja , on je limitiran nedovoljnom protocnoscu gornjeg nedavno prosirenog demaforiziranog raskrizja cime se u tom protocnom smislu nije dobilo gotovo nista kao sto se dobilo postavljanjem onog fenomenalnog montaznog rotora sa kojim ste nas castili 6 mjeseci tokom izvodenja radova … za kojim zalimo dan danas, ali nije to tema ovog nadam se dvosmjernog razgovora, nego to da ova srednja traka Osjecke na gore nema nikakvog udjela u olaksavanju ove mucne situacije na gore kao sto bi to imalo vracanje rotora, ali bi itekako mogla olaksati jos mucniju situaciju na dole

Sto se tice pak ovog semafora na spoju osjecke sa zaobilaznicom , nemojtegubiti vrijeme sa dva manja i skuplja rotora cime sam se i ja bavio prije par godina ali sam za razliku od vas odmah shvatio da to nema smisla kafa mozete odmah postaviti ovaj jedan
Vidi tag rotori skurinja

Sto se tice pak same Drzavne ceste 403 koju spominjete u kontextu rjesavanja ove banalne prometne problematike, predlazem da odmah obustavite raspisane natjecaje za izvedbu ove vase totalno promasene navodno Gradske cesturine za koju kao takvu niste uspjeli dobiti pare od EU, i to hitno stavite u ponovno razmatranje obzirom da nakon zatvaranja rafinerije postoji savrseno suvremeno rjesenje povezivanja cvora Skurinje i Zabice preko Mlake za iste pare … i ponovno aplicirate kod EUe, da nemoram pisati nove tuzibabe i sprdati se sa vama nakon izgradnje https://www.mojarijeka.hr/korisnik/Zdravax/slike/nova-mlaka/45512/

Hm … Necete se igrat samnom a . Vi ste svoje izrekli i tu se vise nema sta ?!
E pa gospodo draga, ignoriranje suguvornika spada u grijeh protiv Duha svetoga, a pomirbena zrtva Isusa Krista za otkupljenje svakog covjeka kod oca u tome nema udjela …. Sta vas nije sram ? … Pardon strah ?

Ok … onda cu vas morati raskrinkati pred ljudima … Svjesno propustanje ispravljanja smjera srednje trake Osjecke izmedu zaobilaznice i rotora Skurinje, svrstava vas u sotonske sljedbenike koji pogodujuci naftnom lobiju stvaraju nesnosne i nepotrebne prometne guzve zbog nekakvih prireza i mogucih provizija bezdusno maltretirajuci “svoje” gradane

Hm … svjestan sam ipak kako je ovo vrlo teska kvalifikacija zbog koje bi trebala pastai necija glava, pa cu jos jedanput pokusati urazumiti odgovornoga za ovaj komentar nakon cega nema nerazumjevanja ….

“Ideja o okretanju srednjeg traka Osječke je jedno od potencijalnih rješenja, ali treba uzeti u obzir i stanje u poslijepodnevnim satima kada jak promet teče iz središta grada u smjeru zapada, odnosno prigradskih naselja te je drugi trak Osječke također iskorišten.”

Dakle …
Bez obzira na povecani priliv vozila u navodno samo poslijepodnevnim satima, DVA TRAKA sjevernog smjera u ovom djelu Osjecke jednostavno NEMA SMISLA jer se u njega naizmjenicno ulijevaju smjerovi sa “zaobilaznice” i “Grada” , pa nemogu nikako biti optimalno iskoristena … za razliku od DVIJE TRAKE JUZNOG SMJERA IZLAZA IZ DVOTRACNOG ROTORA ….

IZVOLITE TO OKRENUTI SMJESTA …
NE KOSTA NISTA
HVALA

… a one semafore umjesto imroviziranog rotora za vrijeme rekonstrukcije tog istog raskrizja…umjesto raskruzja, neka vam oprosti Bog kada se iskreno pokajete zbog toga … ja necu nikada

Odgovorite

Kalendar događanja

Izložba
  • 21.11. – 23.11.
  • (21:00)

11. STIFF: izložba “Nit za izlaz” u Galeriji SKC

Izložba obuhvaća radove devet umjetnica i umjetnika koji u različitim medijima, napose digitalnom, temu Bijega problematiziraju kroz pitanja identiteta i osobne slobode....

Detaljnije

Pub kviz
  • 22.11.
  • (20:00)

Pub kviz Filmska potjera s Moranom Zibar

Poznata lovkinja iz popularnog kvizaškog showa "Potjera" svima zainteresiranima pružit će jedinstvenu priliku za testiranje filmskog znanja uz sjajnu zabavu...

Detaljnije

Edukacija
  • 22.11. – 23.11.
  • (11:00)

Dvodnevni masterclass sa scenaristom i producentom Srđanom Anđelićem

Masterclass namijenjen mladim autorima koji žele razviti svoje scenarističke vještine i povezati se s iskusnim filmašima....

Detaljnije

Izložba
  • 25.11.
  • (19:00)

“Kapetan Yugoslavia” Vinka Barića u Galeriji O.K.

U ponedjeljak, 25. studenog u 19 sati, u Galeriji O.K. bit će otvorena izložba „Kapetan Yugoslavia“ splitskog akademskog slikara, crtača stripova i glazbenika Vinka Barića....

Detaljnije

Predstava
  • 30.11.
  • (19:00)

“Alter(n)acija” Ksenije Zec i Une Matije Štalcar Furač u Filodrammatici

Plesno gostovanje Umjetničke organizacije 21:21 koje progovara o zastrašujućoj i invazivnoj brzini kojom tehnologija i digitalizacija utječu na živote mladih...

Detaljnije

Festival
  • 13.12. – 14.12.
  • (20:00)

46. Ri Rock festival u Palachu

I ove godine festival donosi sjajnu kombinaciju mladih talentiranih bendova i afirmiranih izvođača, te dodjelu nagrade Ri Rock Kipić...

Detaljnije