Znamo da je riječka luka izgrađena još u doba Mađara , dakle jako davno. Kad bi riječka luka trebala dobiti novi facelifting ? Tu mislim samo na putnički dio dakle gdje je smješten novi putnički terminal koji je trenutno izvan funkcije. Dubina mora uz obalu je od nekih 7 m pa do čak 3 m. Misli li se nešto napraviti u tom pogledu, postoje li neki projekti koji bi otklonili taj problem?

Ovo pitanje upućujem gradonačelniku Rijeke, svjestan da grad baš nema novaca za takvo što ali uz potporu države bilo bi izvedivo. Sad je pravo vrijeme da nešto i ova vlast da našem gradu.

LPRI / 17.04.2012.

Poštovani,
pitanje koje postavljate gradonačelniku nije u nadležnosti Gradske uprave, nego u nadležnosti riječke Lučke uprave čiji je direktor već dugi niz godina gospodin Bojan Hlača pa je primjerenije pitanje uputiti njemu nego gradonačelniku. Kontakti prema Lučkoj upravi su: tel. 351 111; fax. 331 764.
A pitanje također možete poslati putem ovog linka: http://www.portauthority.hr/kontakt/Kontakt_obrazac
Mi ćemo Vaše pitanje uputiti na Lučku upravu i čim dobijemo odgovor objaviti ga ovdje.
Dodatno, a vezano uz konkretno pitanje koje postavljate, upravo je Grad Rijeka u postupku izrade Detaljnog plana uređenja područja Luke predlagao smještaj putničkog terminala na De Franceschijev gat iz dva razloga: zbog dubine mora i zbog činjenice da bi u tom slučaju u neposrednoj blizini bili Autobusni i željeznički kolodvor. Međutim, na inzistiranje Lučke uprave i Luke, koji su tvrdili da im je De Franchescijev gat neophodan za prekrcaj tereta, putnički terminal je, na njihov prijedlog smješten na korijen lukobrana.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Shvatimo već jednom da Hlača vedi i oblači Lukom i da je tu grad bespomoćan. Također shvatimo da Hlača nije baš toliko nesposoban kao šta pokazuju njegova “djela” već je čovjek takav po direktivi svoje stranke. Strategija u kojoj Luku treba dovesti na dno je jasna, i čovjek to radi odlično. Učiniti Riječku Luku najgorom na Jadranu i u rukavicama oblatiti Rijeku, skidam kapu za strategiju.

Naravno da svi bolje upućeniji razumiju da obalom upravlja Lučka uprava, no upravo zato sam pitanje postavio gradonačelniku iz razloga što bi od ravnatelja lučke uprave Bojana Hlače(HDZ) dobio odgovor kakav je i bio njegov cjelokupan dugogodišnji rad ,znači nikakav.
Trebalo bi ga pod hitno smijeniti i instalirati nove ljude jer Bojan Hlača nije ama ništa napravio za svoj kraj, dapače upropastio je riječki prometni pravac, ne radi u interesu razvoja riječke luke i grada zato sad imamo luke u okruženju koje su bolje od nas, što je nedopustivo. No to je već neka druga priča.

Također De Franchescijev gat je dobro rješenje i trebalo bi taj gat osloboditi za javnost , jer tamo se i je, davno nekoć odvijao ukrcaj putnika. Luka neka traži rješenje za svoj prostor od vlade a nas neka pusti da se možemo razvijati jer mi ionako od luke ionako nemamo neke financijske koristi.

Pozdrav!

Prošireno pitanje..
Kako je moguće da ukoliko se zna da prosječan cruiser nemože pristati u luku, Grad Rijeka ulazi u projekte koji se međuostalim u javnosti pravdaju i većim priljevom turista sa kruzera? Nije li onda usmjerenje gradske politike “urbanom turizmu” kojem je jedan od temelja dolazak cruisera??

19-tog stiže nekakav kruzer kažu mediji. Baš da vidimo di će ga vezati!

Iz odgovora kojeg smo dobili iz Lučke uprave Rijeka ističemo sljedeće:

Izgradnja zgrade putničkog terminala na korijenu riječkog lukobrana, rekonstrukcije obale i most na korijenu riječkog lukobrana dio su projekta Rijeka Gateway.

Sva dokumentacija za gradnju tih objekata, ishodovana je prema važećoj prostorno-planskoj dokumentaciji. To znači da je uvjet za dobivanje građevinskih dozvola za gradnju, bilo poštivanje detaljnog urbanističkog plana Grada Rijeke. Temeljem tog Plana jasno je definiran položaj zgrade terminala te svi vanjski gabariti i unutarnji sadržaji zgrade. Svakako treba istaknuti da je u izgradnji zgrade terminala završena samo prva faza. Projekt zgrade terminala sadrži i istočno krilo koje još nije izgrađeno.

Obala uz zgradu terminala je rekonstruirana također sukladno važećoj prostorno-planskoj dokumentaciji. Dubina mora uz obalu je 7,5 metara. U planu je rekonstrukcija i drugog veza u nastavku postojećeg koji ima dubinu uz obalu 9 metara. Lučka uprava predložila je i izmjene detaljnog urbanističkog plana tog dijela luke s mogućnošću izgradnje vanjskog veza (s vanjske strane lukobrana) zapadno od zgrade terminala. Takav izgrađeni vez imao bi dubinu mora od 20 metara.

Potrebno je napomenuti da je od 2010. godine Jadrolinija prekinula cjelogodišnju liniju prema Dubrovniku brodovima Marko Polo i Liburnija. Naime, ta brodska linija aktivna je samo u ljetnom periodu. Upravo za tu liniju je i premještena rampa sa obale Karolina riječke na tu lokaciju 2008. godine.

Projektna dokumentacija za obalu i premještaj rampe uz zgradu putničkog terminala izrađena je mnogo ranije nego što je donesena odluka o obustavi dužobalnog prijevoza od strane Jadrolinije.
Što se tiče prijema brodova na kružnim putovanjima, koji imaju gaz veći od 7,5 metara, riječka luka ima uvjete za prijem svih veličina brodova na ostalim operativnim obalama. Po želji brodara to može biti i na sidrištu.

Ovi LPRI je primjer čovika kaki tiba bit svaki koji ima nešta za pitat. Fino pita, pristojno odgovori, zahvali se. Prile guštan te čitat.

Odgovorite

Kalendar događanja

Izložba
  • 21.11. – 23.11.
  • (21:00)

11. STIFF: izložba “Nit za izlaz” u Galeriji SKC

Izložba obuhvaća radove devet umjetnica i umjetnika koji u različitim medijima, napose digitalnom, temu Bijega problematiziraju kroz pitanja identiteta i osobne slobode....

Detaljnije

Edukacija
  • 22.11. – 23.11.
  • (11:00)

Dvodnevni masterclass sa scenaristom i producentom Srđanom Anđelićem

Masterclass namijenjen mladim autorima koji žele razviti svoje scenarističke vještine i povezati se s iskusnim filmašima....

Detaljnije

Humanitarna akcija
  • 25.11. – 27.11.
  • (10:30)

Početak humanitarne akcije Kuglice dobrih želja

Za ovogodišnju humanitarnu akciju pripremljeno je 400 kuglica, a sprikupljene donacije namijenje su Društvu za istraživanje i potporu...

Detaljnije

Izložba
  • 25.11.
  • (19:00)

“Kapetan Yugoslavia” Vinka Barića u Galeriji O.K.

U ponedjeljak, 25. studenog u 19 sati, u Galeriji O.K. bit će otvorena izložba „Kapetan Yugoslavia“ splitskog akademskog slikara, crtača stripova i glazbenika Vinka Barića....

Detaljnije

Predstava
  • 30.11.
  • (19:00)

“Alter(n)acija” Ksenije Zec i Une Matije Štalcar Furač u Filodrammatici

Plesno gostovanje Umjetničke organizacije 21:21 koje progovara o zastrašujućoj i invazivnoj brzini kojom tehnologija i digitalizacija utječu na živote mladih...

Detaljnije

Festival
  • 13.12. – 14.12.
  • (20:00)

46. Ri Rock festival u Palachu

I ove godine festival donosi sjajnu kombinaciju mladih talentiranih bendova i afirmiranih izvođača, te dodjelu nagrade Ri Rock Kipić...

Detaljnije