Poštovani,

u protekla dva dana dobili smo preko 400 upita građana na temu “cijena za odvoz i zbrinjavanje kućnog otpada” …

Građani su primjetili kako su im se računi za tu stavku “udvostručili” i svi oni smatraju da je to više no ne opravdano ;

1. nikad se manje (količinski – volumenom – samom vrstom svog otpadnog materijala …) nije bacalo kućnog otpada …
2. nikad se rijeđe nije odvozio i zbrinjavao taj otpad …
3. nikad manje ljudi nije bilo zaposleno općenito u “Čistoći” …
4. nikad svim tim njihovm djelatnicima nisu bile manje plaće – znači jasno je kako su nezadovoljni godinama, a samim tim i vrlo malo učinkoviti …
5. velika većina tih djelatnika nikad manje nije radila – manje sati od neke “norme” i općenito nedjelotvornije obavljali poslove – zadatke sukladno svojim radnim mjestima …
6. ništa se više ne održava redovito – košenje, krošnje, grmovi, ulice, parkovi …
7. gotovo nigdje u čitavom ovom gradu se ništa više ne čisti redovito, a kamoli dovoljno kvalitetno – tek toliko temeljito da bi makar djelovalo čisto …

Interesira nas ;

1. na osnovu čega se cijena “odvoza i zbrinjavanja kućnog otpada” građanima Grada Rijeke skoro udvostručila, a nikad se manje otpada nije bacalo …
2. tko je uopće dozvolio takve promjene i na osnovu čega (želimo u što je moguće kraćem roku uvid u svu dokumentaciju na ovu temu i problem …) …
3. komu se obratiti direktno prije nego pokrenemo vrlo ozbiljnu građansku parnicu protiv svih ikako odgovornih …

Gospodo,

kad netko nešto dobije – bilo kakvu uslugu, a da je sa njom zadovoljan, naravno da cijena u preko 95 % slučajeva neće biti nikakav problem …

… ali ovo novo poskupljenje za odvoz i zbrinjavanje kućnog otpada je više no bezobrazno, pa čak i vrlo velikim dijelom “nasilan čin” nad svim građanima Grada Rijeke …

Molimo da nam se sva dokumentacija vezana uz ovu temu i problem dostavi u što je moguće kraćem roku direktno na E-mail naše Udruge;

udruga.g@gmail.com

Hvala vam svima unaprijed …

Udruga / 11.08.2022.

Apsolutno podržavam Vaš upit, iako još nema odgovora. Ja sam u garsonjeri dobio 30 kn veći račun. Prestrašno.

Poštovani,

u Komunalnom društvu Čistoća d.o.o. navode kako su cjelokupni zakonski i podzakonski okvir, procedura, kao i razlozi korekcije cijene te cjenici s pripadajućom dokumentacijom, objavljeni na njihovim mrežnim stranicama:

https://cistocarijeka.hr/od-1-srpnja-2022-novi-cjenici-javne-usluge-prikupljanja-mijesanog-komunalnog-otpada/

https://cistocarijeka.hr/komunalno-drustvo/zakoni-pravilnici/

https://cistocarijeka.hr/komunalno-drustvo/odluke-jls/

https://cistocarijeka.hr/komunalno-drustvo/cjenici/

Uz navedeno, ističe se da su sve navedene informacije pravovremeno bile objavljene u gotovo svim sredstvima javnog priopćavanja, uključujući i Internet stranicu Grada Rijeke http://www.rijeka.hr. Odvoz otpada odvija se redovito, sukladno standardu i Programu odvoza koji nije smanjivan, a djelatnici Čistoće odgovorno svakoga dana obavljaju svoj posao.
Nadalje, u Čistoći ističu da građani putem svojih računa za javnu uslugu prikupljanja miješanog komunalnog otpada Čistoći ne plaćaju održavanje javnoprometnih ili zelenih površina, kao ni uklanjanje komunalnih nereda, čemu, unatoč brojnim besplatnim i dostupnim načinima odlaganja, svakodnevno svjedočimo, prvenstveno zbog nedostatka kućnog odgoja i nebrige pojedinaca za svoj okoliš.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite