Poštovani,

Moje pitanje glasi, zašto Autotrolej i dalje vrši poseban prijevoz a nema dovoljan broj vozača za redovan, linijski prijevoz?

Konkretno, u lipnju je i prije završetka školske godine srezan broj polazak s objašnjenjem potrebe korištenja starih godišnjih odmora do 30. 6. i velikog broja prekovremenih sati, a u kolovozu se vrši prijevoz mladih sa Kampusa do raznih dvorana. U to vrijeme je moglo biti iskorišteno bar desetak odmora vozača. Ukoliko je istina da prijevoz još sponzorira Grad Rijeka, ne bi li bilo dovoljno ustupiti korištenje dvorana kao sponzorstvo, a naručitelj da plati prijevoz privatnicima. To bi bilo odgovorno prema građanima ovog grada. Hvala.

gizmo / 21.08.2023.

Poštovani,
kao što i sami znate, ove je godine ranije na snagu stupio ljetni vozni red, odnosno prije kraja školske godine i to zbog nedovoljnog broja vozača, odnosno potrebe korištenja godišnjih odmora, o čemu je Autotrolej pravovremeno i primjereno obavijestio korisnike javnog gradskog prijevoza. No, kako je broj vozača koji koriste godišnje odmore ipak tijekom ljeta smanjen te kako je na snazi ljetni vozni red, Autotrolej je realizirao prijevoz djece na sportske događaje čiji je domaćin Grad Rijeka, ali na način da je u tu svrhu na raspolaganju bio minimalan broj vozila i vozača. U Autotroleju ističu da se cijelo vrijeme vodilo računa o tome da se, prije svega, realizira postojeći vozni red, što je osnovni cilj ovog Društva, kao i Grada Rijeke. Slijedom navedenog, tijekom prijevoza djece nije bilo neodrađenih vožnji na gradskim i prigradskim linijama.
Inače, riječ je o prijevozu djece na hvalevrijednim sportskim događanjima koja su u našem gradu okupila veliki broj mladih, pri čemu su i Grad Rijeka i KD Autotrolej nastojali biti dobri domaćini. Što se pak tiče izvanrednih prijevoza, KD Autotrolej, osim prijevoza djece, nije realizirao ostale izvanredne prijevoze, unatoč tomu što ih je bilo uistinu puno.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite