Poštovani,
budući da sam informiran o tome kome se treba žaliti često se rađe direktno obratim nadležnima nego ovako.
Prvo, imam pritužbu na Rijeka Promet, tj. na voditelja sektora Danijela Frku jer ne odgovara na upite građana, prema Zakonu o pravu na pristup informacijama NN 172/03, 144/10 treba se odgovor obaviti u roku od 15 dana.
Upit je vezan uz http://www.mojarijeka.hr/mjesni-odbori/prometni-problemi-skurinjske-drage/
i o tome da će Rijeka Promet u roku od mjesec dana od 17.2 predložiti poboljšanja.
Do danas (1.5.) nisu dali nikakve prijedloge.
Jedino što jesu, da se ukine pješački tj. premjesti na djelu gdje ima malo pješaka.
Također, imao sam nekoliko upita Hrvatskim Cestama- podružnica Rijeka koji isto ne odgovaraju.

Također, je li moguće da odgovor gradske uprave bude potpisan imenom i prezimenom, kao i ime i prezime osobe koja je napisala dio odgovora koji je gradska uprava kopirala i zalijepila.

Ivo Torić

Priloženi dokumenti

Ivo Torić / 01.05.2011.

Pitanje je upućeno. Sto se tice potpisa ispod odgovora, ne znam na sto bi to slicilo jer vecina odgovora Gradu stize s razlicitih adresa. Mislim da je najvaznije dobiti odgovor, tocnije pitanjem potaknuti da se nepravilnosti rijese, a tko bas osobno stoji iza nekog dijela odgovora, pa necemo im slati zahvalnice.

Svejedno, kada se nešto napiše lijepo je vidjeti tko je to napisao, čistačica u gradskoj upravi ili sam Obersnel, isto tako i za tvrtku od koje je došao odgovor. Inače je u svijetu poslovanja uvijek obvezno se potpisivati da se zna tko ili što stoji iza odgovora.

Odgovorite