Poštovani,

Zar je moguće da od početka radova pa sve do dana današnjeg niste u stanju ukloniti vozne redove i ploče na kojima su brojevi linija koje se zaustavljaju na Riječkom neboderu, tj. ne zaustavljaju s obzirom da stajalište nije u funkciji? Vozni redovi su na stajalištu iako se linije tamo ne zaustavljaju. Bilo bi primjereno da uklonite vozne redova sa spomenutog stajališta. Kada ljudi vide da displej ne radi i nema voznih redova, pretpostaviti će da stajalište nije u funkciji (više o tome u nastavku).

Zar je moguće da u 21. stoljeću niste u stanju nalijepiti veću obavijest na više mjesta (koja je presavijena na pola i zgužvana) ili ju prevesti na engleski jezik da turisti mogu razumijeti gdje je zamjensko stajalište (turistička sezona je u tijeku)? Svakog dana turisti čekaju i čekaju autobus na stajalištu koje ne postoji. Uz sve to, zar niste u stanju na hrvatskom i engleskom napisati adresu novog stajališta, zalijepiti sliku zaslona ili točne koordinate gdje se nalazi novo stajalište (Jadrolinija, Riva 15)?

Pritom, uz sve navedeno, stajalište Riječki neboder na Google kartama označeno je na pogrešnom mjestu (kao Jadrolinija, slika u nastavku). Jasno je da je netko samo promijenio ime Riječki neboder u Jadrolinija, s obzirom da je stajalište Jadrolinija na lokaciji Riječkog nebodera. Takav podatak može biti na Google kartama samo ukoliko je u bazi podataka Autotroleja lokacija stajališta ostala ista, tj. lokacija stajališta nije promjenjena, već je samo promijenjeno ime stajališta. Molim Vas da se ovo ispravi s obzirom da većina ljudi koristi Google karte, a na njima piše pogrešna lokacija.

Ovim Vas putem molim i apeliram da uklonite vozne redove sa Riječkog nebodera te na stanicu (na više mjesta, ukoliko je moguće) zalijepite malo veće obavijesti na hrvatskom i engleskom jeziku gdje se upućuje stanovnike i turiste da je novo i zamjensko stajalište kod Jadrolinije, te da netočan podatak o lokaciji stajališta ažurirate, čisto radi točnosti i pouzdanosti informacija.

U Rijeci je ogroman broj turista koji plaže i razna mjesta otkriva pomoću javnog prijevoza te bi bilo primjereno da se na adekvatan način upozore i informiraju putnici, bili domaći ili strani.

S poštovanjem

Marko111 / 30.08.2024.

Poštovani,

prilikom nove prometne regulacije kroz sami centar grada, Komunalno društvo Autotrolej u nekoliko je navrata obavijestilo javnost o trasama javnog gradskog prijevoza, kao i o novoformiranim stajalištima te stajalištima koja trenutačno nisu u funkciji. Obavijesti su prenijeli brojni mediji, pa u Autotroleju navode da u ovih nekoliko mjeseci koliko radovi traju i otkada je na snazi nova prometna regulacija, nije bilo upita oko stajališta Riječki neboder. Naime, obavijesti kako stajalište nije u funkciji u nekoliko su navrata postavljane na samo stajalište, a isključen je i displej o nailascima autobusa. Očito je da su od strane neodgovornih pojedinaca obavijesti uklonjene te će ih stoga djelatnici javnog gradskog prijevoznika ponovno postaviti. Pritom će ukloniti i stare vozne redove kako ne bi došlo do eventualne zabune. Što se same lokacije tiče, odnosno koordinata, u BusCard sustavu se prikazuju točne informacije, kao i na SIPWeb aplikaciji te je vjerojatno došlo do pogreške u Google mapsu koji nije ažurirao podatke. Preko službe informatičke podrške Autotrolej će pokušati ćemo riješiti i ovaj problem.

S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite