Poštovani,

Imam Tužibabu na Rijeka Plus d.o.o.

Dana 01.06 2017 parkirala sam auto svoga sina na parkiralište Brajdica, te parking platila SMS-om. No napravila sam pogrešku te sam po navici, u SMS upisala registraciju svoga automobila umjesto registracije parkiranog sinovljevog automobila
Kako me je na autu dočekala kazna (Plaćanje dnevne parkirne karte 80,00 kn) otišla sam na šalter Reklamacije, očekujući da ću na licu mjesta, uz predočenje SMS-a riješiti ovu spornu situaciju- kao što je to bila, na naše zadovoljstvo, redovita praksa kada je djelatnost parkiranja bila u Rijeka prometu.
No niti nakon pismene Reklamacije, niti nakon napisanog Prigovora, gdje sam detaljno opisala svoju nenamjernu pogrešku- zamijenivši registracije automobila (svog auta za sinovljev)
ali uredno plativši 2 sata parkinga, RIJEKA PLUS ne želi uvažiti ovu moju banalnu i rekla bih svakodnevnu pogrešku nas vozača i korisnika parkirališta, koji ni na koji način nismo zakinuli tvrtku Rijeka Plus d.o.o. jer u konačnici PARKING JE PLAĆEN
Štoviše, Rijeka Plus d.o.o. mi ne želi vratiti novac koji sam uplatila za vozilo koje NIJE bilo parkirano – dakle time prisvaja novac za obavljeno parkiranje i još povrh toga dodaje kaznu!!!

I još traži razumijevanje ?!?
Ma krasno!!

jadranka čemeljić / 26.06.2017.

Poštovana,

iako razumijemo Vaše nezadovoljstvo činjenicom da ste morali platiti parkirnu kaznu, Rijeka plus d.o.o. te svi njegovi djelatnici rade i moraju raditi prema Općim uvjetima pružanja usluga (SN Grada Rijeke br.4/15, SN PGŽ br.51/13). Na svakom je parkiralištu i parkirnom automatu jasno naznačeno na koji se način plaća parkirna naknada.

Kako i sami navodite, greškom ste platili parkiranje za krivo vozilo, što znači da za vozilo koje se koristilo parkirno mjesto nije plaćena parkirna naknada. Kontrolor je stoga opravdano izdao dnevnu parkirnu kartu u iznosu od 80,00 kn.

Svim građanima koji unutar 8 dana podnesu reklamaciju, prema navedenim uvjetima, omogućeno je plaćanje umanjenog iznosa dnevne parkirne karte.

Njen umanjen iznos plaća se na način da korisnik umjesto 80,00 kn može platiti pet sati parkiranja, množeno sa cijenom sata parkiranja, ovisno o zoni gdje je zatečeno vozilo.

Umanjeni iznos se može podmiriti u roku od 8 dana na blagajni Rijeka plusa, na pošti, FINA-i, ili putem Internet bankarstva kao bilo koja druga uplatnica.

Nadalje, reklamacije se primaju isključivo pisanim putem i to putem e-maila, faxom, poštom ili na blagajni na Jelačićevom trgu 3.
Djelatnice na blagajni parkirališta nisu ovlaštene niti smiju stornirati dnevnu parkirnu kartu, već korisnik ostavlja reklamaciju na službenom obrascu sa opisom situacije i prilozima ukoliko je potrebno.
Na reklamaciju svaki korisnik dobiva odgovor sa obrazloženjem u zakonskom roku od 15 dana, a sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Tako ste i Vi primili obrazloženi odgovor Rijeka plusa.

Nažalost, ne postoji pravovaljani razlog zbog kojega bi Vama iznos bio refundiran, budući da parkirna naknada za vozilo koje je koristilo parkirno mjesto nije plaćena.

Ono što Rijeka plus može i zna često uvažiti jest pogreška koja se dogodi pri upisivanju broja tablice, dakle, kada se radi o jednom broju ili slovu registarske oznake, a vidljivo je da je riječ o istom automobilu. Nažalost, s obzirom da je u Vašem slučaju riječ o potpuno drugom automobilu, nažalost, niti Vašu, kao ni druge takve pogreške, Rijeka plus ne može uvažiti.

Svakako želimo naglasiti da razumijemo da se svakome može dogoditi nenamjerna pogreška, ali jednako tako stoji i činjenica da karta nije bila plaćena za vozilo koje je bilo parkirano na parkiralištu.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Zapanjena sam odgovorom!!!!!!!!
svaka čast, bravo..čestitam !!!!!!!!!!!!

Odgovorite