Poštovani,
Imam Tužibabu na Rijeka Plus d.o.o.
Dana 01.06 2017 parkirala sam auto svoga sina na parkiralište Brajdica, te parking platila SMS-om. No napravila sam pogrešku te sam po navici, u SMS upisala registraciju svoga automobila umjesto registracije parkiranog sinovljevog automobila
Kako me je na autu dočekala kazna (Plaćanje dnevne parkirne karte 80,00 kn) otišla sam na šalter Reklamacije, očekujući da ću na licu mjesta, uz predočenje SMS-a riješiti ovu spornu situaciju- kao što je to bila, na naše zadovoljstvo, redovita praksa kada je djelatnost parkiranja bila u Rijeka prometu.
No niti nakon pismene Reklamacije, niti nakon napisanog Prigovora, gdje sam detaljno opisala svoju nenamjernu pogrešku- zamijenivši registracije automobila (svog auta za sinovljev)
ali uredno plativši 2 sata parkinga, RIJEKA PLUS ne želi uvažiti ovu moju banalnu i rekla bih svakodnevnu pogrešku nas vozača i korisnika parkirališta, koji ni na koji način nismo zakinuli tvrtku Rijeka Plus d.o.o. jer u konačnici PARKING JE PLAĆEN
Štoviše, Rijeka Plus d.o.o. mi ne želi vratiti novac koji sam uplatila za vozilo koje NIJE bilo parkirano – dakle time prisvaja novac za obavljeno parkiranje i još povrh toga dodaje kaznu!!!
I još traži razumijevanje ?!?
Ma krasno!!