Poštovani,
imam tužibabu na Rijeka promet, tvrtku koja iako se i po medijima vuče da uopće ne odgovara na upite građana,
Čak je očito da mjesecima ni ne odgovaraju na javne tužibabe unutar ovoga portala.
A ja ću podijeliti svoje iskustvo, svojem mjesnom odboru poslao sam vrlo konkretno pitanje u svibnju (5. mjesec), vrlo brzo dobio sam kopiju poslane poruke Rijeka prometu, tj. Danijelu Frci, u kojem je zadnja rečenica da “kada će se obnoviti i ostala signalizacija… Više građana postavilo je slično pitanje, zahvaljujem.”
Moje pitanje stvarno nije zahtjevalo nekakve elaborate, studija i slično.
No odgovor još uvije čekam a pomaka na terenu nema.
Najsmješnije je, napokon u 8. lipnja dobivam tj. proslijeđen mi je odgovor direktorice Spomenke Mičetić o nekakvim stupićima i da se kontaktira Čistoća za premještanje baja.
Što apsolutno nema veze s vezom.
Nakon jedno sat i pol od poslanog maila, opet prolsijeđen mail od tajnice “da je došlo do zabune” a ovakav mail direktorice;
Poštovani,
molimo Vas da ZANEMARITE ovaj mail koji je greškom dostavljen na vaše adrese.
Ured direktora
RIJEKA PROMET d.d.
Fiumara 13
Tel: + 385 51 352 502
Fax: + 385 51 352 550
www.rijekapromet.hr
Smiješno mi je da im je trebalo samo sat vremena da uoče da to nema nikakve veze s upitima, no što je najgore ja još od 5. mjeseca čekam odgovor i nekakvu reakciju na terenu.
Moj upit nije toliko važan i ne želim ga pisati ovdje već imam konkretno pitanje:
Iz kojeg razloga, Rijeka promet ne odgovara na upite građana mjesecima, ne odgovara na tužibabe mjesecima unutar ovoga portala?
Hoće li tko snositi odgovornost radi ignoriranja?
Iz kojeg razloga, grad koji je u vlasništvu tvrtke, dozvoljava da ovakav način posluje?