Poštovani,
s obzirom da plaćam pretplatu za parkiranje 500,00 HRK mjesečno smatram da je potpuno nenormalno da se događa slijedeće:

1. već dva dana pokušavam telefonom doći do djelatnika na blagajni Rijekaprometa u radno vrijeme (od 08-19h) i da se nitko ne javlja (dokaz-ispis poziva)

2. Zahvaljujući stavci 1. a i tome da Rijekapromet ima zaostalu internet stranicu, ne znam na koji broj fax-a da uputim potvrdu plaćanja za pretplatu za naredni mjesec

3. Zahvaljujući kombinaciji stavke 1. i 2. već dva dana na Delti plaćam 70kn za cijelodnevni parking jer mi na parkiralištu nisu u stanju produžiti valjanost parkirne kartice

4. Svjestan sam činjenice da mogu pješke otići u Rijekapromet ali koliko god nevjerovatno zvučalo, radim, imam posla preko glave i nemam vremena za šetnju gradom, samo želim u 21. stoljeću obnoviti pretplatu za parkiranje bez da moram osobno hodočastiti u Rivu Boduli 3/II.

5. Ova stavka nema veze s blagajnom ali me iznimno frustrira što prilikom izlaska na istočni izlaz sa Delte na asfaltu postoji jedna fenomenalna grba na asfaltu koju majstorskim manevrom moram izbjeći da ne ogulim s podvozjem mog auta. Grbu je prouzročilo stablo koje nije krivo što je tamo pa koristim priliku da predložim neko drugo rješenje osim rušenja stabla.

6. Djelatnici na blagajni na Delti se ne skidaju s telefona, neće Vas ni pozdraviti niti zahvaliti čak i nastavljaju pričati dok Vam naplaćuju parking pa s obzirom da njima očito nije stalo do radnih mjesta ni do zadovoljstva korisnika, dajte instalirajte automat za naplatu.

Zahvaljujem se na odgovoru i nadam se da će se moje primjedbe shvatiti dobronamjerno te da će se nešto promjeniti nabolje a u cilju općeg zadovoljstva.

Lijepi pozdrav.

Robert Pichler / 23.05.2012.

Zahvaljujem uredniku na kontaktima koje sam i ja našao i to jednim klikom, čak ne trebaju dva ali da bi se pretplata produžila, potrebno je ili doći osobno na blagajnu ili poslati na broj fax-a blagajne koji-nigdje ne piše… pretpostavljam da nije toliko teško na web dodati tu informaciju a ne da nasumično šaljem potvrdu plaćanja na sve brojeve fax-a…

Išao sam stvarno otvorenog uma bez predrasuda o javnoj instituciji pisati ovu tužibabu i dao sam sve od sebe da pronađem podatak/kontakt koji mi treba…

Potpisao sam kapitulaciju i otišao u Rijekapromet na blagajnu jučer u 18.30h. Mladi gospodin koji radi tamo bavio se ćaskanjem s kolegom i uredno ignorirao telefon koji je uporno zvonio… Nisam htio ništa komentirati ni pitati, uzeo sam svoju parkirnu karticu i otišao.
Uglavnom, čemu uopće to radno mjesto ako dotičnom do njega očito nije stalo?

Kolega je to sve lijepo objasnio, svaka čast na tome i u svemu se slažem s njim, jedino me malo muči, zar su stvarno djelatnici Rijekaprometa tako loši, neodgovorni, nepristojni, vjerovatno ih ima i takvih, ali ne mogu se oteti dojmu da nije baš sve tako crno i da nadodam da vjerujem kolegi što je napisa, ne sumnjam u njegov iskaz, ali svejedno možda smo malo preoštri.

Lijep pozdrav

Nevalja ako pričaju na telefon,nevalja ako se ne javljaju na telefon.Tko bi nam udovoljio?

Kolega skupo plaća mjesečnu kartu i ima pravo na zadovoljavajuću uslugu, to uopće nije sporno da se odmah razumijemo, a da smo osjetljivi na svaku sitnicu, to jesmo, bez obzira da li smo u pravu ili ne, malo više tolerancije sa obe strane i sve je lakše.

Poštovani,
temeljem Vaše tužibabe iz Rijeka prometa dobili smo informaciju da se rok važenja povlaštene parkirne karte može produžiti nakon što se iznos, uplaćen putem valjanog naloga za plaćanje, evidentira na računu Rijeka prometa.
Dalje iz Rijeka prometa navode da je u ovom konkretnom slučaju, stranka uplatu izvršila 22. svibnja 2012. godine u 18.43 sati. Uplata na račun Rijeka prometa d.d. bila je na izvodu vidljiva 23. svibnja 2012. Da bi se omogućio raniji uvid u transakciju, stranka je dužna dostaviti dokaz o uplati, tj. presliku naloga za plaćanje. U ovom slučaju, valjanost kartice korisnika istekla je 19. svibnja 2012. S obzirom na činjenicu da naknada nije na vrijeme uplaćena, kartica nije bila valjana i nije se mogla koristiti. Stranka je osobno donijela dokaz o uplati dana 23. svibnja 2012. godine, a tom prilikom je u 18.48 sati također kupila RFID karticu za korištenje parkirališta, pri čemu je produžena valjanost kartice. Dakle, s obzirom na činjenicu da je prethodna RFID kartica bila uništena, korisnik je svakako morao osobno doći u prostor centralne blagajne Rijeka prometa kako bi mogao nastaviti korištenje usluge. Dakle, one kartice za koje nije izvršena pravovremena uplata, ne mogu biti produžene, ako nije dostavljen dokaz o uplati.
Inače, potvrde o uplati povlaštene karte šalju se u Sektor parkirališta u Rijeka prometu d.d. na fax broj 051 320 140, ili na e-mail parkiralista@rijekapromet.hr , a ovi kontakti dostupni su na web stranicama Rijeka prometa( http://www.rijekapromet.hr/default.asp?ru=103&sid=&jezik=1).
Ispričavamo se zbog neugodnosti koje ste imali pokušavajući stupiti u telefonski kontakt, no svakodnevno zaprimamo velik broj poziva pa je moguće da ste zbog toga čekali na javljanje operatera duže vrijeme.
Što se tiče neravnine na izlaznom traku za vozila na istočnom izlazu iz parkirališta, nadležne gradske službe razmotrit će problem kako bi pronašle najpovoljnije rješenje.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Poštovani, ništa od navedenog nije sporno osim toga da se djelatnik Rijeka Prometa na blagajni dva dana nije javljao na telefon za što vjerujem da to kada sam izvršio uplatu i da li sam uopće izvršio uplatu ne bi smjelo imati nikakvog utjecaja, zar ne? Ili javljanje na telefon ovisi o nekoj višoj sili?

Zahvaljujem na Vašem odgovoru i nadam se da će Rijeka promet nastaviti sa unaprijeđenjem kvalitete svojih usluga te osjećajem odgovornosti za posao kod svojih zaposlenika.

Odgovorite