Poštovani,
s obzirom da plaćam pretplatu za parkiranje 500,00 HRK mjesečno smatram da je potpuno nenormalno da se događa slijedeće:
1. već dva dana pokušavam telefonom doći do djelatnika na blagajni Rijekaprometa u radno vrijeme (od 08-19h) i da se nitko ne javlja (dokaz-ispis poziva)
2. Zahvaljujući stavci 1. a i tome da Rijekapromet ima zaostalu internet stranicu, ne znam na koji broj fax-a da uputim potvrdu plaćanja za pretplatu za naredni mjesec
3. Zahvaljujući kombinaciji stavke 1. i 2. već dva dana na Delti plaćam 70kn za cijelodnevni parking jer mi na parkiralištu nisu u stanju produžiti valjanost parkirne kartice
4. Svjestan sam činjenice da mogu pješke otići u Rijekapromet ali koliko god nevjerovatno zvučalo, radim, imam posla preko glave i nemam vremena za šetnju gradom, samo želim u 21. stoljeću obnoviti pretplatu za parkiranje bez da moram osobno hodočastiti u Rivu Boduli 3/II.
5. Ova stavka nema veze s blagajnom ali me iznimno frustrira što prilikom izlaska na istočni izlaz sa Delte na asfaltu postoji jedna fenomenalna grba na asfaltu koju majstorskim manevrom moram izbjeći da ne ogulim s podvozjem mog auta. Grbu je prouzročilo stablo koje nije krivo što je tamo pa koristim priliku da predložim neko drugo rješenje osim rušenja stabla.
6. Djelatnici na blagajni na Delti se ne skidaju s telefona, neće Vas ni pozdraviti niti zahvaliti čak i nastavljaju pričati dok Vam naplaćuju parking pa s obzirom da njima očito nije stalo do radnih mjesta ni do zadovoljstva korisnika, dajte instalirajte automat za naplatu.
Zahvaljujem se na odgovoru i nadam se da će se moje primjedbe shvatiti dobronamjerno te da će se nešto promjeniti nabolje a u cilju općeg zadovoljstva.
Lijepi pozdrav.