Rotor Martinkovac je trebao biti gotov prije dva dana. Koji je razlog kašnjenja (nadam se, ne vremenske neprilike) i kada će biti gotov.
lp

Ivo / 17.09.2018.

Poštovani,
prema informacijama koje smo dobili iz Hrvatskih cesta, a koje su investitor izgradnje ovoga rotora, zbog vrlo složenih imovinsko-pravnih problema radovi na cijelom zahvatu omogućeni su tek krajem srpnja ove godine. Početkom školske godine, zbog iznimno velikog prometnog opterećenja uvedena je stalna ručna regulacija u vrijeme izvođenja radova koju provode djelatnici izvođača radova i to na sva četiri privoza tijekom cijelog radnog vremena od 7 do 19 sati, što pak uzrokuje smanjenje broja radnika i povremene zastoje u izvođenju izuzetno složenih radova. Naime, riječ je o iskopima do 5m, upojnim bunarima s bušotinama, preljevnim građevinama. Manipulativni prostor za ulaz, odnosno izlaz građevinskih strojeva time je znatno ograničen, a vrijeme za izvođenje radnji višestruko produženo. S obzirom na sve navedeno odobreno je produljenje roka izgradnje rotora i to do početka listopada ove godine, radi otežanih uvjeta i prekida radova pod stalnom ručnom regulacijom prometa.
S obzirom da u ovom konkretnom slučaju ne postoji mogućnost korištenja alternativnih pravaca ili isključivanja pojedinih kategorija vozila, izvođač radova, u suradnji s Rijeka prometom d.d. za sve faze radove izrađuje posebne elaborate za odvijanje prometa pod privremenom regulacijom. Svakako treba naglasiti da su radovi do sada izvođeni pod 8 različitih faza.
Iz Hrvatskih cesta apeliraju na sve sudionike u prometu te mještane okolnih naselja za još malo strpljenja i razumijevanja kako bi priveli kraju ovaj izuzetno zahtjevan projekt, a koji će u konačnici riješiti dugogodišnju problematiku nedovoljne prometne protočnosti raskrižja i nefunkcioniranja oborinske odvodnje.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Po kojoj osnovi djelatnici izvođača provode regulaciju prometa? Tko ih je za to ovlastio, educirao…? Dajte ne budite smiješni s takvim konstrukcijama. Neka radnici građevinari rade svoj posao, a vi pošaljite nekog odgovornog da regulira promet u vrijeme prometnih gužvi. Da sve službe rade svoj posao, rotor bi već odavno bio gotov. Sramota, još jedna u nizu.

Prvi rok 15.03.2018.
Drugi rok 15.06.2018.- tada je pisalo da su riješeni imovinskopravni problemi i postavljen je
treći rok 15.09.2018.
Sada pišete da problem u prometu. Kod odluke o gradnji rotora se znalo da se promet ne može prekinuti.
Pišete o alternativnim pravcima- parelelno se kopa u ulicama m. Lovraka i u M. Krleže tako da su i ti pravci problematični.
Ne znam o koja četiri pravca govorite, ali radi se samo o dva radnika koja signaliziraju promet.
Kakvo je to građevinsko poduzeće kome dva radnika znače tolika kašnjenja u radovima.

Poštovani,
kao što smo0 već i istaknuli, investitor izgradnje rotora su Hrvatske ceste te se slobodno sa svim detaljnijim pitanjima možete obratiti na njihove kontakt podatke
Hrvatske ceste d.o.o.
Društvo za upravljanje, građenje i održavanje državnih cesta
Vončinina 3, 10000 Zagreb
+385 1 4722 555
javnost@hrvatske-ceste.hr.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite