Poštovani,
dana 11.8.2021. dogodio se prekid optičkog kabela za internet te su kućni brojevi u Kvarnerskoj ulici (2,4,6,6a,8,10,35,35a,37,39,41,43) ostali bez internetske veze do dana današnjeg. Za prekid kabela odgovorna je izvođačka firma koja je izvodila radove na gradilištu stambenog objekta na katastarskoj čestici 1047/2 , katastarske općine Rijeka (Stari Grad). Ono što mene i ostale stanare zanima zbog čega se prije radova taj isti kabel nije izmjestio kako nebi došlo do prekidanja usluga internetske veze i hoće li izvođačka firma odgovarati za prekidanje internetskog optičkog kabela. Također , zanima nas kada će se konačno sanirati taj kabel odnosno postaviti novi jer prošlo je točno 2 mjeseca od toga događaja. Zbog ovog problema neki od starijih stanara nisu se mogli popisati putem e-popisivanja zbog nestanka internetske veze te je narušilo kvalitetu življenja u ovom dijelu Grada. Iz HT-a se također nisu jasno očitovali o ovom problemu te Vas molim da što hitnije se rješi ovaj problem.

Srdačan pozdrav.

Greenpower / 11.10.2021.

Ne mogu baš pomoći oko sanacije ali malo se javite HAKOMu, za ovakvo zavlačenje i čekanje već bi trebali imati pravo na finu naknadu od 10 kn/sat tj 240 kn dnevno, pa neka stoji u prekidu mjesecima…

Poštovani,

u Odjelu gradske uprave za komunalni sustav ispričavaju se zbog kašnjenja s odgovorom te ljubazno mole za razumijevanje. Provedenim izvidom utvrđeno je da prekop nije obavljen na dijelu površine javne namjene, već prema svemu sudeći na gradilištu u privatnom vlasništvu.

Zbog toga ne postoji mogućnost za postupanje nadležnih gradskih službi, već se po pitanju naknade štete neophodno obratiti vlasniku infrastrukture ili izvođaču radova.

S poštovanjem,
Gradska uprava.

Odgovorite