Raskršće kod Kauflanda je tipično križno raskršće, tj okomito križanje regulirano semaforima za vozače iz sva četiri smjera i sa četiri pješačka prijelaza regulirana sa tri (3) para semafora. Mislim da to raskršće nije regulirano po prometnim propisima. Ako iz smjera Krnjeva idem prema Zametu i upaljeno mi je zeleno svijetlo na semaforu i dolazim do drugog pješačkog prijelaza (koje nije regulirano semaforom), da li moram propustiti pješaka tj, stati usred raskršća (prometni prekršaj) ili nastavljam vožnju bez propuštanja pješaka koji stoji ispred pješačkog (opet prometni prekršaj).
Pitanje za Rijekapromet: zašto i četvrti pješački prijelaz nije reguliran semaforom?

Ivo / 28.11.2011.

…ja bi’ ti odgovorio na ovo vrlo jednostavno…MORAŠ propustiti pješaka…a da je taj pješački napravljen zaista nespretno…jest…tj. rekao bih nečije neznanje i glupost (kao i mnogo drugih) i zato je dobro da si postavio ppitanje (možda netko razmisli iako sumnjam)

Pitanje na mjestu.
Rješenje je krajnje traljavo! Nedorečeno!
Pješaka valja propustiti, kako i sikters kaže!

Ima još jedan problem. Idem iz parkinga Kauflanda nizbrdo, zeleno svijetlo, skrećem prema Zametu a ono pješaci na pješačkom. Treba stat a auti iza mene?

YWO mozda bi Vam uzimanje 5-6 dodatnih sati u nekoj auto skoli pomoglo?

Nedo, nisam u autoškoli učio kako izgleda raskršće sa 4 pješačka prijelaza i samo 3 para semafora.

Genijalci S i N, poanta je u tome da raskrižje nije dobro regulirano i da ga treba uskladiti sa prometnim propisima prije nego što netko nastrada. Ja stajem na pješačkom kad je pješak u nakani prelaza, ali ima i onih koji se toga ne drže, a mi smo takvi da čekamo nesreću da bi se tek onda reagiralo, a i onda to traje par dana, pa opet po starom.

u školi ste učili da MORATE stati na pješačkom…nema dalje, ovakvo ili onakvo raskršće…bez ljutnje, zaključili smo da je pješački stavljen na neprimjereno mjesto ali na pješačkom se mora stati a auti iza vas ili nas, moraju čekati…

Poštovani,

raskrižje kod Kauflanda je četverokrako semaforizirano raskrižje na državnoj cesti na kojemu je zbog prilaznih pješačkih putova jedan od četiri pješačka prijelaza izmaknut iz neposredne zone raskrižja. Naime, budući da geometrija raskrižja nije posve pravilna, kao i zbog položaja nogostupa i ustaljenih trasa kretanja pješaka, taj pješački prijelaz nije semaforiziran te se kod prelaska ceste pješaci moraju prethodno uvjeriti da ne nailaze vozila. Isto tako vozači moraju voditi dužnu pažnju o pješacima te ukoliko je na ovom pješačkom prijelazu pješak koji namjerava preći ulicu, moraju ga propustiti.

Ovo raskrižje, kao i ostala semaforizirana raskrižja u gradu Rijeci, regulirano je u skladu s prometnim propisima (Zakonom o sigurnosti prometa na cestama) i za njega su prije puštanja u promet dobivene sve potrebne dozvole i suglasnosti od strane MUP-a te Hrvatskih cesta.

S poštovanjem,
Direktorica TD Rijeka prometa
Spomenka Mičetić, dipl. oecc.

Navedeni pješački je odmaknut cca 3-4 m od raskršća. Dozvole su dobivene kao i mnoge druges kojima se korisnici ne slažu, ali smatram da je raskršće opasno po sudionike u prometu

YMO !!!
Sta kazete za jedan lijepi jednotracni pravilni rotor kod Kauflanda, sa pjesackim otocicimama za razdvajanje ulazno izlaznih traka sva cetiri kraka i siguran prijelaz pjesaka u etapama preko samo jednog traka oko cijelog rotora … bez ijednog semafora :)))

Odgovorite