Naime htio bi dati prijedlog a i upozorenje nadležnima. Često se događa da je ovaj semafor izvan pogona, što čini izlazak iz ulice Frana Kresnika noćnom morom. Naime iz te ulice najmanja je preglednost, i kada se dogodi da semafor ne radi jako je teško ubaciti se pogotovo ako se skreće u Osječku ulicu ili Tizianovu. A prijedlog je da se taj semafor uvrsti u automatsku kontrolu, onaj centralni sustav računalnog upravljanja. MIslim da je tako također stara oprema, ili ako možda nije onda bi netko trebao taj semafor češće kontrolirati budući da po 2-3 sata semafor ne radi…eto sreća pa se nije dogodila neka teža nesreća…

Zahvaljujem…

Neiro Bilajac / 13.09.2012.

Ako može pod isto pitanje:

Prijedlog da se skretanje desno iz Tizianove u Osječku regulira znakom “trokut”, a ne semaforom kao do sad, s obzirom da je preglednost (odnosno vidljivost vozila iz 1. maja) odlična.

Time bi se dobila brolja protočnost vozila u raskrižju te smanjile gužve u Tizianovoj.

I jos jedna sitnica … ukinuti sve semafore na tom raskrizju … ukinuti i samo RASKRIZJE pretvorivsi ga u kruzni tok … Stize slikica

Možda ovi prijedlozi i nisu tako loši, a ako ih ne uvaže onda makar neka semafori rade kako treba, a ne da kada se iz Kresnikove ubacujem u Osječku pretrnem od straha da mi netko ne doleti iz Osječke i udari me po boku…ravno bi završio u autoškoli 051…jer to je raskrižje ako semadori ne rade viskokog rizika za doživjeti sudar ili nedaj bože pokupiti nekog pješaka…

Dobro si rekao … TO JE RASKRIZJE visokog rizika ako semafori ne rade …a ako rade, onda smo sigurni i sretni sto imamo RASKRIZJE i PAMETNE SEMAFORE zar ne … Nema tog pametnog semafora moj prijatelju, koji moze ukinuti RASKRIZJE ko sto moze KRUZNI TOK … Pogotovo na tom savrsenom mjestu … Rijecki Trafalgar squer

Slazem se, bar je to raskrizje dovoljno veliko da se napravi kruzni tok kroz kojeg ce autobusi i eventualni kamioni moci komotno prolaziti.

Usput bi stvarno volio znati zasto se prilikom dugotrajne, komplicirane i skupe rekonstrukcije ovog raskrsca nisu iskoristila inteligentna jednostavna i jeftina rotorska rjesenja za koja netrebaju skupi uredjaji i sofisticirani programi, vec samo zdrav razum i trijezna glava svih nas koji prolazimo onuda …

O estetici i iskoristivosti povrsina da ne govorim… U rotoru se postavljeni asfalt koristi 100 %, za razliku od semaforiziranog raskrizja … 50 %, Zato ga treba manje, u rotoru nema semafora kao sto znate, pa netreba ni strucnjaka, ni vrece para bez dna za njihovo odrzavanje. Tek malo vode za navodnjavanje sredisnje travice…

O estetici i iskoristivosti povrsina da ne govorim… U rotoru se postavljeni asfalt koristi 100 %, za razliku od semaforiziranog raskrizja … 50 %, Zato ga treba manje, u rotoru nema semafora kao sto znate, pa netreba ni strucnjaka, ni vrece para bez dna za njihovo odrzavanje. Tek malo vode za navodnjavanje sredisnje travice…
ps
Upravo sam otkrio ulicu mog velikog prijatelja … Dominikanca … Giordana Br … nadam se Bruna …sta drugo… u Rijeci. Hvala Silentshuteru na grafici ovog raskrizja, buduceg Kruznog toka, ako nam G.B. pomogne… a siguran sam da hoce.. wow

Ispricavam se zbog dupliranja komentara, ili mozda pretjerivanja, ali … vidite da sam nasao ulicu starog prijatelja u svome gradu … pa sam uzbudjen

I jos samo ovo …
Prijedlog backgamonnaRi ide upravo u tome smjeru…jer … kada bi ukinuli semafor i stavili naopaki trokut na sva cetiri smjera, ovog za rijecke uvjete velikog i prostranog raskrizja, imali bi nista drugo nego… sta…? Pa da … pravi kruzni tok

Dakako da bi kružni tok povećao protočnost vozila…pogotovo u velikim gužvama petkom i ponedjeljkom…a i jeftinije za održavati…

I ovo … zato nam trebaju periodicne promjene vladajuce strukture… jer svi grijese… i tesko priznaju pogreske … a ovo je jedna od tih pogreski koju ovi nece nikad priznati … i zato ih treba smjeniti da bi rotor imali…(volio bi da grijesim)

Poštovani,

Raskrižje Osječka-Kresnikova-1.maja-Tizianova je u sustavu automatskog upravljanja prometom od 2008. godine i nadzirano je iz Gradskog prometnog centra. Svaka nepravilnost u radu se automatski evidentira, tako da je u svakom trenutku moguće provjeriti njegov trenutni status rada i greške koje se događaju tijekom rada semafora. Nakon provjere dnevnika rada za navedeno raskrižje, utvrdili smo sljedeće:
U razdoblju od pet mjeseci tj. od 1.4. do 31.8.2012. bilo je ukupno 5 ispada iz rada i to:
07.05. od 16.50 do 08.05. u 07.39 – uzrok pad napona u mreži
06.06. od 11.47-13.18 – uzrok izgaranje jednog signala
20.07. od 20.18 do 21.07. u 06.52 – uzrok pad napona u mreži
04.09. od 13.25 do 13.46 – uzrok pad napona u mreži
06.09. od 18.26 do 07.09. u 06.41 – uzrok pad napona
Iz navedenog se vidi da se ispadi iz rada događaju u prosjeku jednom mjesečno, te da je glavni uzrok variranje napona električne energije u mreži, na što osjetljivi upravljački semaforski uređaji reagiraju ispadom iz rada. Iako je, stručno gledano, broj ispada ovog raskrižja iz rada mali i nije predugog trajanja, ipak nismo zadovoljni budući da bi se u pravilu raskrižje nakon ispada uzrokovanog padom napona moralo samo (automatski) vratiti u rad, dakle, bez intervencije servisne službe. Uzrok zašto se to ne događa uvijek još nismo uspjeli utvrditi, ali uvjereni smo da ćemo tu nepravilnost uskoro u potpunosti otkloniti.

S poštovanjem,

Direktorica:
Spomenka Mičetić, dipl. oecc.

Eto, znači nekada je sustav bio izvan pogona i 12h, što je previše, s obzirom na količinu vozila koja tuda prolaze. I još automatski sustav, a onda se čeka izlazak službe da to poprave…dobro, ja zadovoljan, bitno da netko zna za to…vidjeti ćemo što će biti dalje…ja se nadam da ako se sustav opet zezne da će kroz 20 minuta se vratiti natarg u rad…valjda za takve stvari imamo tehnologiju i opremu, ili je ipak nekome možda u cilju da se izlazi na teren pa da nekome idu dnevnice, i ostali dodaci…

Lp

Odgovorite