Iako sam 7.11. poslao prethodni upit, problem još nije riješen.
Nakon što je semafor na raskršću Tizianova – Kresnikova radio ispravno četiri godine, prestao je funkcionirati prema senzoru. Sada svaki ciklus traje jako dugo, crveno svjetlo je predugo za glavni smjer, dok bočni pravci imaju zelenu signalizaciju bez puno vozila ili pješaka, a tipkala nisu u funkciji.
Problemi su počeli nakon što je vozilo udarilo u stup u Osječkoj ulici, kbr. 1, te su djelatnici Rijeka Plusa postavili novi stup sa lanternom i drugačijim tipkalom u studenom 2024.
Semafor na raskrižju Osječka-Tizianova radio je ispravno od 21.11. do 3.12., a od danas ponovno radi fiksno i uzrokuje gužve.
Stalno se uključuje zeleno svjetlo za bočne pravce, pješacima zelena signalizacija iako ih nema, a tipkala ne funkcioniraju. Priložio sam videozapis. Molim vas da vratite semafor u pametni režim, a ne fiksni, kako je sada postavljen.
Trenutni režim je i opasan za pješake jer vozila iz Tizianove dolaze velikom brzinom i pješaci su ugroženi. Vozači pretpostavljaju da nema pješaka jer se stalno uključuje treptač i zeleno, što usporava glavni pravac.
Podsjećam vas da je semafor četiri godine radio pametno, sve do prije mjesec dana, kada je vozilo uništilo stup, a vi ste ga zamijenili i postavili novo tipkalo i lanternu za vozače.
Također, molim vas da provjerite zašto semafor kod Kauflanda više nije sinkroniziran s onim kod Plodina. Naime, kada se upali zeleno kod Plodina, za 10 sekundi pali se crveno kod Kauflanda. Kada napokon stignete do Kauflanda, ponovno se pali crveno kod Plodina. Time se stvara začarani krug, a samo oko 10 vozila prođe svaki krug. Na primjer, spuštajući se s Drenove, čekate na crvenom kod Kauflanda i vidite da semafor kod Plodina ostaje zelen dok nema vozila.
Prije su semafori na toj maloj razdaljini bili sinkronizirani, a pametni kod Plodina i Kauflanda. Sada semafor kod Kauflanda nije sinkroniziran, vjerojatno zbog nestanka struje jedne večeri. Možete li vratiti semafor kod Kauflanda u sinkronizaciju?
Osječka je jedna od najprometnijih ulica, a ovi poremećaji uzrokuju velike gužve i kolone (slike u prilogu).