Iako je ovo HVALIBABA na nedavno konačno uvođenje pametnih semafora na ovoj kritičnoj lokaciji između Kantride i Zameta, dozvolite mi dobronamjerni komentar kojim ipak želim reči jednu stvar..:
Nakon izlaska pojedinog vozila iz pripadajučeg kvadrata senzora pametnog trenutno otvorenog semafora sva tri pojedina smjera, pokrece se interval zatvaranja istoga u trajanju od 2 sekunde, nakon čega svi smjerovi ostaju zatvoreni (crveno), osim u slučaju nenailaska novog vozila istoga smjera, odnosno, istovremene prisutnosti vozila u suprotnom kvadratu senzora zatvorenog semafora koje čeka prolaz, kada kreče međuinterval potreban za svladavanje međuprostora tunelske jednotračne dionice u trajanju od 6 sek, do otvaranja pojedinog suprotnog smjera koji se isto tako obavezno zatvara nakon proteka 2 sec od izlaza posljednjeg vozila iz kvadrata senzora njegovog, sada otvorenog semafora … čime se nepotrebno prekida kolona razmaknutijih vozila iz oba smjera, pogotovo u slučaju kada u suprotnom kvadratu senzora zatvorenog semafora nema nikoga, pa se navedeni nepotrebno zatvoreni smjer ponovno odmah otvara…
stoga predlažem i zahtjevam:
– Produženje navedenog intervala za prekidanje pojedinog smjera sa dvije na barem 3 sec … čime če se omogučiti prolaz kolone razmaknutijih vozila, i tako značajno smanjiti broj nepotrebnih prekidanja kolone istoga smijera … ali i broj još manje potrebnih učestalih promjena smjerova koje koriste duži interval (6 sec) potrebne za prolaz dionice između dva semafora … čime sve zajedno, značajno smanjuje prohodnost ovog uskoga grla između Kantride i Zameta … pogotovo nakon nogometnih utakmica
– Izbaciti programski interval zatvaranja aktivnog smjera (2 sec) odmah nakon izlaska pojedinog vozila iz aktivnog kvadrata senzora otvorenog semafora do nailaska vozila u kvadrat senzora suprotnog zatvorenog semafora, čime če se dodatno značajno povečati protocnost prometa iz oba glavna smjera, jer če jedan od dva glavna smjera biti uvijek prohodan … bez potrebnog pristajanja (zaustavljanja) u pripadajuči kvadrat senzora crvenog semafora.
ps
Treci semafor sa parkinga RIOe je mogao biti jednostavniji dodavanjem samo lijeve crvene strelice … uz postoječu treptajuču zelenu sa kojom se sinhronizirano izmjenjuje u skladu sa ostalim semaforima, te vječno treptajuču postoječu desnu zelenu bez najvjerojatnije vječno crvenog glavnog svjetla semafora koji se zbunjujuče nalazi u smjeru šume … što je ipak nevažnije u odnosu na prethodno … pa može proči i ovako kako je.
Istovremeno bi zamolio odgovorne za postavljanje ipak mogučih uskih trotoara iz poznatih sigurnosnih razloga pješaka i vozača odobrenim sredstvima oba Mjesna Odbora
Zahvaljujem, hvala