Nisam zadovoljan odgovorom na moju tužibabu http://www.mojarijeka.hr/korisnik/YWO/tuzibaba/setnica-uz-rjecinu/.
U odgovoru se negira postojanje šetnice i napominje da se radi o putu za održavanje telemetrijske stanice.
Također u odgovoru piše:
Grad Rijeka provodi projekt Riječkih šetnica od Plumbuma do Preluka u tom projektu te je planirano izvesti priključak od Hartere (centra grada) do prstena Riječkih šetnica koje prolaze upravo kod mlinova na Rječini.
Na stranicama grada Rijeke:http://www.rijeka.hr/NajavljenoOtvaranjeNovih
piše da je otvorena nova šetnicai uz to slika gradonačelnika Grada Rijeke na šetnici http://www.rijeka.hr/lgs.axd?t=16&id=76740
Dio šetnice o kojoj pišem je dio od Hartere uzbrdo, gdije nisu napravljeni poprečni kanali za odvod oborinskih voda te se šetnica pretvara u izlokano korito potoka i vrlo brzo će postati teška za pješačenje
Na istim web stranicama na slici prikazan je taj dio šetnice http://www.rijeka.hr/lgs.axd?t=16&id=76741.

Na dnu navedenih web stranica stoji “Copyright (c) 2015. Grad Rijeka”

Ivo / 31.03.2016.

ma odgovaraju reda radi,čisto da nešto napišu..boli “njih” briga za naše probleme,običnih smrtinka,rade u državnoj firmi i jako im je,a nas tko…

lp

Poštovani,
prije svega, isprike zbog kašnjenja odgovora. Ne radi se o ignoriranju Vašega upita, već zaista o nenamjernom propustu.

Vezano uz članak na stranicama Grada Rijeke o kojem pišete, ističemo kako se u članku ne spominje da je otvorena nova šetnica, već da su predstavnici Grada Rijeke i Hrvatskih voda obišli donji tok Rječine, koji će Grad Rijeka urediti u sklopu gradskih šetnica nakon što Hrvatske vode završe radove te da se u sklopu realizacije šetnice planira izgraditi i pješački most na lokaciji kod Matešićevih mlinova, ispod naselja Orehovica.

Uz to, navodi se kako će po dovršetku radova koje izvode Hrvatske vode, Grad Rijeka na tom području urediti šetnicu. U sklopu realizacije šetnice planira se izgraditi i pješački most na lokaciji kod Matešićevih mlinova, u koritu Rječine, a ispod naselja Orehovica.

Dakle, u članku se navodi da je uređenje šetnice u tijeku te da se radovi odvijaju kroz duži vremenski period, do njihovog okončanja i finalnog uređenja šetnice.

Također smo zatražili najnovije informacije od Hrvatskih voda koje su nadležne po ovom pitanju.

Dakle, radovi na uređenju korita donjeg toka Rječine, prema programu radova na vodotocima na području Kvarnera, izvode se na lokalitetu Žakalj i to kao nastavak prošlogodišnjih aktivnosti na ovoj lokaciji. Radovi se ove godine intenzivnije odvijaju od prošlog mjeseca, dakle u suhom periodu, odnosno periodu kada su vode koje protječu koritom minimalne.
U tijeku su radovi oblaganja kamenom betonskih zidova prijelaza preko Rječine – praga u koritu Rječine te oblaganje korita kamenom uzvodno i nizvodno od praga, kako bi se stabilizirao pokos obale. Slijede radovi u koritu kod Matešićevog mlina, gdje Hrvatske vode imaju u planu obnoviti i stabilizirati zidove lijeve obale kamenom oblogom te nastaviti oblogu dna i pokosa korita krupnim kamenom, kao i popraviti oštećenja na podslaplju stepenice uz Matešićev mlin.

U cilju prevencije odrona na pristupnom putu između Žaklja i Matešićeva mlina na kritičnim dionicama izvest će se kameni zid u betonu a ujedno će se riješiti i odvodnja.
Ove aktivnosti odvijat će se tijekom iduća tri mjeseca sa predvidivim završetkom krajem rujna ili početkom listopada, ovisno o vremenskim i hidrološkim prilikama kao i količini vode u koritu.

Po pitanju realizacije šetnica uz Rječinu, Odjel gradske uprave za komunalni sustav brine o realizaciji pješačkog mosta na lokaciji kod Matešićevih mlinova koji će biti sastavni dio buduće šetnice.

Lokacija pješačkog mosta je kod Matešićevih mlinova, a preko korita Rječine i ispod naselja Orehovica. Most bi trebao osigurati pješačku komunikaciju i kolnu komunikaciju za manja teretna vozila, a između dvije obale Rječine. Izgradnjom pješačkog mosta revitalizirao bi se pristup i osigurati bolji uvjeti za izletnike prema izvoru Rječine te obogatiti turistička ponuda Rijeke. Realizacija mosta je za sada predviđena samo u projektima i prethodnim radnjama za dobivanje dozvole. U 2016. godini provode se aktivnosti geodetskog snimanja, prikupljanje podloga, izrada projektne dokumentacije i ishodovanje dozvole za gradnju. Realizirano je oko 80 % navedenih aktivnosti.
Na ovoj je lokaciji bio izgrađen čelični most koji je srušen u toku II svjetskog rata, a obnova mosta planira se kao rekonstrukcija sa čeličnom nosivom konstrukcijom širine cca 4,0 metra i raspona do cca 30,0 metara. Pripremu projekta rekonstrukcije mosta financira Grad Rijeka.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite