Nakon nekoliko mojih tužibaba na izvedene radove od Rijeka Prometa a kasnije blato i kamenje po njima. One su danas očišćene na način, očistimo najveće gromade kamenja, a blato, manje kamenčiće i ostalo samo ostavimo.
Svaka čast na predivnom čišćenju stepenica, moje pohvale.
Da li ova tvrtka namjerno radi nekvalitetne zahvate tako da se svaki puta nakon istih mora ponovno doći, zar se i sanacija sanacije od sanacije mora obavljati? Sve od novca građana? Slike u prilogu.

Sljedeće, sada sam primjetio, na ovom portalu sam vidio da je ista tvrtka odgovorila prije par mjeseci, da se ne želi postaviti “treptač” niti dodati nikakva dodatna signalizacija jer je u tijeku premještanje pješačkog. Nepotrebno, no, prije par dana sve linije i taj navedeni pješački se obojao. Zašto se boja pješački koji će biti uklonjen (2x se plaća najprije bijela pa crna boja koja će prekriti bijelu) i kada će se ovakvi radovi obaviti.
Napominjem da je prolaz do novog budućeg pješačkog popriječen nekakvim satom i jako uskim pločnikom.

Moje dijete ide u OŠ Škurinje, zanima me zašto kod tog pješačkoga u Osječkoj (kod Bille) ne postoje upozorenja da djeca ovdje prolaze niti bilo kakav znak niti oznaka na cesti. Naprimjer, kod ostalih škola (npr. ona kraj Getroa, Novog Lista…) postoji oznake na cesti i znakovi. Istina, postoji na cesti 20m iznad, u Mihačevoj, no i ovdje veliki broj djece prelazi, zar im se ne može ni dodati treptača niti postaviti signalizacija?

Treba se čekati da netko pogine kao u Osječkoj ispod rotora da se doda osvijetljeni pješački koji žmiga?

Lov1 / 07.06.2011.

Postovani LOV1….
O ciscenju stepenica
Vasi (visoki) kriteriji o kvaliteti ciscenja nisu mi dovoljni za slanje upita. No i bez toga, svoj komentar koji je legitiman, molim Vas ostavite u tematskoj Tuzibabi koju ste vec otvorili. Za to Vam ne treba nova. Osobno bih Vam bio zahvalan kad komentar ne bi obojili sarkazmom vec se drzali teme i ostali na razini.

Ovo se odnosi i na komentar tj. repliku na prijasnju Tuzibabu i signalizaciju kod premjestanja pjesackog. Komentirajte molim Vas na toj Tuzibabi.

Pitanje o pjesackom u Osijeckoj je upuceno.

P.S.
S obzirom na temu, preimenovati cu ovaj upit u “Signalizacija kod OS Skurinje”.

Kolega Lovi, ako smijem pitati? Kako to da exif pokazuje identican tip fotica kojim fotkate ti i Toric? Cija je kamera, Toriceva ili tvoja, tko kome posudjuje? Kako ste zadovoljni fotkama? 🙂

Stipe, većinom slikam mobitelom i to LG Kp 502, ne znam o čemu pričate, ako me želite nazvati možete na 097 77 24 666 . Urednik, u komentaru postojeće tužibabe ne mogu dodati sliku pa zato dodan novu.

Poštovani,

podaci o brojanju prometa na ovom raskrižju opravdali su prijedlog MO Škurinjska Draga o premještanju pješačkog prijelaza na južnu stranu Osječke ulice, zbog čega je Rijeka promet d.d. i izradio projekt premještanja prijelaza. Da bi se to moglo poduzeti, potrebno je dobiti i suglasnost od odgovornih institucija, a to su, uz Grad Rijeku, Hrvatske ceste i MUP.

Kako je ishodovanje suglasnosti još u tijeku, Hrvatske ceste su u sklopu svog redovnog održavanja u međuvremenu obnovile postojeći pješački prijelaz prema vlastitom planu i programu. Postavljanjem treptača i ostale svjetlosne signalizacije bavi se Rijeka promet d.d.. S obzirom na premještanje pješačkog prijelaza, u Rijeka prometu smatraju da je nepotrebno postavljati treptač do rješenja koje će se realizirati u konačnici .

Vertikalna i horizontalna signalizacija kojom se obilježavaju pješački prijelazi u blizini škola postavlja se na pješačkim prijelazima u neposrednoj blizini škole. Zato je u ovom slučaju takva signalizacija i postavljena u Ulici Mihačeva Draga. Postavljanje ovakve signalizacije na pješačkom prijelazu kod Bille, prema informacijama koje smo dobili iz Rijeka prometa, ne bi imalo smisla zbog prevelike udaljenosti od mjesta gdje se nalazi OŠ Škurinje. To bi značilo da bi se i na svim ostalim pješačkim prijelazima, primjerice na raskrižju Osječka – Corrada Ilijasicha, na isti način morali obilježiti pješački prijelazi, što bi rezultiralo prevelikim brojem nepotrebne i nerazumljive signalizacije.

Na kraju naglašavamo da se na području Rijeke prometnice dijele na tri vlasnika: Hrvatske ceste, Županijsku upravu za ceste i Grad Rijeku. Osječka ulica je državna prometnica i u nadležnosti je Hrvatskih cesta (Nikole Tesle 9/9, tel. 213 260, fax. 339 329, e-mail: matija.glad@hrvatske-ceste.hr)

Odgovorite

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše korisničko iskustvo prilikom pregledavanja naših mrežnih stranica. Ovo prihvaćate korištenjem kolačića i daljnjim pregledavanjem stranice. Detaljne informacije o korištenju kolačića na ovoj stranici dostupne su klikom na više informacija.

Prihvati i zatvori