Poštovani,

Već sam u jednoj od tužibaba napomenuo kako je u Ulici Franje Čandeka na potezu od autobusne stanice kod Spara do Inine pumpe izrazito loš i slizak kolnik, koji u kišnim danima a u Rijeci ih ima puno u godini stvara poteškoće u prometu gdje ima dosta prometnih nesreća, i udara na pješake. Prije nekoliko godina je na pješačkom kod kućnog broja 23b poginuo i čovjek. Molio bih vas da što prije maknete ovaj sliski kolnik, i zamijenite ga novim grubljim asfaltom kako ne bi bilo daljnjih proklizavanja zbog sigurnosti sudionika u prometu, naročito pješaka kojih tamo ima puno zbog blizine svih sadržaja (dućani,kafići). U blizini je i škola, crkva i jako puno djece prolazi onuda koji su najranjiviji u prometu i mislim da nam nije u interesu da čitamo po novinama kako je netko nastradao jer ga je lupio auto ji se nije uspio zaustaviti na vrijeme radi proklizavanja.

U prilogu dostavljam slike stanja kolnika i lokaciju gdje je izuetno skliski kolnik.

Srdačan pozdrav

Neiro Bilajac / 26.10.2016.

Poštovani,
prije svega, zahvaljujemo se na ukazivanju javljanju i ukazivanju na ovaj problem. U Rijeka prometu naglašavaju kako su upoznati sa stanjem kolnika u Ulici Franje Čandeka koje je uredno, bez značajnih oštećenja, s obzirom da su oštećenja sanirana tijekom ljetnih mjeseci 2015. godine. Što se tiče prionjivosti završnog sloja kolnika, činjenica je da se ona smanjuje s godinama uporabe, ali isto tako moramo istaknuti da je glavni uzročnik prometnih nezgoda prvenstveno prebrza vožnja i vožnja neprilagođena uvjetima na kolniku. Isto tako, smanjena prionjivost najčešće nije uzrokovana lošim stanjem završnog sloja, već nečistoćama i tragovima pneumatika na kolniku, a ponajviše prisutnošću masnoća i ostalih kemijskih supstanci ispuštenih iz neispravnih vozila koje odmah po saznanju tretiramo i saniramo u sklopu hitnih intervencija. U konkretnom slučaju takva je mogućnost povećana, zbog blizine benzinske postaje. Vezano za proklizavanje vozila, prvenstveno su problematične pozicije sa većim uzdužnim padom, a koje su zbog reljefne konfiguracije u Rijeci zastupljene u velikom broju i koje nam predstavljaju prioritet u zamjeni završnog sloja, dok je u navedenom slučaju riječ o ravnom dijelu prometnice.
Iz svega navedenog može se zaključiti da je mogućnost proklizavanja vozila na ovom potezu vrlo mala u slučaju vožnje unutar prometnih ograničenja brzine, ali je zasigurno neophodan i povećani oprez prilikom kišnih padalina, o čemu se redovito obavještava vozače putem medija. Ali, kako bi poduzeli sve potrebno u vidu sigurnosti cestovnog i pješačkog prometa kontaktirat ćemo Prometnu policiju kako bi temeljem statistike prometnih nezgoda na navedenoj poziciji uvidjeli stvarnu potrebu za zamjenom završnog sloja. Ukoliko se ispostavi opravdanim i potrebnim sanacija završnog cestovnog sloja, bit će uvrštena u plan sanacije nerazvrstanih cesta na području Grada.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Hvala na odgovoru ali apsolutno se ne slažem s rečenim jer se iz slike vidi da je to asfalt loše kvalitete, i ovaj dio koji sam ja slikao počinje od pješačkog pored trgovine spar pa do benzinske pumpe. On nije spadao u rekonstrukciju, i ako se bolje pogleda vidjeti će se da je asfalt drugačije i boje i kvalitete, odnosno grubosti naspram onog kojeg ste prije godinu dana rekonstruirali. A i puno puta je viđeno mi koji se tu krećemo da proklizavaju svi automobili, i oni koji se kreću unutar brzine ograničenja…

JOŠ JEDAN SRAMOTAN ODGOVOR GRADSKE UPRAVE U NIZU KOJIM SE DOVODI U PITANJE NAŠU ZDRAVU PAMET

Odgovorite