Kada god sa mužem idem u grad izuzetno me iritira što putokaz parkinga sa zaslonom u Fiorella la Guardije ne radi otkako je montiran.
Zašto ne radi tako dugo, zašto se ne održava, popravlja, koja tvrtka ga je monitrala i koliko je plaćen?
Koliko se troši na održavanje i imaju li ikakvo jamstvo?

Zašto isti takav putokaz i kod željezničke stanice zadnja 2 mjeseca isto ne radi već je pod broj slobodnih mjesta “–“?

Zašto je kod željezničke najrpije montiran par metara prije sadašnje lokacije, pa izmješten par metara nakon te ostavljena šuta od kopanja kraj grma?

Slika jučer 17:50h, isto od 0-24h zadnjih mjeseci i druga lokacija.
U F.la Guardija čak ni ne svijetle kako treba.

lasi / 09.03.2017.

Poštovana,
riječ je o pilot projektu Uputnog parkirno-garažnog sustava kojega su osmislili i proveli Grad Rijeka i Rijeka promet 2014, a realizirali u ožujku 2015.godine, uz sufinanciranje Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Izvođač je bila tvrtka Elmas d.o.o., a vrijednost investicije iznosila je 105.000,00 kn + PDV. S obzirom da se radi o tehnologiji koja je osmišljena i izrađena u Rijeci, probno su postavljena dva displeja s informacijama o parkirnim mjestima. Tijekom trajanja pilot projekta, namjera je bila kroz dvogodišnje razdoblje ispitati funkcionalnost i izdržljivost opreme na terenu, riješiti sve moguće probleme koji će se eventualno pojaviti, kao i sve probleme tehničke i tehnološke prirode.
Znak u Krešimirovoj prilikom montaže morao je biti pomaknut, radi ograničenja udaljenosti od pješačkog prijelaza te preglednosti.
Što se tiče funkcionalnosti opreme nije točno da znak u Ulici Fiorello la Guardia “ne radi otkako je montiran“, jer se njegovu funkcionalnost prati gotovo svakodnevno. Činjenica je da znak već duže vrijeme ima povremene prekide u vezi, što je problem oštećenih podzemnih kabela koji su već nekoliko puta sanirani. Uzrok tomu su najčešće glodavci koji predstavljaju najveći problem kabelske kanalizacije. Trenutačno su oba displeja u radu. Na displeju u Krešimirovoj ulici evidentiran je problem s pregaranjem pojedinih LED segmenata, čiji se popravak planira tijekom ovoga mjeseca.
Tijekom probnog razdoblje koje istječe ove godine, a prema projektu Uputnog garažno-parkirnog sustava, izradit će se dodatak projekta s planom etapa izgradnje cijelog sustava, čime bi se takvim znakovima pokrili svi glavni prometni pravci prema središtu grada.
Održavanje ovih probnih uređaja za sada obavlja tvrtka Elmas, no u narednim fazama održavanje će preuzeti služba održavanja semafora Rijeka prometa.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite