Zanima me kada će se za građane otvoriti novoizgrađena sortirnica Mihaćeva Draga? Gradonačelnik je ove godine vijećnici Petri Mandić odgovorio da se otvaranje očekuje odmah početkom 2023. godine, ali najednom je sve utihnulo i više ni slova o sortirnici i njenom otvaranju.
Zanima me koji su problemi kada je uporabna dozvola izdana u roku 15.03.2022. a od otvorenja odmah početkom 2023. godine očito neće biti ništa, javna nabava i koncesija kako je odgovoreno vijećnici već traje skoro godinu dana, a stvari se nisu pomakle s mjesta??? Kakvi su problemi nastali kada nova sortirnica nikako ne može u funkciju za koju je i izgrađena?
Poštovani,
kako i navodite, postrojenje za sortiranje odvojeno prikupljenog otpada, odnosno Sortirnica u Mihaćevoj dragi, izgrađeno je počekom 2022. godine, za što je krajem ožujka 2022. godine dobivena Uporabna dozvola.
U Odjelu gradske uprave za komunalni sustav navode kako je netočna tvrdnja da godinu dana nema nikakvih pomaka. Naime, od ishođenja uporabne dozvole do danas Grad Rijeka provodio je aktivnosti u pogledu pripreme natječaja za odabir upravitelja, odnosno operatera Sortirnice. S obzirom da je riječ o prvoj javnoj nabavi ovakve vrste u Republici Hrvatskoj, uz dodatne konzultacije i upute koje je bilo potrebno pribaviti od niza nadležnih ministarstava i drugih državnih tijela, bilo je nužno voditi računa i o čitavom nizu elemenata koje treba uzeti u obzir prilikom izrade Projektnog zadatka za potrebe provođenja javne nabave te javnog natječaja za odabir upravitelja Sortirnicom. U svrhu izrade projektnog zadatka pristupilo se izradi ekonomske analize kojom su utvrđene; kako obveza Grada Rijeke kao naručitelja usluge, tako i obveze budućeg pružatelja usluge upravljanja Sortirnicom. Grad Rijeka izradio je projektni zadatak te je u tijeku priprema dokumentacije za nadmetanje. Očekuje se da će početkom ove godine biti objavljen javni natječaj za odabir upravitelja Sortirnice. Nakon zaključenja javne nabave i sklapanja Ugovora za uslugu upravljanja Sortirnicom očekuje se i otvaranje te početak rada postrojenja.
Zbog svega navedenog nadamo se Vašem razumijevanju.
S poštovanjem, Gradska uprava.
Poštovani,
hvala na odgovoru koji je objavljen https://www.mojarijeka.hr/reciglasno/sortirnica-mihaceva-draga/
Mene dodatno zanima na vaš odgovor zbog čega se nije javna nabava provela za vrijeme izgradnje sortirnice kako bi se otvorila na vrijeme sa novim upraviteljom? Sada građani imaju situaciju da novo postrojenje već skoro godinu dana stoji zatvoreno a to nije nikome u koristi. Zašto se nije javna nabava za novog upravitelja mogla provoditi paralelno u tijeku izgradnje kako bi novi upravitelj bio izabran odmah ili nedugo nakon dobivanja uporabne dozvole? Ako to nije moguće zakonski zbog čega se nije na vrijeme pripremila sva potrebna dokumentacija za brže provođenje javne nabave, zašto se onda očigledno nije tada mislio na takvu situaciju unaprijed da ne dođe do ovoga da novo postrojenje čeka godinu dana a biti će i više od toga novog upravitelja.
Pozdrav
Poštovani,
javni poziv za sufinanciranje izgradnje i opremanja Postrojenja za sortiranje odvojeno prikupljenog otpada raspisan je od strane Ministarstva zaštite okoliša i energetike, odnosno sadašnjeg Ministarstva gospodarstva održivog razvoja, a na koji se javio Grad Rijeka. Odrednice javnog poziva na temelju kojih je kasnije potpisan Ugovor o sufinanciranju određuju da se odabirom upravitelja Sortirnice može započeti tek po završetku gradnje tog objekta i nakon dobivanja Uporabne dozvole odabirom ponuditelja, na transparentan i nediskriminirajući način, sukladno Zakonu o javnoj nabavi. S obzirom da je riječ o prvoj javnoj nabavi ovakve vrste u Republici Hrvatskoj, uz dodatne konzultacije i upute koje je bilo potrebno pribaviti od niza nadležnih ministarstava i drugih državnih tijela, bilo je nužno voditi računa i o čitavom nizu elemenata koje treba uzeti u obzir prilikom izrade Projektnog zadatka za potrebe provođenja javne nabave te javnog natječaja za odabir upravitelja Sortirnicom. U svrhu izrade projektnog zadatka pristupilo se izradi ekonomske analize kojom su utvrđene; kako obveza Grada Rijeke kao naručitelja usluge, kao i obveze budućeg pružatelja usluge upravljanja Sortirnicom. Očekuje se da će početkom ove godine biti objavljen javni natječaj za odabir upravitelja Sortirnice. Nakon zaključenja javne nabave i sklapanja Ugovora za uslugu upravljanja Sortirnicom očekuje se i otvaranje te početak rada postrojenja.
Zbog svega navedenog nadamo se Vašem razumijevanju i strpljenju.
S poštovanjem, Gradska uprava.