Poštovani,imam pritužbu na spasioce na bazenima Kantrida.Već neko vrijeme koristim usluge bazena,i svaki put kada dođem uočim spasioce da ili razgovaraju ili tipkaju po mobitelima,i da ne gledaju građane.Prije koji dan,došao sam u večernjem terminu i uočio sam onoga visokog kratko ošišanog spasioca koji nije prestajao tipkati po mobitelu.U razgovoru sa ostalim korisnicima doznajem da se to učestalo dešava,pogotovo na bazenu pod balonom.Gospođa starijih godina mi kaže da si je nedavno razrezala stopalo a spasioca nigdje nije bilo.Samo od sebe se nameću pitanja,a zamolio bi urednika ako može saznati odgovore,:za što mi plaćamo spasioce,i postoji li uopće netko tko ih nadzire dok ¨rade¨ svoj posao?Unaprijed hvala.

Darko / 30.12.2011.

Vec se pisalo o tome kako se spasioci tijekom radnog vremena zabavjaju mobitelima, no pitanje cu ponovo poslati.

Ono sto bih sugerirao… Ukoliko uvidite nepravilnost, bilo bi ucinkovitije da se odmah obratitie nadleznima na bazenu, jer su svi akteri na licu mjesta, ukljucujuci i Vas koji to mozete potvrdtiti. Ovako pausalno opisivati kako spasioci “svaki put kada dođem tipkaju po mobitelima…” ne daju nikakav argument za konkretniju akciju.

Poštovani,

za Službu spašavanja na Bazenima Kantrida zadužena je riječka zaštitarska kuća “Protect” temeljem ugovora sklopljenog s Rijeka sportom. Međutim, spasioci tvrtke Protect Rijeka nadzirani su i od strane službenog osoblja Rijeka sporta na Bazenima Kantrida te bi bilo najbolje, ukoliko se uoče bilo kakve nepravilnosti, reagirati odmah i prijaviti nepravilnosti službenim osobama Rijeka sporta (npr. na recepciji) kako bi se odmah moglo adekvatno reagirati.

Međutim, nadovezujući se na Vašu pritužbu, željeli bismo Vam pojasniti kako su spasioci tijekom obavljanja dužnosti na plohi bazena dužni sa sobom nositi službene mobilne uređaje upravo iz razloga kako bi mogli dozvati pomoć tijekom intervencija na objektu. Također napominjemo kako su do sada sve intervencije na Bazenima Kantrida završile pozitivnim ishodima što svakako govori da se postupa odgovorno i pravovremeno.

Nadalje, s obzirom na činjenicu da nam nije poznat točan datum i sat kada se spomenuta osoba ozljedila, nažalost nismo u mogućnosti utvrditi detalje o kojima govorite u tužibabi.

I na kraju, a s obzirom na uistinu veliki broj korisnika na Bazenima Kantrida, svakako i ovom prilikom molimo da se svi oni koji uoče ikakve nepravilnosti obrate službenom osoblju Rijeka sporta za pomoć, bilo na plohama plivališta ili na recepciji.

S poštovanjem,
Diretor Rijeka sporta
Zlatan Hreljac

Odgovorite