Poštovani
Upravo čitam prijašnje pritužbe korisnika Bazena Kantrida na spasioce,i primječujem da se provlače isti prigovori cijelo vrijeme.Evo tako da i ja dam svoj obol tome.Koristim bazene otprilike godinu dana,i mislim da je stvarno previše što spasioci sve dozvoljavaju i što ne čini da bi se spriječila neka nezgoda.Preko tjedna,u dnevnom terminu,u večernjem terminu te nedjeljom,spasioci veliku večinu vremena provode na mobitelu,pišuči poruke i telefonirajuči a najmanje gledaju i paze na građane.Dopuštaju djeci da skaču,tj niti ih ne upozoravaju iako je na kučnom redu bazena izričito napisano zabranjeno skakanje.Isto tako je napisano da je zabranjeno kupanje u nepropisnim kupačama,tj bermudama, a ljudi se kupaju u njima te ih sami spasioci puštaju.Također je navedeno u kučnome redu da je zabranjeno konzumirati hranu na plohi bazena,a sami spasioci to krše jeduči na plohi voče i hranu,pogotovo u dnevnom terminu na bazenu pod balonom.Neznam dali su ti spasioci kao i naši političari za kojih vrijedi pravilo da oni smiju što hoće dok mi „obični“ ljudi nesmijemo.Mi građani plačamo njihov rad ili nerad tako da imam pravo tražiti bolju uslugu na bazenu,jer ovakvim obavljanjem posla spasioci ne vrše svoju dužnost.Stariji sam čovijek,pa postavljam pitanje,što će se desiti ako nečije dijete nehotice u igri skoći na mene dok plivam i ozljedi me?Isto tako sam primjetio da spasioci u toku svoje smjene šeću po kompleksu,a da pritom nitko od spasioca ne pazi na građane.A zašto to pišem ovdje a da nisam to rekao odgovornima na bazenu?Zato što sam primjetio da od svih prošlih tužibaba ništa se nije promjenilo,što znaći da i odgovorni to dopuštaju.Rečeno je da je za spasioce odgovorna zaštitarska tvrtka Protect.E pa izgleda da ni toj tvrtci nije baš stalo do reputacije pošto se sve ovo vrijeme ništa nije promjenilo na bolje.Zato još jedno pitanje,u slučaju nezgode koja je gore navedena,koga tužiti,Rijeka sport ili tvrtku Protect,zbog nesprečavanja mogučih nesreća?
Zahvaljujem i ispričavam se ako sam nekoga uvrijedio.

Miran / 22.04.2013.

Također koristim bazene kao i Vi, i mislim ovo što se tiče skakanja da ste u krivu, a što se tiče mobitela u dnevnom terminu u pravu, pogotovo pod balonom. Dakako slažem se i za hranu, ali ne i bermude, više sam puta svjedočio kako tjeraju ljude u neadekvatnim kupaćim gaćama sa bazena isto tako kako ih vraćaju i na tuširanje prije ulaska u bazene. Po mome mišljenju definitivno se od prije dosta toga na bolje promijenilo i osobno mislim da su dečki jako dobri spasioci samo što očito imaju nekakav prag tolerancije na neke stvari a Vi/mi ih ne doživljavamo tako.

Mislim da mi građani plaćamo njihove šefove i vlasnike firmi, a njih plaćamo onoliko koliko im se oni smiluju i plate ili ne plate. Današnja situacija na tržištu gdje je jedino mjerilo najniža ponuda dovodi u situaciju da to uvijek i nije najbolja usluga za krajnje korisnike. To me je podsjetilo na jednu djelatnicu iz firme za čišćenje poslovnih prostora, koja mi je rekla da na poslu nastoji što manje raditi jer je i tako malo odnosno sramotno malo plaćaju i da joj ne bi bilo žao da taj posao izgubi. Da su spasioci na bazenu zaposlenici Rijeka sporta vjerovatno bi im bilo jako stalo da taj posao i zadrže.

Bravo, dobro ste napisali. Jako loše rade svoj posao, veoma neodgovorno i nezainteresirano.

Da ne otvaram novu tužibabu, drvena vrata na istočnom djelu novog bazena vode prema “pušionici” zaposlenika i svaki put kada se otvore ta vrata pola bazena smrdi po dimu cigareta. To nije prikladno mjesto za pušenje.

Slažem se s Takumijem oko praga tolerancije, posebno kad je riječ o nekima od tu prisutnih. “Blago” onome s kime dijelite životni prostor, nije mu lako.

@dorina – zašto se ne požalite samim spasiocima i njihovim nadređenima u lice: kako su im djelatnici “nestručni” i “neprofesionalni” i tako dalje, a ne anonimno. Isto vrijedi i za “huska” i sve ostale koji se žale na bilo koje djelatnike bilo koje tvrtke.
Po meni osobno ovaj portal kad je vec anoniman je jedino što bi došlo u obzir su slike događaja na koji se žalite pa da imate dokaz da je to tako bilo, a ne samo pisani tekst. Ili dozvolite samo tužibabe na nekakve druge stvari koje ne uključuju osobe, jer netko bi zbog ovakvih anonimnih tužibaba mogao ostati bez posla jer netko ima “pik” na neke ljude, od spasioca, prometnih redara, komunalnih redara itd… Ovdje se bilo tko može javno prozvati i samim time ga se sramoti bez ikakvih dokaza i to nije u redu, pogotovo kada su u pitanju nečiji poslovi. Nadam se da urednik ne zamjera, ali neke stvari nisu u redu na ovom portalu.

Služba spašavanja na Bazenima Kantrida je organizirana preko tvrtke Protect d.o.o. Rijeka, temeljem Ugovora javne nabave o uslugama spašavanja. Svi spasioci su licencirani i upoznati sa svim svojim obavezama, a na Bazenima Kantrida su samo u ovoj godini imali više od 20 intervencija na koje nije bilo niti jedna pritužba. Sam spasilac, kao stručno osposobljena osoba, procjenjuje rizike ponašanja korisnika i u skladu s time djeluje preventivno.

Svi spasioci odgovorno odrađuju svoju dužnost i do sada se nije dogodio niti jedan incident na koji nisu reagirali pravovremeno i profesionalno. Napominjemo da su uz manje imali i zahtjevnije intervencije, u kojima se radilo o spašavanju života, a koje su uspješno obavljene.

Dosadašnje sugestije i primjedbe korisnika Bazena Kantrida smo razmatrali i uvažavali, te poduzimali mjere, a sve u cilju poboljšanja pružanja usluga.

U Kućnom redu Bazena Kantrida iz higijenskih razloga nije dozvoljeno korištenje bazena u neprikladnim kupaćim kostimima pri čemu se misli na „bermude“ (koje se mogu koristiti ne samo na plivalištu već i kao kratke hlaćice), a ne i na duže kupaće kostime koje su napravljene od lycre ili sličnih materijala (koje se isključivo koriste za kupanje). Spasilac je dobro upoznat koji su kupaći kostimi neprikladni, a ista se informacija može dobiti na recepciji, te takve osobe udaljuje s plivališta. Svjesni činjenice da korisnici često ne razumiju spomenuto, u izradi je dodatni plakat sa slikama prikladnih kupaćih kostima, koji će biti izložen na zidu iza pulta recepcije kako bi korisnici prije ulaska i presvlačenja uvidjeli da li su njihovi kupaći kostimi u skladu s Kućnim redom.

Također, Kućni red iz higijenskih razloga zabranjuje konzumaciju hrane na površinama bazena i tribinama, no zbog višesatnih smjena, i višesatnog boravka u prostoru koji je izložen djelovanju klora, spasiocima je dozvoljena okrjepa na radnom mjestu u kontroliranim uvjetima.

Spasioci imaju službene mobitele koje koriste kako bi bili u kontaktu između sebe i s nadležnim osobama Rijeka sporta d.o.o.. Prilikom korištenja mobitela spasioci u svakom trenutku imaju pod nadzorom stanje u plivalištima te prilikom korištenja istih ne napuštaju svoje radno mjesto. Kako bi se ubuduće izbjegli slični prigovori s danom 24. travnja 2013. godine spasioci koriste radio stanice koje služe kao sredstvo za internu komunikaciju.

Što se tiče hipotetskog pitanja što će se desiti ako nečije dijete, nehotice u igri, skoči na vas dok plivate i ozljedi vas moramo odgovoriti da do sada, u skoro 5 godina rada, nismo imali niti jednu ozljedu te naravi tj. slično iskustvo ili bar ga nitko nije smatrao za shodnim prijaviti. Iz svega navedenog možemo zaključiti da spasioci dobro procjenjuju rizike na plohama bazena. Osobe koje krše odredbe Kućnog reda bivaju upozorene na nedopustivo ponašanje i moguće udaljavanje. Nadamo se da ste svjesni da spasilac ne može spriječiti pojedino dijete da skoči u bazen, već je njegova obveza da upozorava korisnike na kršenje Kućnog reda, a ukoliko se korisnik i dalje ne pridržava istoga, udaljuje se s plivališta.

Žao nam je što niste pokušali obratiti se nadležnim osobama Rijeka sporta te tako trenutno riješili eventualne probleme ili pritužbe na pojedinog spasioca. Time biste pomogli da korištenje plivališta učinimo što sigurnijim, ugodnijim i kvalitetnijim.

Srdačan pozdrav,
Rijeka Sport d.o.o.

Odgovorite