Zašto, iako se prije dosta mjeseci najavilo vlakom povezivanje s prigradom, ne otvori stanica ispod Teatra Fenice.
Gradonačelnik je tada izjavio da se treba samo postaviti rasvjeta, da je sve već izgrađeno pa evo prolaze mjeseci, hoće li i kada biti što od toga?
Poštovana,
prema informacijama koje smo dobili iz HŽ Infrastrukture, projekt Izrada projektne dokumentacije za izgradnju drugog kolosijeka, modernizaciju i obnovu na dionici željezničke pruge Škrljevo – Rijeka – Jurdani obuhvaća rekonstrukciju i obnovu postojeće pružne dionice te izgradnju drugoga kolosijeka na dionici Škrljevo – Rijeka – Opatija – Matulji te rekonstrukciju postojećega kolosijeka na dionici Opatija – Matulji – Jurdani. Rekonstrukcija postojećega kolosijeka, odnosno izgradnja novoga kolosijeka, podrazumijeva rekonstrukciju, tj. izgradnju svih željezničkih infrastrukturnih podsustava koji su sastavni dio željezničke infrastrukture.
Tako će se u sklopu ovog projekta, na ovoj pružnoj dionici rekonstruirat kolodvori Škrljevo, Sušak-Pećine, Rijeka, Opatija-Matulji, Jurdani i Šapjane te željeznička stajališta na trasi. Radi uvođenja što kvalitetnijega gradskog i prigradskog prijevoza, a na temelju rezultata Studije izvodivosti, planirana je izgradnja i sedam novih željezničkih stajališta i to stajališta Draga, Vežica, Školjić, Zagrad, Kantrida, Zamet i Martinkovac.
Iz HR Infrastrukture poručuju da je izgradnja novog stajališta ispod Teatra Fenice obuhvaćena navedenim projektom, za što je već ishođena lokacijska dozvola te se trenutačno radi na izradi glavnog projekta.
S poštovanjem, Gradska uprava.