Zašto na sve više tužibaba stižu odgovori tako kasno, tjednima, mjesecima, nisu komplicirani, niti zahtjevaju neke velike “konzultacije”?

I zašto se dozvoljavaju tako ograničeni odgovori gdje recimo građanin pita zašto se ne gradi rotor u Osječkoj kod zaobilaznice, zašto semafor radi loše i svaki krug jednako unatoč senzorima a umjesto da nešto promijene i da se stvar pokrene, dobije se odgovor “da ne pita Rijeka promet već GRAD a ovo je tužiababa GRADA RIJEKE!?” a za semafor umjesto konkretnog odgovora dobije “da dođe osobno u Rijeka promet”.

I građanin koji prijavljuje da je 10 žarulja na stupu pregorilo, treba doći osobno u Energo, najaviti termin, uzeti slobodno s posla, da mu tamo objasne da neka kupi lampu u Plodinama pa da svijeli put do doma!? To je logika odgovora koji se ovdje pružaju.

I najbolji biser u odgovorima gradske uprave koji sam pročitao jest u istoj tužibabi kada se čovjek žali na semafor za Drenovu. Citat “da su i stručnjaci iz Rijeka prometa vidjeli taj problem a to je jer nisu ugrađeni senzori pa se svaki krug pali”.
I umjesto da se i taj problem riješi, semafor je predstavljen prije malo i najnoviji je u Rijeci, jedan senzor ne košta trilijun kuna, sve će ostati kako je i sada, “i mi smo vidjeli problem, hvala lijepo, doviđenja”.

Mislim, koji oksimironi iz odgovora se ovdje mogu pročitati da je to strašno.
Umjesto da nešto mijenjaju i poboljšaju, tužibabe imaju smisla, sve nam ostaje isto loše kao i sada. Može li se ubuduće osoba koja pružila takve odgovore potpisivati da javnost zna autora?
Hvala lijepo i doviđenja.

D-K / 22.01.2020.

Zaboravili ste i vječni problem vandala, da ih nema u Rijeci bi sve bilo u top stanju, a kako ih ima odličan izgovor za neodržavanje objekata i opreme. Ne nudi se rješenje za iste nego jednostavno to treba uzeti u obzir i tolerirati.

Poštovani,

kao što znate, Tužibabe se nerijetko sastoje od više pitanja koja treba uputiti na razne adrese i zatražiti očitovanja od nadležnih odjela, tvrtki i drugih institucija iz gradskoga sustava. Odgovore sastavljamo u Kabinetu gradonačelnika temeljem svih pristiglih očitovanja. To ponekad iziskuje i više vremena od rokova koje smo si sami postavili, u želji da što brže odgovorimo na pitanja, pa se u tom smislu nadamo i Vašem razumijevanju.
Isto tako, možemo razumjeti da možda niste uvijek zadovoljni svim odgovorima, no to ne znači da u njima nije dano obrazloženje u okviru mogućnosti i nadležnosti gradskoga sustava.
Također, moramo naglasiti da nam je prije svega u interesu da naši sugrađani budu zadovoljni informacijama koje dobiju iz gradske uprave, pa je u tom smislu i ponuđen kontakt s drugim gradskim službama, upravo kako bi odgovor bio precizan i detaljan, a za što forma rubrike Tužibaba ponekad i nije prikladna.
Napominjemo da su, osim Tužibabe, svim građanima dostupni i drugi komunikacijski kanali koje smo omogućili upravo zbog što lakše i brže komunikacije, pa i njih svi mogu slobodno koristiti, osobito za odgovore koje je potrebno detaljnije pojasniti.
Nadamo se da ćete ubuduće biti zadovoljniji odgovorima na brojne tužibabe koje ste uputili.

S poštovanjem,
Gradska uprava

Odgovorite