Zašto na sve više tužibaba stižu odgovori tako kasno, tjednima, mjesecima, nisu komplicirani, niti zahtjevaju neke velike “konzultacije”?
I zašto se dozvoljavaju tako ograničeni odgovori gdje recimo građanin pita zašto se ne gradi rotor u Osječkoj kod zaobilaznice, zašto semafor radi loše i svaki krug jednako unatoč senzorima a umjesto da nešto promijene i da se stvar pokrene, dobije se odgovor “da ne pita Rijeka promet već GRAD a ovo je tužiababa GRADA RIJEKE!?” a za semafor umjesto konkretnog odgovora dobije “da dođe osobno u Rijeka promet”.
I građanin koji prijavljuje da je 10 žarulja na stupu pregorilo, treba doći osobno u Energo, najaviti termin, uzeti slobodno s posla, da mu tamo objasne da neka kupi lampu u Plodinama pa da svijeli put do doma!? To je logika odgovora koji se ovdje pružaju.
I najbolji biser u odgovorima gradske uprave koji sam pročitao jest u istoj tužibabi kada se čovjek žali na semafor za Drenovu. Citat “da su i stručnjaci iz Rijeka prometa vidjeli taj problem a to je jer nisu ugrađeni senzori pa se svaki krug pali”.
I umjesto da se i taj problem riješi, semafor je predstavljen prije malo i najnoviji je u Rijeci, jedan senzor ne košta trilijun kuna, sve će ostati kako je i sada, “i mi smo vidjeli problem, hvala lijepo, doviđenja”.
Mislim, koji oksimironi iz odgovora se ovdje mogu pročitati da je to strašno.
Umjesto da nešto mijenjaju i poboljšaju, tužibabe imaju smisla, sve nam ostaje isto loše kao i sada. Može li se ubuduće osoba koja pružila takve odgovore potpisivati da javnost zna autora?
Hvala lijepo i doviđenja.