Većina telefonskih govornica u gradu ne radi ako su cijele, puno njih je razbijenog, što ekrana, bez slušalice, potpuno pošarane itd.
Čovjek će reći da ih se ne koristi no danas sam vidio u centru opatije kako ih djelatnik T-Coma čisti od grafita s razrjeđivačem a njegov kolega s druge strane mijenja slušalicu.
U Zagrebu u svakom kvartu su ili skinute ili su lijepe, očuvane a ispred kolodvora čak i svijetli kućište.
Jedino u Rijeci je takav grozan stav grada gdje kada god se građanin požali komunalnom ili MO samo odgovori “To je u nadležnosti HT-a, njima se obratite” te niti ne proslijede zahtjev za sanacijom.
Da, u drugim gradovima postoji odgovorna, marljiva i komunalna služba koja doista radi, obilazi teren, te pište zahtjeve HT-u.
Čak i na autobusnom kolodvoru koji je svakom čovjeku koji dođe u Rijeku ogledalo grada, osim ogromne prljavštine i smeća su rupe iz kojih vire žice gdje bi trebala biti govornica i jedna koja ne radi.
Već sam imao tužibabu, iste tematike te ista telefonska govornica u centru grada i nakon 3 godine i dalje nije popravljena, nema slušalicu, razbijena je dok u Zagrebu HT u roku 3 dana od prijave MO Kvartić (bio sam podstanar) je reagirao i popravio govornicu.
Može li se grad malo više angažirati oko ovog slučaja?
10.06.2013.
Poštovani,
Postavljanj i održavanje javnih telefonskih govornica na javnim površinama je isključivo u nadležnosti njihovih vlasnika, a to je tvrtka Hrvatski telekom d.d. Zagreb. Upravo je u tijeku postupak pregovaranja s HT-om oko sklapanja ugovora o korištenju javne površine na području grada Rijeke na kojima su postavljene javne telefonske govornice, a tim ugovorom obvezali bismo vlasnika da govornice održava u funkcionalnom stanju i promptno obavlja popravke nakon uočenih ili dojavljenih oštećenja, čime bi se uvelo više reda u stanje što se tiče oštećanja i čistoće samih uređaja.
S poštovanjem,
Gradska uprava