U Tizianovoj ulici, u blizini kbr 30 mijenjao se asfalt u dužini od cca 50m i na tom dijelu mjesecima kasnije nema bijele boje na kolniku središnje crte.
Na raskršću Tizianova-Prvog maja u siječnju 2022. ste rekli da će te na jesen 2022. obnoviti boju na pješačkim otocima, no ona se nije pa se crveno-bijele oznake skoro u potpunosti izgubile.
Može li Rijeka Plus koristiti neke kvalitetnije i dugotrajnije boje (ili je način nanošenja pogrešan, previše tanak ili površina prethodno nije očišćena) jer je smiješno da svega nekoliko mjeseci nakon nanošenja boja u potpunosti nestane (plave boje naplatnog parkinga, bijeli pješački itd).
Zanimljivo da Hrvatske ceste označavaju susjedni pješački na raskršću Tizianova-Osječka (preko Osječke), gdje oni također svako ljeto jednom godišnje ofarbaju, ali njihova boja traje, boja nije izlizana.
Dok susjedne pješačke 5 m udaljene ne farba privatnik HC-a već gradska firma Rijeka plus, gdje nakon 3-4 mjeseca pola boje nestane i ostalih cca 6mj do sljedećeg farbanja boja je skoro u potpunosti nestala.
Meni je stvarno nejasno kako HC-u boja traje cijelu godinu, uz isto opterećenje auta, iste vremenske uvjete, a Rijeka Plusu svega par mjeseci.
U prilogu slike na kojima se vidi u potpunosti izlizani pješački prijelazi (gotovo neprimjetna bijela boja).
Može li Grad promijeniti i unaprijediti to farbanje cesta?
Sve više gradova se odlučuje na thermoplastic boje, koje su deblje, istaknutije, traju 3-5 godina uz manje održavanja a jednaku brzinu primjene.