Već sam spomenuo u jednoj drugoj tužibabi, ali ovo je tema za sebe, pa molim odgovor nadležnih zašto ljudi koji su plaćeni NE rade svoj posao.

Strogi centar grada ulica Matije Gupca znana kao ulica taksista. Tko ne zna, to je ona slijepa što ide paralelno sa Ivana Zajca od gradske biblioteke, križa se sa Veslarskom (Jelačićev trg->Ivana Zajca) i onda se nastavlja dalje (konoba Feral) do Ribarske (mrtvi kanal/most branitelja).

Ulica je svaki dan zakrčena parkiranim autima, i to na sredini ceste! Time blokiraju legalno parkirana vozila na plavo označenim mjestima. Bude ih po 5-6, neki put i 7-8, svi uredno ostave papiriće sa brojevima mobitela na prednjem staklu, pa ako ste parkirali legalno i platili, da bi izašli samo morate “okrenuti” par mobitela, čekati da gospoda i gospođe izmigolje iz okolnih dućana, cvjetarni, mjenjačnica i kafića, onda se još malo strpiti da se svi maknu (dok po Veslarskoj prolazi sva sila prigradskih i gradskih autobusa) i eto vas konačno slobodni. Osjećaj je sjajan… upravo sam potrošio 15kn za parking i ne mogu otići kada ja želim, nego ovisim o tome dali će mi se netko javiti na mobitel i kako će brzo izaći van. Zadnji put sam na pozive izgubio 5 minuta, a dok su se svi uskladili i makli, još 10 minuta.

Auti su naravno uredno parkirani i na mjestima za taxi i dostavu, a o onima koji su parkirani na 2 CENTImetra od križanja ili bolje rečeno u križanju (M. Gupca/Veslarska/Ribarska) i koji zaklanjaju preglednost i vozačima (naročito pri izlasku unatrag M.Gupca->Veslarska) i pješacima, neću ni pričati…

Jednom prilikom vidim ja djelatnika rijeka prometa kako provjerava parkirne karte i pitam ga što je sa ovima nasred ceste? Mrtav hladan mi kaže “to nije naše, to je za redare”. Nastavlja “mi im javimo, ali oni ne regiraju baš odmah”. Jučer pak vidim kako dolazi crveni Audi A1, iz njega izlazi fino sređena “gospođa”, djelatnik Rijeka prometa tri metra dalje provjerava parkirne karte (onih legalno parkiranih, kojima će kasnije trebati 15 minuta da izađu), ona mu sa smješkom dobacuje “brzo ću ja”, i odlazi. Ovaj se nasmiješi i kimne glavom. Dotični Audi A1 je SVAKI DAN tamo, a to “brzo” se svodi na to da ga vidim kada ujutro dolazim na posao i kada popodne odlazim sa posla… kako stoji na istom mjestu. Tu su još i Mercedes A klase i još 4-5 redovnih “mušterija” besplatnog parkinga. Ako treba, mogu svaki dan fotografirati dotičnu ulicu, i vidjeti ćete da se svaki dan ponavlja isto, sa istim autima.

Da malo podsjetim one koji bi ovo trebali znati na pamet… Zakon o cestama NN 84/11/članak 84.:

Policijski službenik ili službenik jedinice lokalne samouprave, naredbom će odrediti da se vozilo premjesti na drugo mjesto ako je zaustavljeno ili parkirano na cesti na kojoj ugrožava sigurnost prometa ili ometa normalan tok prometa i kad je parkirano ili zaustavljeno:
.
.
.
5) na raskrižju i na udaljenosti manjoj od 5 m od najbližeg ruba poprečnog kolnika, ako smanjuje preglednost prometa
.
.
.
8) na mjestu na kojem bi parkirano vozilo onemogućilo pristup drugom vozilu radi parkiranja ili izlazak nekom već parkiranom vozilu i ispred kolnog ulaza u zgradu, garažu ili dvorište
.
.
.

Ovo gore bi redari trebali znati na pamet. Čak i kada ih se probudi u 3 ujutro, protrese i kaže “nabroji mi 12 situacija kada zoveš pauka/pišeš kaznu!”.

Da se onaj/ona koji misle, bolje rečeno trebaju, na ovo odgovoriti ne izgube u mojem opširnom tekstu, postaviti ću jasna pitanja na kraju:

1. Znaju li redari gore navedeni članak zakona i koliko često se provjerava njihovo znanje (obuka/testovi itd.)?
2. Zašto naplatničari ne upozoravaju na prekršaj (primjer odozgo), dali im je to dužnost (makar moralna) i koji je način komunikacije između naplatničara i redara? Ili ne postoji, nego svako brine za svoje?
3. Zašto redari ne pišu kazne, naročito u ulicama gdje su prekršaji svakodnevna i “normalna” pojava? Nema opravdanja da “nisu vidjeli”, posao im je da vide, prepoznaju problematične lokacije i regiraju.
4. Rade li se uopće ikakve analize gdje su u gradu najveći problemi pa da se kontrole/kazne fokusiraju na ta mjesta ili sve funkcionira po sistemu “šećem po gradu, pričam na mobitel i pišem kaznu gdje i kad mi se da”?
5. Koliko često uopće redari obilaze strogi centar/pojedine ulice? (jedni te isti auti u spomenutoj ulici znaju stajati cijeli dan)
6. Određeni redari kontroliraju samo određene ulice?
7. Ako je odgovor na 6. “da”, kome mogu prijaviti nerad konkretnog redara?
8. Ako je odgovor na 6. “ne”, nema veze, kome mogu prijaviti nerad?
9. Kada prijavim, koji je protokol i još bitnije sankcije? 1/2/3 put(a) i “letiš”? Ili se tolerira u nedogled jer se u gradskim službama ima status bolji od statusa zaštićenog Ličkog medvjeda?
10. Kada prijavim nerad, hoću li dobiti povratnu informaciju što je poduzeto (kao što sam dobio od policije kada sam prijavio jednog od njih) ili će sve nestati u crnoj rupi?
11. Kako se općenito kontrolira učinkovitost redara (rade li ili ne rade svoj posao) unutar službe redarstva?
12. Tko laže? (naplatničari da redari ne reagiraju ili naplatničar jer uopće ne obavještavaju redare)
13. Ovo je više retoričko pitanje… Nije li Vas sram što primate plaću, a u gradu vlada kaos i nered?

Kao građanin ovog grada tražim odgovor na svih 13 (ajde, neka bude 12) pitanja. Isto ovako jasno sistematizirano, od 1 do 12. A prije nego onaj/ona tko bi na ovo trebao odgovoriti pomisli “ah, još jedan lajavac, zaboraviti će sve za dva dana” neka se sjeti da mu, iznosom lijepu i mjesečno redovnu, plaću osiguravamo mi koji smo građani ovog grada i koji uredno svaki mjesec odvajaju za poreze i prireze iz kojih onda ide ta ista plaća. Ne zaboravite da radite u gradskoj/državnoj službi i da ste u službi stanovnika Rijeke. Naše pravo je da pitamo, a vaša dužnost i posao je da odgovorite, reagirate i educirate. Niti jedno pitanje nije pitanje poslovne tajne. Želimo odgovore. Imamo pravo znati kako je ustrojeno, kako funkcionira i kako i koliko radi komunalno redarstvo.

Alex / 21.03.2013.

Iako mi nije običaj komentirati tuđe upite, spomenuti ću ono što je svima jasno, a to je da Vaš dio priče s pozivanjem vlasnika vozila da oslobode prolaz zvuči jednostavno ukoliko uopće imate kredita za poziv. U slučaju da nemate kredita na kartici ili mobitel, na Vama je da obilazite od vrata do vrata i tražite vlasnika. OK, taj problem nije od jučer, drago mi je da smo se i toga dotaknuli. Upit je naravno poslan.

Koristila bi i koja fotografija stalnih korisnika pesplatnog parkitanja… samo za gušt !!!

Bez obzira na bonove ili pretplatu, nije na meni da uvodim red na parkiralištu i trošim vrijeme i novac da bi mi se oslobodio izlaz sa (plaćenog) parkirališta. Čak i da imam i vremena i novaca na pretek. Problem je što je to nečiji posao, za to dobiva plaću iz “naših” džepova, a ne radi ništa (ili jako malo). Ova slika nije “friška” (početak 2. mjeseca), ali ovako je svaki dan. Uslikam ovih dana još toga.

http://www.mojarijeka.hr/korisnik/Alex/slike/m-gupca-parkiranje/32023/

Postoji li “ograničenje” u broju pitanja unutar jedne tužibabe 🙂 ? U jednoj prethodnoj tužibabi je bilo rečeno odnosno bila je polemika je li se jedan auto smio premjestiti paukom ili ne. Da sam se osobno našao u situaciji da me “zablokira” pet auta uopće nebi zvao vlasnike već pauka, pa ako treba svaki dan. Volio bi vidjeti da ovima “parkiranima” u srednjem redu svaki dan pauk odnese auto koliko bi bili ustrajni u tome “parkiranju”

Problem je što ih pauk nebi odnjeo. Jer su vlasnici dotičnih automobila u “dosluhu” sa redarima. To zaključujem po srdačnim međusobnim pozdravljanjima, a i činjenicom da redari redovno prolaze pored tih vozila i ne poduzimaju ništa. I prije nego bi pauk došao svi vlasnici bi istrčali iz dućana/cvjetarni/mjenjačnica/kafića itd. i nestali za 60 sekundi, kao u filmu. Redari sve znaju (nisu slijepi), ignoriraju i svojim neradom potiču takvo “parkiranje”. Tipični Hr način rada. Zašto da savjesno radim svoj posao i potencijalno se svađam sa nekim, dovodim u neugodnu situaciju i trpim stres jer netko viče na mene ili me hoće tući (jer realno gledano to je takav posao), kada mogu ići linijom manjeg otpora. Zažimirim i sve će biti ok, proći će samo od sebe. Ako si pussy i nemaš da ne kažem što za kvalitetno i savjesno odraditi svoj posao, stisneš se kao miš čim netko digne malo glas na tebe… budi čovjek, daj otkaz.

Poštovani,

prije svega primite naše isprike što ste na odgovor čekali duže vremena.

Direkcija za prometno redarstvo Grada Rijeke u svome sastavu ima 11 prometnih redara, odnosno službenika jedinice lokalne samouprave koji obavljaju poslove nadzora nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila, upravljanja prometom te premještanja nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila.
u nastavku donosimo odgovore na Vaša pitanja :
1. Prometni redari normama Zakona o sigurnosti prometa na cestama služe se svakodnevno, stoga su s njima izvrsno upoznati, a posebice s normama iz Glave 12. Zaustavljanje i parkiranje (od članka 78. do članka 88.). Vjerujemo da ste nenamjerno pogriješili naziv pravnog akta jer ne radi se o Zakonu o cestama, već o Zakonu o sigurnosti prometa na cestama koji nije objavljen u NN 74/11, već u NN 67/08, dok je u NN 84/11 objavljen Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama kojim je u članku 82. stavak 1. dodana točka 12., a točka 12. postala je točka 13. tako da prometni redari znaju 13. a ne 12 “situacija” sankcioniranja nepropisnog zaustavljanja ili parkiranja. Članak koji Vi spominjete (članak 84) određuje situacije kada se pored izricanja kazne može odrediti i premještanje vozila, odnosno u njemu se ponavljaju pojedine norme (“situacije”) iz članka 82. i članka 83. istoga Zakona, međutim postoji i podzakonski akt koji se zove Pravilnik o uvjetima i načinu obavljanja poslova nadzora nepropisno zaustavljenih ili parkiranih vozila te uvjetima za obavljanje poslova premještanja nepropisno zaustavljenih ili parkiranih vozila (“NN” 134/08). Dakle, sukladno odredbama Pravilnika o uvjetima za obavljanje poslova upravljanja prometom, nadzora i premještanja nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila kada te poslove obavljaju jedinice lokalne samouprave te programu i načinu osposobljavanja službenika (“NN” 143/08,105/09, 52/10, 53/12) Djelatnici Direkcije za prometno redarstvo završili su program osposobljavanja.
2. Naplatničari su djelatnici TD “Rijeka promet” d.o.o., dok su prometni redari djelatnici Grada Rijeke,međutim, komunikacija između njih je intenzivna i svakodnevna u suradnji sprječavanja nepropisnog zaustavljanja i parkiranja.
3. Konstatacija da prometni redari ne pišu kazne je proizvoljna i neprovjerena. Može se, međutim, raspravljati o tome da li prometno redarstvo poduzima dostatan broj aktivnosti, vrsti djelovanja (preventivno – represivno), uspoređivati poduzete mjere sa drugim i sličnim službama, kako povećati svijest sudionika u prometu o nečinjenju nedozvoljenih radnji. Izvješće rada Direkcije za prometno redarstvo (za 2011. godinu) dostupno je svima na portalu Grada Rijeke, možete ga preuzeti na http://www.rijeka.hr/71Kolegij , a izvješće je pod točkom 4B.
4. Analize stanja prometa u mirovanju na području grada Rijeke izrađuju se u Direkciji za prometno redarstvo Grada Rijeke. Tjedno se provodi kolegij svih djelatnika Direkcije na kojem se analiziraju poduzete aktivnosti, mjesta poduzimanja tih aktivnosti, kao i metode rada za smanjenje nepropisnoga parkiranja. Jedan od inputa takvim analizama zasigurno su i, uz ostale, i Vaša “tužibaba” koje Direkciji za prometno redarstvo pomažu u planiranju djelovanja i usmjeravanje djelatnika. Na osnovu svih ulaznih pokazatelja izrađuje se Raspored rada za svakog djelatnika i svakoga dana prije izlaska iz prostorija redarstva djelatnik dobije radni nalog sa prostorno-vremenskim hodogramom kretanja. Djelatnik prometnoga redarstva upravo obilazeći pješke dodijeljenu mu lokaciju, ili kako Vi to navodite “šećući po gradu”, obavlja posao koji mu je povjeren, pritom koristi službeni mobitel putem kojeg komunicira s centralom, policijom, službom pauka ili pak odgovara na pozive pristigle putem besplatnog broja telefona na koji građani mogu zvati prometno redarstvo budući je on uvijek preusmjeren na jednog ili više redara u smjeni.
5. Odgovor na to pitanje dan je u odgovoru na pitanje broj 4. Taktiku i metodiku rada Direkcija za prometno redarstvo određuje sama, ali na osnovu ulaznih pokazatelja kako je to navedeno u odgovoru 4. Na način kako Vi vidite probleme na Ulici Matije Gupca, ostali građani vide probleme u ulicama gdje stanuju ili češće prolaze počevši od centra grada prema rubnim dijelovima, i s obzirom na broj djelatnika, mobilnost istih, posebnih zadataka (upravljanje prometom, aktivnosti u suradnji sa policijom, posebnih zahtijeva za osiguranjem u suradnji s policijom…) aktivno se provode i poslovi osnovne djelatnosti (nadzor nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila).
6. Rad djelatnika Direkcije za prometno redarstvo već je opisan.
7. Odgovoreno
8. Za sve pritužbe slobodno se možete javiti Direkciji prometnog redarstva (kontakt: http://www.rijeka.hr/PrometnoRedarstvo)
9. Ne ulazeći u rad ostalih djelatnosti (govorimo o prometnim redarima) postoje razna načela u radu (jedno od njih i najvažnije je “načelo zakonitosti”). Postoji Zakon o službenicima u lokalnoj i područnoj samoupravi (“NN” 86/08, 61/11) gdje postoji Glava 5. Odgovornost za povrede službene dužnosti, gdje se propisuje vrsta povreda, Tijela za vođenje postupka zbog povrede službene dužnosti, Postupci zbog povrede službene dužnosti, kazne za povrede službene dužnosti itd.. Dakle, postupak kod povrede službene dužnosti razrađen je tim propisom i na pitanje 1/2/3 puta i “letiš” ne može se odgovoriti budući da na to odgovara Službenički sud.
10. Kada napravite određenu prijavu, donosi se odluka da li ste u pravu ili niste (odgovor na prethodno pitanje), a povratnu informaciju svakako ćete dobiti na kućnu ili e-mail adresu .
11. U učinkovitost prometnog redara ulaze mnogobrojne aktivnosti, a samo neke od njih su izdavanje obavijesti o prekršajima, kontakti s građanima, preventivno djelovanje na sprječavanju nepropisnog zaustavljanja i parkiranja, izdavanje naredbi za premještanje vozila, upravljanje prometom, osiguranje, itd. Sve ove aktivnosti se tjedno analiziraju kao što je već i opisano u odgovoru na 4. pitanje.
12. Prije svega potrebno je naglasiti kako nema potrebe za iznošenjem neistina. S druge strane, prometni redar dužan je izvršiti dnevne naloge koje je dobio od svojeg nadređenog i, vjerujem da ćete se složiti s nama, nije dužan građanima obrazlagati način rada i detalje o lokaciji za koju je toga dana zadužen.
13. U Rijeci, kao i u drugim gradovima, svakako postoje problemi s nepropisno parkiranim vozilima, međutim, nikako ne može se govoriti o kaosu i neredu koji vlada gradom. Sustavnim djelovanjem Direkcije za prometno redarstvo postignuto je poboljšanje prometa u mirovanju u usporedbi s vremenima kada prometno redarstvo nije postojalo. Kao što je već i navedeno, svakodnevno se provode analize, uvažavaju se prijedlozi građana i dojave koje će poboljšati trenutno stanje, i vjerujemo da će rezultati djelovanja Direkcije za prometno redarstvo u narednome razdoblju biti još vidljiviji te da će se stanje još dodatno popraviti.

S poštovanjem,
Gradska uprava

“Konstatacija da prometni redari ne pišu kazne je proizvoljna i neprovjerena.”

Konstatacija da prometni redari ne pišu kazne je provjerena i utemeljena na svakodnevnim primjerima.

Kada bih dobio obećanje da će svaki redar koji nesavjesno obavlja svoj posao (ne kažnjava vozila koja grubo krše zakone) biti sankcioniran/otpušten, osobno bih se potrudio (foto i video dokazi) da vam to dokažem.
Ali s obzirom da ste na ovu, kao i na prethodne tužibabe na redare, odgovorili na ovaj način – nadam se da ćete jednog dana smoći snage pa barem na pitanje 13 odgovoriti iskreno.

Mučnina,gorčina i nemoć u isto vrijeme.
Centar grada i slika (slijepe) ulice koja je zatrpana nepropisno parkiranim vozilima…često.
Unatoč podužem birokratskom (zakonski ispravnom) odgovoru ja bih rekao sljedeće:
da se ovdje lijepe kazne svaki dan (bez popusta na šarm i/ili poznanstva)za tjedan dana bi to bila lijepa prazna ulica sa uredno parkiranim vozilima.
Sve drugo je utopija.

Ali … kad si vec uso u slijepu ulicu … onda to znaci da se moras vratit odakle si doso …

Bez obzira Iz slijepe ulice nema izlaska … samo povratak dolazi u obzir :))

1. “Prometni redari normama Zakona o sigurnosti prometa na cestama služe se svakodnevno, stoga su s njima izvrsno upoznati, a posebice s normama iz Glave 12. Zaustavljanje i parkiranje (od članka 78. do članka 88.)”

Ako je ovo točno, onda trebaju dobiti otkaz zbog nerada. Jer svaki dan gledam ulicu Matije Gupca, zakrčenu. Svaki dan u ulici Riva, ispred Tele2, gledam auto sa crnom ovcom, 20cm od pješačkog. U ulici Ivana Zajca sivi BMW ili Porsche (ovisi dali prije parkira vlasnik Sphaga ili netko iz Phansa) na mjestu za dostavu. U užem centru NEMA pješačkog pored kojeg nije parkiran auto. Nema kazni, a kamo li premještanja vozila. Dali sam citirao točan članak ili ne, nebitno.

2. “Suradnja” se najbolje vidi iz situacije na terenu.

3. NIJE istina. Svakodnevna situacija gdje vidim redara kako u pod 1. spomenutim ulicama prolazi pored prekršitelja i ne poduzima ništa spada u kategoriju “neprovjerene i proizvoljne” konstatacije!? Kada vidim “očišćene” pješačke prijelaze, mjesta za dostavu, autobusne stanice itd., prvi ću reći da rade svoj posao.

4. Super da to postoji. Sada budite transparentni, kao što je običaj u “normalnim” zemljama i stavite SVE to on-line. Da SVI vidimo kakav je dnevni raspored i koji redar je dodijeljen konkretnom području, pa da i pritužbe građana na njihov rad budu usmjerene na konkretne ljude/područja. Naravno i sve te analize i “heat-map” prekršaja po područjima. Da to stvarno postoji, nebi se desilo da su uvijek isti parkirani na uvijek istim mjestima, bez sankcija.

5. “Odgovor na to pitanje dan je u odgovoru na pitanje broj 4.” Znači bez konkretnog odgovora. Sve je u nekakvim “analizama”, “rasporedu” i “prostorno-vremenskim hodogramima kretanja”. Ovo zadnje mi zvuči kao iz Star Trek-a. Znači SF.

9. Zaštićeni bolje od ličkog medvjeda.

11. Podjelite s građanima, da vidimo koga plaćamo.

12. “Neistina” je došla iz ustiju naplatničara. I ne, ne slažem se da prometni redar nije dužan odgovoriti na konkretno pitanje koje sam jednome postavio neki dan, a glasilo je “Oprostite, nije li ovaj auto nepropisno parkiran na pješačkom prijelazu? Nebi li ga trebalo kazniti?” Odgovor je bio “da, je… mislim… prije nije bio tu…”, i tada ga je “spasio” mobitel (valjda nije onaj ranije spominjani, službeni, jer razgovor nije bio služben)

13. Uzalud im svakodnevne analize… Svaki dan, kada idem na posao i sa posla, prolazim kao pješak istim putem. Svaki dan vidim manje/više iste aute (što uopće nebi trebalo biti bitno dali su isti ili različiti) na potezu od 300m, 15ak prekršaja, često i redare koji šeću (namjerno bez navodnika) i ne poduzimaju ništa.

Ne vidim da se išta radi, jer pretpostavka je da ako se radi i jednom te kazne, nećeš biti toliko “glup” da opet parkiraš na isto mjesto. Što je svakodnevna pojava. Parkiranje, ne kažnjavanje.

Koliko god nas vi, opet anonimna gradska upravo, uvjeravali da se posao radi savjesno, stručno i redovno, ima nešto što je ovjekovječilo nerad prometnih redara manje više zauvijek. Evo par screenshot-a sa google street view, prometnom redarstvu na dušu. Iako, siguran sam da su u redarstvu znali da će taj dan proći google car, bila bi izvedena munjevita akcija kažnjavanja i uklanjanja vozila, naravno za potrebe fotografiranja.

http://i1315.photobucket.com/albums/t585/Prometni_Redar/7_zps685b9486.jpg
http://i1315.photobucket.com/albums/t585/Prometni_Redar/6_zpse7f9e95c.jpg
http://i1315.photobucket.com/albums/t585/Prometni_Redar/5_zps9e713a42.jpg
http://i1315.photobucket.com/albums/t585/Prometni_Redar/4_zps3df292d8.jpg
http://i1315.photobucket.com/albums/t585/Prometni_Redar/3_zpsd7e8d45f.jpg
http://i1315.photobucket.com/albums/t585/Prometni_Redar/2_zpse73b0ca9.jpg
http://i1315.photobucket.com/albums/t585/Prometni_Redar/1_zpsd78e8ade.jpg

Ma ništa od svega ovoga… Vidim prekjučer kako u M. Gupca dva redara(!) stavljaju kaznu na auto sa tablicama iz Slavonskog Broda, jer je parkiran na mjestu za taxi. Taksista tamo odavno nema, a ta mjesta redovno koriste ovi gore navedeni, i ne dobivaju kazne. A istovremeno 3 auta parkirana na sredini ulice, bez kazne, a redari galame (doslovce) i umiru od smijeha (vidi se na njima da nema tu straha kada i ako će doći plaća) čavrljajući sa zlatarom i ženom iz cvjetarne. Onako, ležerno, bez stresa, ne žuri im se nigdje, smjena je tek počela… A novac iz naših džepova ide, i ide…

Poštovani Alex, uopće se ne slažem sa vašim tvrdnjama, a pogotovo slikama-da, vi ste u tom trenutku slikali te aute, prometnih redara ima 11, u dvije smjene ako se ne varam, treba proći cijeli grad, zar ne? U to vrijeme kada ste vi slikali te aute su oni bili negdje drugdje i kažnjavali druga nepropisno parkirana vozila. Kad god vidim nekog prometnog redara u gradu, to je u situaciji gdje ima onaj svoj aparat i slika neko vozilo koje je nepropisno parkirano. Dva puta mi je trebala hitna intervencija redara jer je moje vozilo koje je bilo propisno parkirano bilo ‘blokirano’ drugim vozilom, na području Tržnice. Oba puta su došli u roku od 10 minuta i kaznili vozilo te pozvali vozilo pauka kako bismo ja i moje dijete mogli napustiti svoje parkirno mjesto. Malo krivo gledate na neke stvari koje spominjete, u svemu vidite neku zavjeru..ali po komentarima koje su ostali ovdje napisali, čini se da nema baš puno Vaših istomišljenika…Osim toga, ne znam da li primjećujete kako su mjesta za invalide, mjesta za dostave i autobusne stanice prazne ili su tu vozila ali sa vozačima koji sjede u istima, a mislim da to dovoljno pokazuje da prometni redari rade svoj posao i zasluženo dobivaju svoju plaću. A vi, umjesto da stojite u ulici Matije Gupca i čekate neku njihovu grešku (a oni se ne mogu klonirati i biti na sto mjesta odjednom, i da-ljudi su,smiju se i nasmijati i popričati i sa zlatarom i sa ženom iz cvjetarne,zar ne????), nemojte stalno kritizirati djelatnike prometnog redarstva i visiti na Tužibabi jer nemate drugog posla, a i niste potpuno u pravu, a mislim da sam vam i objasnila zašto…A iz Vašeg džepa teško da novac ide za njihove plaće jer izgleda da Vi samo tražite po gradu kada će koja služba napraviti kakvu grešku da možete sve fino dokumentirati i napisati pritužbu ovdje. I također, svaka čast Gradskoj upravi, koja Vam je strpljivo odgovorila na sve i jedno pitanje…a možda ste Vi baš jedan od onih ljutitih koji su dobili kaznu jer su nepropisno parkirali vozilo pa sada kritizirate redare iz nekog svog bijesa-‘e kad su mene kaznili, sad ću ja njih kritizirati i tražiti greške pa će oni vidjeti’? Srdačan pozdrav!

“Osim toga, ne znam da li primjećujete kako su mjesta za invalide, mjesta za dostave i autobusne stanice prazne ili su tu vozila ali sa vozačima koji sjede u istima, a mislim da to dovoljno pokazuje da prometni redari rade svoj posao i zasluženo dobivaju svoju plaću.”

Ne. Baš suprotno. Zato se i žalim. Što se tiče praznih autobusnih stanica i mjesta za invalide… izgleda da ne živimo/radimo u istome gradu.

Inače, da, 100% točno. Nemam pametnija posla nego “kritizirati djelatnike prometnog redarstva i visiti na Tužibabi”. E da, i stalno “stojim u ulici M. Gpca i čekam njihovu grešku”. Živim za to.

Leila,ovo nije mjesto da nekome govorite što da (ne)radi u životu ili da li ima ili nema pametnija posla.
Olako “pretpostavljate” čime se Alex bavi ili ne bavi.
Njegovo pravo je da postavlja pitanja,slika po gradu ili piše tužibabe.
Vaš dopis bih nazvao klasičnom zamjenom teza gdje se nekoga (“žrtvu”)zbog “pogrešnih” pitanja želi prikazati kao manje vrijednog (“A iz Vašeg džepa teško da novac ide za njihove plaće”)(“visiti na Tužibabi jer nemate drugog posla”).

I tako će i ova tema o prometnim redarima i njihovom neradu ostati na još jednom lošem odgovoru gradske uprave te uzaludnoj nadi OP-a da će netko iz uprave pročitati komentare i/ili nešto poduzeti 🙁

svi rade svoj posao, gradska uparava odgovara, redari pisu kazne, itd samo i dalje nista nije uredu… da mi je znati ko je onda kriv!? Vjerojatno mi koji to primjecujemo.. najbolje da hodamo gradom sa maskom za varioce na glavi pa ce i nama konacno sve biti po propisu… kao i gradskoj upravi 🙂

jedino sto cemo vidjeti je zuta tockica na crnoj podlozi ….. ako ne bude oblacno i kisovito ko danas… jer onda nista ni od zute tockice..:(

Meni baš i nije jasno, jednom davno prije nego što su postojali prometni redari i dok je taj posao nepropisnog parkiranja kažnjavala policija prolazio sam pored Trgovačkog centra Andrea na Turniću i vidio poznanika policajca kako piše kazne na autobusnoj stanici ispred trgovačkog centra tada su njima stizale pritužbe građana i autotroleja na parkirane aute na autobusnoj stanici, tada mi je rekao da je znao po desetak dana uzastopce biti tamo i pisati kazne, čim bi se maknuo stanica bi bila ponovno puna automobila. Rješenje bi bilo, kako je tada rekao, da danonoćno stoji na toj autobusnoj stanici. Zato mislim da nisu samo prometni redari krivi za parkirane automobile već ima i krivice u svima nama pa tako i u sustavu koji ne zna riješiti neke probleme. Kao ne zna riješiti problem recidivista prometnih prekršaja od kojih neki imaju i stotinjak prijava a nemaju niti vozačku dozvolu. Kao što vjerovatno niti za silnu bespravnu gradnju nisu krivi samo građevinski inspektori. Ima nešto malo šire od toga da smo se okomili samo na prometne redare i da idemo po gradu i slikamo nepropisno parkirane aute i vodimo neke svoje “ratove”

Odgovorite