Poštovani!

Imam jednu pritužbu na službu za odnose s javnošću Autotroleja.
Naime bio sam skeptičan kada sam čuo u javnosti od jednog gospodina da mu nisu odgovorili na prigovor u vezi voznih redova, a zatim i na forumu autobusi.org da Autotrolej ne odgovara na svoj E-mali. Na žalost bio sam u krivu, ni meni nije odgovoreno na upit koji sam poslao na autotrolej@autotrolej.hr

Upit sam poslao još 7. 12. 2022. i nije mi odgovoreno nakon 15 dana kako stoji na web stranici Autotroleja. Nekoliko dana poslije tog roka točnije 2. 1. 2023. sam kontaktirao i njihov “Odjel za informiranje i reklamacije” i tamo mi je agentica na telefonu pitala moj E-mail koji sam joj dao, te obećala da će upit proslijediti i da ću dobiti odgovor koji nikada nije stigao. Ne shvaćam, ako na upit ne odgovaraju, što bi tek bilo da se radi o prigovoru, osim toga u nekim autobusima stoji naljepnica, isto tako i na računima pokaznih karata:
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 41/2014. obavještavamo potrošače da pisani prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u našim prodajnim prostorima ili putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte.

Odgovor na prigovor dostavit ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana primitka prigovora, na adresu potrošača navedenu u prigovoru.

Smatram da se time krši navedeni zakon. Stoga Vas molim da mi odgovorite na dvije stvari:
1. zašto se nije odgovorilo na moj upit i kome se može na neodgovaranje žaliti?
2.molim odgovor na moj upit jer postoji nova shema, a na web stranici je još od 15. 2. 2021.

Moj upit je vrlo jednostavan:
Zanima me kada će biti objavljena nova (shema) “Mreža lokalnih linija” na web stranici Autotroleja? Naime, vidio sam da je ta nova shema već izrađena ispred prodajnog mjesta Autotroleja na Jelačićevom trgu. Vidim pozitivne novine na njoj u odnosu na onu iz 2021. poput: dodana linija 5B, označena granica zona između stajališta “Trampov breg” i “Bezjaki” itd.
Volio bih da je što prije objavite na web stranici Autotroleja, naravno u skladu s Vašim mogućnostima.

Lijep pozdrav i unaprijed Veliko Hvala na odgovoru na moja dva pitanja !

jakob / 20.01.2023.

Poštovani,

neposredno nakon što smo ga dobili, Vaš smo upit proslijedili Komunalnom društvu Autotrolej d.o.o. Ovim putem prenosimo Vam ispriku Odjela za odnose s javnošću javnog gradskog prijevoznika u kojemu samo jedna djelatnica odgovara na upite građana, a dnevno ih, u prosjeku, zaprimi više od pedeset. Stoga je moguće da se ponekad neki od tih upita previdi ili pak završi u elektroničkom pretincu „neželjene pošte“. Uz ispriku zbog neodgovorenog upita iz Autotroleja poručuju kako će shema linija na njihovoj službenoj stranici biti objavljena u najkraćem mogućem roku. Zbog svega navedenog nadamo se Vašem razumijevanju.

S poštovanjem,
Gradska uprava.

Odgovorite