Centar Srdoči je, barem prema informacija dobivenim od odgovornih osoba iz Grada Rijeke morao biti izgrađen kako bi se olakšao svakodnevni život i smanjili odlasci u centar grada. Dobili smo fast food, kladionicu a umalo i kockarnicu (stanari zgrade uspjeli su na vrijeme djelovati pa je ovo spriječeno). Dobili smo i dva ugostiteljska objekta: kafe bar i noćni bar. Očigledno im predviđeni prostori nisu bili dovoljni pa se prvo jedan a evo danas to radi i drugi, proširio na prostore ispred samog centra. nisu se proširili postavljanjem suncobrana već se radi o čvrstim, samostojećim konsturkcijama, Pored toga da su zauzeli prostore koji su po projektu bili predviđeni da budu zelene površine, stvaraju buku, galamu, posjetitelji ostavljaju neporpisno parkirana vozila na samom raskršću, zauzet je cijeli prometn itrak a ono što je najgore vozila su stalno parkirana na trotoaru i na pješačkom prelazu čime se onemogućava normalan prolazak pješaka čime se povećava opasnost od nezgode. Najgore u svemu je to da objekti rade svih sedam dana u tjednu, jedan sa svakodnevnom dozvolom do 24 a drugi i do 5 sati ujutro. Moje pitanje je tko je dozvolio proširenje ova dva ugostiteljka objekta, tko je dozvolio ovakvo radno vrijeme i najbitnije tko može smanjiti radno vrijeme i vratiti ih osnovne gabarite. Obzirom da se kafe bar i noćni bar nalaze u stambeno-poslovnom objektu koji ima i 50 stanova svi bi se morali pridržavati zakona o kućnom redu i miru i iza 22:00 sata ne bi smjelo biti. Da grad kao što je Rijeka, u 21. stoljeću može dozvoljvati ovakve stvari, ja nažalost u to ne mogu povjerovati i mislim da korištenjem legalnih procedura ovo ne bi bilo moguće. Iz nekog razloga ne mogu dodati slike (javlja grešku) pa sam ih smjestio pod slike na portalu.
Pitanje je upuceno.
Eh, kad je Palach u pitanju onda se pišu kazne zbog buke, pazi se na radno vrijeme, ali neki mogu sve bez da ih itko išta pita 🙂
U Palachu su “šišmiši”, oni prenose bjesnoću :-))
E kad bi se svi držali dogovorenih uvjeta, projekata, potpisanih ugovora…
Dobro da ste stopirali otvaranje kockarnice.
Još ćemo slušati i čitati o biserima i apsurdima ostalih trgovačkih centara, o njihovim prenamjenama prostora i uzurpiranosti
Poštovani,
na početku isprika što je odgovor nešto poduži ali i primjedbi je dosta pa želimo odgovoriti na svaku od njih. Gradsko vijeće Grada Rijeke donijelo je na temelju Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti Odluku o ugostiteljskoj djelatnosti Grada Rijeke. Odlukom koja se temelji na odredbama Zakona, propisano je da ugostiteljski objekti iz skupine “Restorani” i “Barovi” mogu poslovati u vremenskom razdoblju od 06,00 do 24,00 sata, dok ugostiteljski objekti koji zadovoljavaju uvjete za rad noću rade od 21,00 do 06,00 sati. Iako je ranijom zakonskom regulativom postojala mogućnost da se ugostiteljskim objektima skrati radno vrijeme do 22 sata, novim Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti, pa tako i Odlukom, takva mogućnost nije predviđena, odnosno ta mogućnost ne postoji. Ostavljena je mogućnost skraćenja radnog vremena ugostiteljskim objektima noćne vrste, ali samo za 2 sata.
Temeljem Odluke o ugostiteljskoj djelatnosti Grad Rijeka može za dva sata skratiti radno vrijeme ugostiteljskog objekta ako se u postupku utvrdi da je ispunjen jedan od ovih uvjeta:
• da je doneseno izvršno pisano rješenje o zabrani rada ugostitelju od nadležnog gospodarskog inspektora, kojim je utvrđeno nepridržavanje radnog vremena propisanog ovom odlukom,
•da je doneseno pravomoćno rješenje Prekršajnog suda o remećenju javnog reda i mira u objektu odnosno u njegovoj neposrednoj okolini,
•da je sanitarna inspekcija dostavila nalaz kojim je pravna osoba ovlaštena za mjerenje razine buke utvrdila prekoračenje najviše dopuštene razine buke za noć.
Prijedlog za skraćenje radnog vremena objekta noćne vrste na području Srdoča možete uputiti svojem Mjesnom odboru, ili izravno Odjelu gradske uprave za poduzetništvo, koji će potom provesti postupak utvrđivanja svih činjenica, i eventualno predložiti donošenje odluke o skraćenju radnog vremena.
Međutim, naglašavamo da Grad Rijeka nema ovlasti nadzirati primjenu Odluke o ugostiteljskoj djelatnosti. Naime, to je u isključivoj nadležnosti Državnog inspektorata, pa se vezano uz pitanje radnog vremena dvaju ugostiteljskih objekata koje ste naveli izravno možete obratiti inspektoratu.
Za izdavanje rješenja o minimalnim tehničkim uvjetima koje mora zadovoljavati pojedini ugostiteljski objekt nadležan je Ured državne uprave Primorsko-goranske županije. Napominjemo da pri izdavanju toga rješenja zakonski nije potrebna suglasnost stanara okolnih zgrada.
Zakonom o zaštiti od buke propisane su najveće dopuštene razine buke po zonama i periodu dana, a nadzor nad njegovom primjenom obavljaju sanitarni inspektori Ureda državne uprave PGŽ koji mogu privremeno ograničiti i privremeno zabraniti obavljanje djelatnosti i ostalih aktivnosti koje zbog buke ometaju odmor i noćni mir.
Dvije terase postavljene ispred ugostiteljskih objekata u stambeno-poslovnom Centru Srdoči ne nalaze se na javnoj površini. To drugim riječima znači da komunalni redar nije ovlašten utvrđivati jesu li su metalne konstrukcije iznad terasa postavljene u skladu s propisima o gradnji. Nadzor nad propisima o gradnji i utvrđivanje činjenica je li u konkretnim slučajevima potrebna dozvola za gradnju ili nije, u nadležnosti je građevinske inspekcije, kojoj se također možete izravno obratiti. Dakle, ovdje nije riječ o javnoj površini, a je li dogradnja i proširenje napravljeno po propisima ili nije, može utvrditi samo građevinska inspekcija.
Nepropisno parkiranje vozila u ulici Miroslava Krleže ispred Centra Srdoči svakako je u nadležnosti Direkcije za prometno redarstvo Grada Rijeke i prometne policije, te smo temeljem ranijeg zahtjeva Mjesnog odbora Srdoči zatražili njihovo aktivnije postupanje pri ovakvim neodgovornim postupcima vozača u središtu Srdoča.