Nažalost, imam mjesečnu kartu za ove bazene. Svakodnevno sam svjedokom poslovanja tvrtke koja se brine o njima. Riječ je o Rijeka Sportu i Rijeka Prometu.
Cesta koja vodi do Bazena kao i ona do garaže puna automobila parkiranih nepropisno po cesti, jedan-dva znaka zabranjeno parkiranje koji nisu dovoljni, samo 2 puta sam vidio da je netko dobio kaznu i to samo neka vozila.
Čak je i NL pisao o sramotnoj zaradi Rijeka Prometa i praznoj garaži čiji prihod ne pokriva ni onog djelatnika u njoj.
Prilikom dolaska (osim nedjeljom), primjećujem parkirano automobil djelatnika Rijeka Prometa na mjestu invalida, pored njegove kućice ( ne onaj koji je dobio u nagradnoj igri NL) . Ima par invalida no ja nisam i parkiram malo naprijed. Ne razumijem zašto je postavljeno toliko mjesta za kombije, isto kao i za invalide ako ne i više dok ta mjesta čak ni na natjecanjima nisu popunjena. Jedino 2 ista kombija Rijeka Sporta koja skupljaju prašinu mjesecima a jedno se čini da nije u nekom voznom stanju. Uopće nisu potrebna i bilo bi ih pametno prenamjeniti.
Kada izađete iz vozila primjećujete uz rub mjesto i zemlju za cvijeće ili neke biljke te proveden kabel za njihovo navodnjavanje. NIčega nema i ne znam zašto se to postavilo. Krene se prema liftu gdje su vrlo često popljuvani gumbi te sami prljavi lift, pun smeća ili žvakaća.

Jedino dobro je recepcionarka koja zima karticu i daje plavu omču za ulazak.
Krenuti ću redom opisivati sve nedostatke od stepenica do bazena, samo za muški dio.
Prvo s lijeve strane su fenovi od kojih minimalno 2 ne rade tj. na pritisak se ne događa ništa, no taj kvar se riješi svakih 2 mjeseca. Lijevo su kabine za presvlačenje, ona koja su skroz desno, ili skroz lijevo gledano iz smjera tuševa, nedostaju žuta vrata već godinu dana. U većini kabina su slomljeni držači za zatvaranje od samog otvorenja bazena.
Lijevo, gdje se odlažu stvari, na nekoliko im nedostaju vratašca, gore su otpale oznake gdje je koji ormarić.

Nekoliko ( ili nikada nije uključeno) rasvjetnih svjetala ne radi, a na moj upit čistaćice nedavno, može li se upaliti, smetao sam joj je razgovara na mobitel. Jer sam je pitao, može li se upaliti, ona je rekla, “šta ja znam, imate negdje prekidač”-zahvaljujem. Idem do tuševa, jer se među rijetkima tuširam prije odlaska u bazen.
Skoro polovina glava za tuševe nedostaje a taj problem se ne rješava tjednima.
Samo nekoliko špina na lavandinu na primak rude uključuje vodu, ostali su očito pokvareni.
Kreće se dalje prema bazenu, slijedi maleni baznčić za isprianje nogu koji nije radio skoro godinu dana a od neki dan opet pušta vodu kada netko prođe.
Desno je slomljeni regulator koji bi trebao dozvoliti smjer samo u izlaznom smjeru prema svlačioni koji nikada nije bio u funkciji.
Većinu propusta sam još 2010. prijavio recepciji, “oni su upoznati sa problemom i rješiti će ga u najkraćem roku”- sa smješkom. Nakon što se tjednima prijavljeno nije otklonilo, odustao sam od prijave oštećenja.
Dolazi se do bazena 1, jedan spasioc na njemu, igra se na mobitelu, mlad, dozvoljava skakenje u bazen od strane omladine, jedan dečko ima nedozvoljene hlače tj. kupaće, spasioc ignorira.
U onom djelu bazena ispod ureda postoji valjda pušiona iza drvenih vrata jer taj dio bazena često smrdi po cigaretama.
Na otvorenom bazenu ne postoji sat, sam ću ponuditi 30kn za postavljenje običnog okruglog sata na zid.
Bazen za skokove u vodu je sada, koliko sam ja vidio (a često sam) prazan, a nama građanima nije dozoljeno plivanje u njemu. Zašto građani ne mogu probati skočiti, zašto su svugdje A4 papiri sa zabranama i postavljene trake oko vrata. Ne znam je li tko gledao Mr. Beana npr. kada je sam skočio sa jedne skakaonice, ovo navodim jer je u drugim državama a možda i gradovima u hr. dozoljeno skakanje građanima, naravno pod okom i kontrolom spasioca koji ne bi smjeli igrati se na mobiteli (ili slati poruke) pušiti sa kolegama iz bazena koji postavljaju trake kao u kućici u otvorenom djelu bazena, ići negdje i sotavljati bazen bez ijednog spasioca, šetati bez razloga hodnicima…
Često primjećujem dosta djelatnika u bijelim majicama kojih je stvarno previše i od njih max 4 koliko ih se okupi samo 2 postavljaju mrežu, i to možda ukupno 20min od 8h koliko su možda tamo.
Potrebno je vlastite resurse usmjeriti na druge ciljeve i smjernice.

Sljedeća loša stvar jesu obavijesti pretplatnicima, kada nema bazena, koju šalju recepcionarke, a to je dan ili dva prije događaja. Zar se cijeli tjedan ne zna kada nema termina za građane, sigurno je sve isplanirano mjesec unaprijed min. no nama se šalje u zadnji tren.
Nešto apsurdno jest da nema bazena kada je neki blagdan kao što je sada bilo. Kada bi najviše građana posjetilo bazene, kada su slobodni, oni su zatvoreni. To mi je isto kao da turistički ured u Rijeci ne radi nedjeljom kada dolaze turisti ili da uzmu godišnji odmor u 7. i 8. mjesecu.

Kao stalni korisnik bazena, čovjek s vremenom upozna neke ljude, sazna za probleme i npr. zaštitara Protecta. Tako su imali probleme ovih dana blagdana s Romima koji su im ulazili u kompleks samo prekoračanjem 20cm betona na otkrivenom velikom bazenu, ulazili su u prostorije. Također, jedan zaštitar se mora brinuti za cijeli kompleks, garaže, prostora bazena, samog bazena i okolice.

Sami ulaz za bazene tj. hol je morao biti otvoren radi kafića i zato jer je ironično to zapravo put do plaže.

U petak sam vidio oglas Rijeka Prometa u NL da traže zakupca za kafić. Sjećam se afere koja je bila dosta popularna u NL kada je Rijeka promet ostao bez 600 tisuća kuna zakupnine.
Kako se moglo dozvoliti ne onako, 20 000kn duga već toliko ogroman dug. Meni kao promatraču koji nije upoznat sa situacijom, smrdi na proviziju i to da je npr. netko iz Rijeka Prometa za određen novac žmirio i pustio da se dug gomila.
Članak iz NL:
“Sama po sebi ta vijest ne bi bila posebno ni zanimljiva ni važna da »Skočilić« zakupodavcu Rijeka prometu nije dužan preko 600 tisuća kuna, čime je riječkom komunalnom društvu, pokazat će se zbog neodgovornog vođenja poslovanja unutar vlastitih redova, nanesena prilična financijska šteta. Stoga smo istražili kako je moguće da podzakupnik, u ovom slučaju »Skočilić«, mjesecima, tek nešto manje od godinu dana, Rijeka prometu gotovo i ne plaća naknadu za poslovni prostor, ali bez obzira na neizvršavanje ugovornih obveza i gomilanje duga cijelo vrijeme nastavlja obavljati djelatnost ostvarujući sasvim solidan prihod. Rijeka promet je, naime, na raspolaganju imao nekoliko jakih mehanizama za osiguranje naplate svojih potraživanja, no nijedan od njih, pa čak ni četiri bianco zadužnice, nije iskoristio….
Kroz cjelokupno razdoblje obavljanja svoje djelatnosti u poslovnom prostoru Rijeka prometa, »Skočilić« nije bio ni dana u blokadi, a u 2009. je ostvarivao prosječni mjesečni prihod od oko 116 tisuća kuna, dok je u 2008. mjesečni prihod iznosio čak 160 tisuća kuna….

Na pitanje hoće li netko u Rijeka prometu odgovarati za ovako veliki propust i gubitak stotina tisuća kuna, Gordana Bacinger nam nije dala konkretan odgovor. Apsurdnost cijele situacije Bacinger je sama potvrdila …”

Krajem srpnja Bacinger na vlastiti zahtjev odlazi s mjesta predsjednice Uprave, moguće jer nije željela sudjelovati u takvoj politici, možda joj je rečeno da nitko neće imati nikakve posljedice ako se makne s tog mjesta,… ovo su moja razmišljanja. Dolazi Spomenka Mičetić koja i danas radi, Slušao sam tužibabu na Radio Rijeci u kojoj je invalidnoj slijepoj osobi nakon mjesec dana čekanja za njegovo invalidsko mjesto i njegovog očajnog dolaska (tj. skrbnika) u prostorije Rijeka Prometa, razgovora sa direktoricom, rekla “Doći ćemo kada budemo imali vremena”.
No, od nove predsjednice, cijena sa 5kn spustila se na 2kn, većina nas građana koja nije nepropisno parkirala okolo garaža, to je lijepo pozdravila, no nismo primjetili da se nešto promijenilo, jedino sada po ljeti ima više automobila koji valjda parkiraju unutra jer nema mjesta po cesti.
Vidio sam i tužibabu na ovom portalu na nekakve stepenice ili nekakvu vodu (po meni strašno nevažna tužibaba, nisam je ni razumio) u kojem evo već mjesec dana nisu odgovorili oni koji su je radili-Rijeka Promet (pretpostavljam ništa ni poduzeli na licu mjesta), a hvalili su se da su dobili licencu za brzo odgovaranje i reakcije.

Je li tko odgovarao za ovakav propust, je li dugovani novac uplaćen?
Što je značila ona objava natječaja ovog petka u NL, traži li se tek sada novi zakupac?

Puno pitanja je postavljeno (ili nije ali nepravilnost je uočena), kako se hvalimo da smo najtransparetniji grad, siguran sam da će gradu i gradskim službama biti drago odgovoriti na sva pitanja.

Naturali / 23.06.2011.

Auuu, odlično napisano. Vidi se da ste upućeni u rad bazena. Ono što ja mogu reći jest da je bazen stvarno u lošem stanju. Špine, tuševi, fenovi, lampe, ormarići ne rade mjesecima a radnika ima na izvoz.

Poštovani, Vasu tuzibabu sam prosljedio Gradskoj Upravi.

Dopustite da razdvojim nekoiko tematskih cjelina….
Sukus Vaseg pisanja je sljedeci:

Zasto se cesce ne kaznjavaju nepropisno parkirana vozila duz ceste?
Zasto je djelatik RP-a parkirao na invalidsko mjesto?
Zasto je postavljeno toliko mjesta za kombije?
Zasto se lift ne cisti redovitije?
Zasto na bazenu ne rade fenovi?
Zasto na bazenu nedostaju vrata na kabini za presvlacenje?
Zasto su u kabinama neispravni držači za zatvaranje?
Zasto na ormarićima nedostaju vratašca i oznake?
Zasto u garderobi bazena ne rade neka od rasvjetnih tijela?
Zasto na tuševima nedostaju dijelovi za rasprskivanje?
Zasto su neke špine pokvarene?
Zasto je neispravan bazencic za isprianje nogu?
Zasto je slomljen regulator izlaznog smjera prema svlacioni?
Zasto na otvorenom bazenu ne postoji sat?

Mislim da je dobar dio pitanja mogao biti postavljen i upravi Bazena Kantrida, a posebno ova:

Zasto nije posadjeno cvijece na za to predvidjeno mjesto?
Zasto nije dozvoljeno plivanje u bazenu za skokove dok je prazan?
Zasto se pretplatnike ne obavijesti tjedan dana prije o promjeni rasporeda rada bazena.
Zasto bazen ne radi blagdanima, kad bi ga gradjani najvise mogli koristiti?

Vaše procjene o tome kako na bazenu ima previse djelatnika i kako ih treba preusmjeriti na druge poslove, drzim Vasim glasnim razmisljanjem, a ne formiliranim pitanjem.

Sve ostalo takodjer nije tema Tuzibabe. Ako sumnjate u nepravilnosti u radu neke tvrtke, postoje zakonska tijela kojima se mozete obratiti.

Na koncu, citajuci sve sto ste nabrojali, molim Vas da ubuduce napisete konkretna pitanja, a ne „protestno pismo“.

Lijepi pozdrav.

Nije da se volim ubaciti u tuđe tužibabe, guglanjem sam malo istraživao i ako se može odgovoriti na ova pitanja (bez optuživanja ikoga):
Je li Rijeka Promet dobio na kraju tih 600 000kn duga?

A sama pitanja;
Je li tko odgovarao za ovakav propust, je li dugovani novac uplaćen?
Što je značila ona objava natječaja ovog petka u NL, traži li se tek sada novi zakupac?

Meni ne zvuče kao protestno pismo i mene kao građana zanima što je bilo sa time (ipak je sve to naš novac), mislim da se ne treba obraćati policiji vezano uz neki oglas RP-a od 17. lipnja valjda.

Ja dolazim autobusom (RP voli naglasiti da nisam vozač) i vozim se dizalom do dolje, nisam primjetio da su često prljava no upit za cvijeće ne bi trebao biti dan upravi bazena, tj. mislim da mislite upravi Rijeka Sporta već Rijeka Prometu, jer koliko shvaćam, naturali se parkira i onda vidi to cvijeće pa pretpostavljam da to vidi u garaži, a na ovoj slici
http://www.rijekasport.hr/Default.aspx?art=141
su neki bršljani, a sada nema ničega.
To mora biti jako stara slika jer otkako ja idem tamo toga nema.

Ja postavljam pitanje, koliko djelatnika ima Rijeka Sport na bazenima Kantrida koji su zaduženi za postavljanje plutajućih traka?
Koji je njihov zadatak kada ne postavljaju trake?
http://i56.tinypic.com/2mh5spj.jpg
Koliko djelatnika tj. čistačica zapošljava RS, unajmljuje li određenu tvrtku za to ili to rade njihove djelatnice?

@Toric “Nije da se volim ubaciti u tuđe tužibabe” – LOL

Poštovani,
odgovore na pitanja u nadležnosti Rijeka prometa i Rijeka sporta donosimo redom kojim ste ih postavili, te onako kako ih je sumirao urednik s kojim se slažemo da se za sve nepravilnosti u radu možete obratiti nadležnim tijelima, ukoliko o njima imate bilo kakva saznanja.
Ponajprije, prometni redari Direkcije za prometno redarstvo redovito obilaze lokaciju Bazena Kantrida te su tako tijekom mjeseca lipnja izdali ukupno 134 obavijesti o počinjenom prekršaju – kazne i 17 naloga “pauk” službi za premještanje vozila koja su ispunjavala zakonske uvjete za premještanje.

Što se tiče parkiranog automobila djelatnika Rijeka Prometa na mjestu invalida, utvrđeno je da je informacija točna, a djelatnik je ukoren zbog ovog postupka.

Vezano uz Vaš komentar o kombijima Rijeka sporta te mjestima za kombije, Rijeka sport kao tvrtka ima jedan kombi za potrebe dostave, s obzirom da upravlja s dvanaest sportskih objekata te jednim objektom tehničke kulture. Drugi kombi je u vlasništvu ŠD Primorje.

Gornja etaža garaže, osim za parkiranje invalida projektom je predviđena i za dio dostave za bazenski kompleks. Kako na njoj parkira relativno malen broj dostavnih i sličnih vozila, u planu je da se veći dio tih mjesta prenamijeni u parkirna mjesta za osobna vozila.

Liftovi se pak čiste jednom dnevno, i to ujutro, što u Rijeka prometu smatraju dovoljnim. Nažalost, činjenica je da su neurednost nekih posjetitelja, pa i vandalizam vrlo česti, ali njihovo se ponašanje teško može korigirati samo neprestanim čišćenjem prostora u kojima makar i kratkotrajno borave.

Zašto na bazenu ne rade fenovi?

Na Bazenima Kantrida ukupno ima 48 fenova za potrebe muških i ženskih svlačionica. S obzirom da dnevno kompleks koristi preko 1.000 korisnika, normalno je da se fenovi i kvare. Međutim, djelatnici vode brigu da se u što kraćem vremenu i osposobe za daljnju upotrebu.
Zašto nedostaju vrata na kabini za presvlačenje?
Vrata su bila postavljena od samog početka, no s obzirom da je kompleks u funkciji svih sedam dana u tjednu od 6,15 do 23 sata, utvrđeno je ona nisu potrebna, odnosno da usporavaju protok sportaša i drugih korisnika.

Zašto su u kabinama neispravni držači za zatvaranje?

Kao i u prethodnom objašnjenju, s obzirom na veliki broj korisnika držači se kvare, čemu doprinosi neprimjereno ponašanje nekih građana. Djelatnici koji rade na kompleksu Bazena Kantrida pregledaju stanje opreme i objekta te se redovno naručuju i zamjenjuju neispravni ili oštećeni djelovi opreme. Ovaj problem je u tijeku rješavanja.

Zašto na ormarićima nedostaju vratašca i oznake?

S obzirom da je nedavno otvoren Bazen za skokove u vodu, njegova signalizacija je rađena kao prioritet. Shodno tome, u drugoj fazi radi se na izmjeni oznaka na unutarnjem dijelu kompleksa pa će se tako u sljedećih mjeseca dana napraviti i nove oznake ormarića.

Zašto u garderobi bazena ne rade neka od rasvjetnih tijela?

Rasvjetna tijela unutar plivališta su u funkciji, ali ukoliko ternutno nisu ispravna popravljaju se prema prioritetu i planu održavanja, što podrazumijeva potrebno vrijeme od prijave, narudžbe, isporuke i montaže.

Zašto u tuševima nedostaju dijelovi za rasprskavanje?

I ovaj problem se upravo provjerava, a na muškoj strani svlačionica uočeno da su sve glave za tuševe na mjestu,. Činjenica je da ih korisnici svakodnevno skidaju što svakako otežava redovno održavanje objekta.

Zašto su neke špine pokvarene?

U ženskoj dijelu svlačionica u funkciji su sve elektronske slavine, a u muškim svlačionicama ne rade 2 elektronske slavine od ukupno njih 7. Popravak je u tijeku.

Zašto je slomljen regulator izlaznog smjera prema svlačioni?

U cilju što kvalitetnijeg protoka svih korisnika kompleksa, regulator je otvoren prije dvije godine, kako bi se omogućio protok s obje strane, odnosno korištenje fitnessa i wellness centra.

Zašto propusti nisu riješeni? (‘Većinu propusta sam još 2010. prijavio recepciji, “oni su upoznati sa problemom i riješiti će ga u najkraćem roku”- sa smiješkom. Nakon što se tjednima prijavljeno nije otklonilo, odustao sam od prijave oštećenja.” )

Bazeni Kantrida od otvorenja, 24. srpnja 2008. godine pa sve do 31. svibnja 2011. godine ukupno broji 948.294 broj ulazaka. Stoga je za očekivati da svakodnevno dolazi do kvarova većinom izazvanih nepravilnim korištenjem. Svakodnevnom komunikacijom i radom s više od 50 klubova, udruga i institucija kao i građanima, Rijeka sport ulaže velike napore kako bi objekt funkcionirao što optimalnije, uz zadovoljenje svih propisanih standarda, ali i standarda na zadovoljstvo svih korisnika.

Što se tiče komentara o spasiocima, prema kućnom redu Bazena Kantrida spasioci kontroliraju sve korisnike i njihovo ponašanje na plivalištu te ih shodno tome upozoravaju. Izdvojeni slučaj se ne može definirati kao problem jer djelatnici tvrtke Protect profesionalno obavljaju svoje radne obveze, no djelatnici Rijeka sporta te će im na ovakvo ponašanje skrenuti pažnju za ubuduće.

Također, prema kućnom redu Bazena Kantrida u zatvorenom dijelu objekta strogo je zabranjeno pušenje. Svim djelatnicima Bazena Kantrida zabranjeno je pušiti unutar objekta. U slučaju da do toga dođe, djelatnici će biti sankcionirani. Kompleks koriste i klubovi koji imaju prostorije unutar kompleksa. Također, dva prostora unutar Bazena Kantrida unajmljuju se za potrebe seminara, predavanja i sl.

Zašto na otvorenom bazenu ne postoji sat?

Nabava adekvatnog sata je u tijeku.

Zašto nije dozvoljeno plivanje u bazenu za skokove dok je prazan?

Bazen za skokove u vodu otvoren je 2. lipnja 2011. godine, a satnicu korištenja možete potražiti na recepciji Bazena Kantrida. Plivalište koriste i sljedeći klubovi: VK Primorje, PK Primorje, PK Nevera, PK Rijeka, KSP Primorje te KSV Primorje 2010. Zbog velike opasnosti po korisnike korištenje bazena za skokove u vodu moguće je samo u sklopu sportskih treninga unutar sportskih klubova. Navedeno je pravilo u svim bazenima za skokove u vodu u Hrvatskoj, ali i svim ostalim zemljama, a primjenjuje se naravno i zbog sigurnosti korisnika s obzirom na visinu platformi za skokove te dubinu bazena od 5 metara.
Vezano uz komentar o djelatnicima, na samom kompleksu Bazena Kantrida radi ukupno 16 djelatnika Rijeka sporta koji su zaduženi za upravljanje, održavanje objekta te sudjeluju u tehničkom dijelu protokola sportskih natjecanja. Kao što i sami znate, kompleks radi svih sedam dana u tjednu od 6,15 ujutro do 23 sata. Čišćenje i pripremu vodenih ploha izvode zaposlenici tvrtke Belveder uz nadzor voditelja smjene Rijeka sporta.

Rad Bazena Kantrida

Kao jedan od objekata kojima upravlja Rijeka sport, Bazeni Kantrida imaju plan rasporeda koji je svake godine usuglašen od strane Grada Rijeke OGU za sport i tehničku kulturu. Kako su Bazeni Kantrida prvenstveno sportski kompleks, a ukupno ga koristi više od 50 klubova, udruga i institucija, u jednom se tjednu bilježi između 15 i 30 natjecanja. Prema javljanju klubova i/ili saveza koji organiziraju natjecanja najkasnije do srijede u tjednu odražavanja natjecanja, radi se posljednja izmjena, odnosno usuglašavanje satnice korištenja te tekst za javnost. Prema standardu službe prodaje i marketinga usuglašava se tekst koji se istovremeno šalje putem različitih kanala komunikacije do raznih ciljnih publika s općeg e-maila objekta (bazeni-kantrida@rijekasport.hr). Znači, informaciju o promjeni rasporeda šalje se svim lokalnim i nekim nacionalnim medijima, svim klubovima i zakupcima prostora na kompleksu te korisnicima plivališta u terminima za građanstvo. Nadaje, informacija se postavlja i na internetske stranice Rijeka sporta unutar kojih se nalazi i podweb site Bazena Kantrida, te facebook fun page Bazena Kantrida.

Zašto bazen ne radi blagdanima?

Tijekom državnih praznika i bladana kompleks je zatvoren s obzirom da najveći broj korisnika u te dane nema potrebu koristiti plivališta.

Problemi zaštitara Protecta

Bazeni Kantrida od samog otvaranja tijekom noći imaju zaštitarsku službu. Shodno povećanom broju neovlaštenih ulaza na Bazene Kantrida koji su evidentirani u zadnje vrijeme, od 1. srpnja 2011. godine Rijeka sport angažirat će dodatni broj zaštitara s ciljem kvalitetnije kontrole neovlaštenog ulaza u kompleks.

Koliko djelatnika ima Rijeka Sport na bazenima Kantrida koji su zaduženi za postavljanje plutajućih traka? Koji je njihov zadatak kada ne postavljaju trake?

Rijeka sport na Bazenima Kantrida ima voditelja smjene koji kontrolira rad bazenskih radnika i čističa koji su zaposlenici firme Belveder d.o.o. Zadatak bazenskih radnika nije samo postavljanje plivačkih pruga, već i čišćenje bazenskih ploha, kontrola korisnika, pregled tribina, trgova, sunčališta, strojno čišćenje dna bazena, hodnika, postavljanje oznaka po kompleksu, pripreme plivališta i ostalog dijela kompleksa za natjecanja, seminare, predavanja i sl. U dnevnom protokolu rada jutarnje smjene radi 4 djelatnik tvrtke Belveder, u popodnevnoj smjeni 3 djelatnika. U noćnoj smjeni čisti se dno bazena, što radi jedan djelatnik tvrtke Belveder.

Koliko djelatnika tj. čistačica zapošljava RS, unajmljuje li određenu tvrtku za to ili to rade njihove djelatnice?

Rijeka sport unajmljuje tvrtku za potrebe čišćenja svih objekata koji upravlja, a prema Zakonu o javnoj nabavi. Za 2011. godinu taj posao je dobila tvrtka Belveder. Rijeka sport za potrebe upravljanja, održavanja i gradnje 13 sportskih objekata ima zaposleno ukupno 46 djelatnika.

Nadamo se da smo ovime dali sve odgovore na Vaša pitanja o radu Bazena Kantrida.

Ovakve netočne, nepotpune i nerazumljive odgovore nisam dobio čak ni od Rijeka prometa nikada.
Karakteristike loše usluge:
– netočno i nerazumljivo komuniciranje tj. odgovori
– prebacivanje odgovornosti
– nebriga i ignoriranje prigovora
– nepružanje odgovora
– …

Osvrnuti ću se na svako pitanje i odgovor te usput postavljam i novo:
Molim da mi se konkretno odgovori na postavljeno pitanje.
RIJEKA PROMET:

Prema prigovorima prijatelja,
zašto još uvijek radi djelatnik u popodnevnoj smjeni, koji ne vodi red u garaži, radi kojeg ljudi parkiraju na mjesta za invalide?

Zašto su mjesta za kombije blokirana fizičkim preprekama i zašto na njima piše “rezervirano” te ako jesu rezervirana, zašto su cijeli dan prazna?

Ljudi se žale i da nema dovoljno mjesta za invalide, zašto se dio mjesta za kombije ne prenamjerni za njih?

Budući da još +100 automobila parkira vani očito to zaslužuju.

Zašto su prilazne ceste zakrčene automobilima, zašto ne postoje znakovi zabranjenog parkiranja kako bi mogla policija i prom. red. djelovati.

Zašto ne postoje znakovi zabranjenog parkiranja prema cesti iza Vile Nore?

Zašto je znak prema bazenima i dalje iskrivljen iako je tužibaba i na to drugog koristnika postavljena prije više od dva tjedna?

Prema mojem viđenju u popodnevnoj smjeni djelatnik RP-a je samo surfao internetom i unatoč gužvi i popunjenosti mjesta za invalide neadekvatnim osobama, prema neslužbenoj informaciji, nikada djelatnici RP-a nisu nazvali 0800 5101, što je točno zadaća djelatnika?

Postavila su se pitanja u vezi Bacinger koja je sada financijska direktorica, što se dogodilo sa slučajem dugovanja, je li dugovani novac uplaćen.

Unutar vanjskog stepeništa garaže često bespotrebno radi rasvjeta iako je sunčani dan, ovo se česšće javlja vikendom cijeli dan iako i radnim dana dođe do ovakve pojave. Zašto radi rasvjeta na vanjskom djelu stepenica, može li se isključiti ako je bespotrebna?

Zašto na unutarnjem djelu stepenica garaže ne radi polovica rasvjetnih lustera, može li se zamijeniti žarulje?

Zašto na nekim katovima garaže kraj automatkog uređaja za plaćanje piše “bacajte smeće u koš sa strane i koša nema”?

Što je sa bršljanima tj. horikulturalnom dekoracijom unutar garaže kantrida? Odgovor se čeka 20+dana unutar ove tužibabe.
________________________________
RIJEKA SPORT
NOVO:
Zašto su kabine prljave, neke mjesecima?
Npr. u jednoj je već oko 6 mjeseci nacrtana i napisana crvenim flomasterom “pič**”. Zašto djelatnice koje čiste stalno sjede, razgovaraju sa drugim čistaćicama i ne rade svoj posao?
Zašto “djelatnika ima na izvoz”, mogu li se oni smanjiti i reći da bolje obavljaju svoj posao?

Zašto na bazenu ne rade fenovi?

Na Bazenima Kantrida ukupno ima 48 fenova za potrebe muških i ženskih svlačionica. S obzirom da dnevno kompleks koristi preko 1.000 korisnika, normalno je da se fenovi i kvare. Međutim, djelatnici vode brigu da se u što kraćem vremenu i osposobe za daljnju upotrebu.
_______
Odgovor je neadekvatan, obrazloženje o broju posjetitelja mogu dati i trgovački centri no oni vode brigu u stanju unutar trgovine, i njihovo ponašanje nije okrivljavanje broja godišnjih posjetitelja da ne rade svoj posao i ignoriranju pritužbe građana mjesecima.
Zašto fenovi nisu popravljeni, što se čeka, u kojem periodu ih popravljate?
_____
Zašto nedostaju vrata na kabini za presvlačenje?

Vrata su bila postavljena od samog početka, no s obzirom da je kompleks u funkciji svih sedam dana u tjednu od 6,15 do 23 sata, utvrđeno je ona nisu potrebna, odnosno da usporavaju protok sportaša i drugih korisnika.
__________
Odgovor je neadekvatan, obrazloženje o broju posjetitelja mogu dati i trgovački centri no oni vode brigu u stanju unutar trgovine, i njihovo ponašanje nije okrivljavanje broja godišnjih posjetitelja da ne rade svoj posao i ignoriranju pritužbe građana mjesecima,
Zašto su onda s druge strane iste kabine vrata, zašto je ostavljeno više od godinu dana (i sada) oštri držači starih vrata, može li se malo pojasniti odgovor?
________________
Zašto su u kabinama neispravni držači za zatvaranje?

Kao i u prethodnom objašnjenju, s obzirom na veliki broj korisnika držači se kvare, čemu doprinosi neprimjereno ponašanje nekih građana. Djelatnici koji rade na kompleksu Bazena Kantrida pregledaju stanje opreme i objekta te se redovno naručuju i zamjenjuju neispravni ili oštećeni djelovi opreme. Ovaj problem je u tijeku rješavanja.
_________
Odgovor je neadekvatan, obrazloženje o broju posjetitelja mogu dati i trgovački centri no oni vode brigu u stanju unutar trgovine, i njihovo ponašanje nije okrivljavanje broja godišnjih posjetitelja da ne rade svoj posao i ignoriranju pritužbe građana mjesecima,
Što se čeka, zašto nisu popravljeni, u kojem periodu se popravljaju?
____________
Zašto na ormarićima nedostaju vratašca i oznake?

S obzirom da je nedavno otvoren Bazen za skokove u vodu, njegova signalizacija je rađena kao prioritet. Shodno tome, u drugoj fazi radi se na izmjeni oznaka na unutarnjem dijelu kompleksa pa će se tako u sljedećih mjeseca dana napraviti i nove oznake ormarića.
__________
Odgovor nema veze s realnošću, iznad ormarića nalaze se skupne oznake npr 500-550 koje su otpale prije nekoliko mjeseci.
Pitanje nije vezano za oznake NA ormarićima već IZNAD.
Mogu li se oni popraviti?
____________

Zašto u garderobi bazena ne rade neka od rasvjetnih tijela?

Rasvjetna tijela unutar plivališta su u funkciji, ali ukoliko ternutno nisu ispravna popravljaju se prema prioritetu i planu održavanja, što podrazumijeva potrebno vrijeme od prijave, narudžbe, isporuke i montaže.
__________
Za promijeniti jednu štednu žarulju treba 6 mjeseca.
Koliki period prođe od toga da se prijavi da 7 žarulja u garderobi ne radi do njihove promjene?
___________

Zašto u tuševima nedostaju dijelovi za rasprskavanje?

I ovaj problem se upravo provjerava, a na muškoj strani svlačionica uočeno da su sve glave za tuševe na mjestu,. Činjenica je da ih korisnici svakodnevno skidaju što svakako otežava redovno održavanje objekta.
__________
U trenutku pisanja niste govorili istinu, čak na nekim mjestima nema ni vanjske cijevi koja povezuje raspršivaće i unutarnju cijev.
Može li se to popraviti
___________

Zašto su neke špine pokvarene?

U ženskoj dijelu svlačionica u funkciji su sve elektronske slavine, a u muškim svlačionicama ne rade 2 elektronske slavine od ukupno njih 7. Popravak je u tijeku.
_______
Zašto popravak još uvijek traje, što se čekalo mjesecima?
________

Zašto je slomljen regulator izlaznog smjera prema svlačioni?

U cilju što kvalitetnijeg protoka svih korisnika kompleksa, regulator je otvoren prije dvije godine, kako bi se omogućio protok s obje strane, odnosno korištenje fitnessa i wellness centra.
____________
Ovo je najglupnji odogovor od svih, ispričavam se na izrazu no upit je zašto je slomljen a odgovor je čemu služi:
NPR:Kakvo je vrijeme sutra u Rijeci?
Rijeka se nalazi na zapadu Hrvatske, 186 km jugozapadno od glavnog grada Zagreba, na sjevernoj obali Riječkog zaljeva. Rijeka ima umjereno toplu vlažnu klimu.
Ne zanima nas čemu služi, zašto nije popravljena više od godinu dana i zašto čak nakon tužibabe nije popravljena?
________
Zašto propusti nisu riješeni? (‘Većinu propusta sam još 2010. prijavio recepciji, “oni su upoznati sa problemom i riješiti će ga u najkraćem roku”- sa smiješkom. Nakon što se tjednima prijavljeno nije otklonilo, odustao sam od prijave oštećenja.” )

Bazeni Kantrida od otvorenja, 24. srpnja 2008. godine pa sve do 31. svibnja 2011. godine ukupno broji 948.294 broj ulazaka. Stoga je za očekivati da svakodnevno dolazi do kvarova većinom izazvanih nepravilnim korištenjem. Svakodnevnom komunikacijom i radom s više od 50 klubova, udruga i institucija kao i građanima, Rijeka sport ulaže velike napore kako bi objekt funkcionirao što optimalnije, uz zadovoljenje svih propisanih standarda, ali i standarda na zadovoljstvo svih korisnika.
________
Još jedan odgovor koji nema veze s vezom na ono što se postavilo.
Molim da se korisniku točno odgovori na ovo pitanje.
________

Zašto spasioci ne nadgledaju kupaće već se igraju na mobitel?
Zašto spasioci stalno pričaju sa kolegama iz Belvedera?
Zašto spasioci čavrljaju sa mlađim ženskim osobama?
Zašto spasioca često nema, tj. ponekad se dogodi da ne bude ni jedan unutar bazena?
Zašto spasioci nemaju u vanjskom djelu plaže nemaju svoju kućicu već ponekad sjedaju u kafić ili stoje uz ogradu?
_______

Zašto na otvorenom bazenu ne postoji sat?

Nabava adekvatnog sata je u tijeku.
_______
Znači li to da nabava traje još od 2008. kada se otvorio kopleks novih bazena?
Mogu li vam ja donirati jedan obični okrugli sat koji ću i sam montirati?
_______

PITANJE ZA GRAD:
Kada se ode do kraja nizbrdice za plažu Ploče, s lijeve strane se nalazi veliki dio “sunčališta” gdje nema baš građana, jer nema ni pristupa moru, tj. ogromne su grote i ljudi se mogu ozlijediti.
Može li se na sredinu tog dijela postaviti stepenice s ogradom kako bi se rasteretio dio desne plaže i kako bi sunčalište bilo popularnije?

Vaša dodatna pitanja upućena su u Rijeka Promet i Rijekasport te Odjel gradske uprave za komunalni sustav čija ćemo očitovanja objaviti čim ih dobijemo.

Još nekoliko pitanja, da bude sve obuhvaćeno:
Iz kojeg razloga svjetleći element na ulazu (pristupna cesti) koji prikazuje zelene strelice na njemu, dosta dioda ne radi, može li se popraviti?

Iz kojeg razloga, unutar garaže je puno pokvarenih senzora za detekciju vozila, od kojih neki žmigaju, neki uvijek prikazuju zeleno, neki crveno, bez obzira je li ispod njega automobil? Može li se to popraviti?

Iz kojeg razloga neki automati se često kvare, pa se mora zvati zaštitara?
Može li se to popraviti?

Iz kojeg razloga na svim automatima je navedena obavijest, “ako automat ne izbaci karticu, koristite postojeću”?
Može li se to popraviti?

Iz kojeg razloga na vrhu garaže kod ugostiteljskog objekta je dosta uvenulog cvijeća koje bi se trebalo navodnjavati centralnom cijevi?
Radi li centralno automatsko navodnjavanje?

Iz kojeg razloga cvijeća ili bilo kakvog bilja nema tj. uvenulo je prije nekoliko godina unutar garaže?

Koliko novaca Rijeka promet ulaže u navedenu garažu?

Što je uopće zadaća djelatnika Rijeka prometa unutar garaže, surfati internetom u klimi i svakih sat vremena obići garažu da ga se vidi na nadzornim kamerama?

Iz kojeg razloga na vanjskom djelu stepeništa uopće godinama ne rade rasvjetna tijela kraj ulaznih vratiju u garažu tj. na svaki kat?
Može li se to popraviti?

Postoji li služba održavanja?
Koliko ta služba broji članova?
Jeste li zadovoljni održavanjem budući da jako puno jednostavnih nepravilnosti postoji godinama?

Iz kojeg razloga, čak nakon nekoliko tužibaba na ovom portalu starosti oko mjesec dana Rijeka promet nije zamijenio žarulje unutar ograđenog dijela stepeništa?

_____________
Pohvale Rijeka sportu koji je dodao vrata na kabini te čak zamijenio 3 od 7 pregorenih žarulja unutar kompleksa.
Pohvale i spasiocima koji se više ne igraju na mobitel već sada samo čavrljaju s ostalim zaposlenicima.
Pohvale i curi na recepciji koja me pustila kako bi samo obišao kompleks.

@Takumi molim Vas da ne komentirate tudje misljenje. Pravila Tuzibabe napisana su desno ispod rubrike. Hvala Vam.

@Toric, molim Vas da primijetite kako ste u svojim replikama samo u ovoj Tuzibabi postavili pedeset (50!) pitanja. S obzirom da su sva ona upucena na isti naslov, promislite da li je doista nuzno da na njih odgovore umjesto Vas trazi netko iz Gradske Uprave? Ako Vam je jasno tko je naslov koji ce Vam dati trazene informacije, a vidim da jest, ja Vas ohrabrujem da ih potrazite osobno.

No svakako cu jos jednom spomenuti kao i u prethodne dvije Tuzibabe koje ste otvorili danas, da ste u 3 mjeseca otvorili 19 upita, a ne racunajuci replike pod tudjim Tuzibabama, pa Vas molim da dopustite Gradskoj Upravi neka se bavi i problemima drugih korisnika ovog foruma.

Ljudi generalno nemaju stvarnu zelju da promjene bilo sto. I ja bih volio znati sto su konkretno neki ljudi poduzeli prije nego su otvorili pojedine Tuzibabe. Istovariti par desetaka pitanja na portal, sjediti doma i cekati da se netko preznojava zivkajuci i ocekivajuci odgovor, sorry ja u tome ne vidim smisla niti zelje za poboljsanjem kvalitete zivota u Rijeci. Stovise uvrijedljivo je davati toliko posla nekome tko se moze baviti stvarnim problemima koje npr imaju invalidi u gradu. Na primjer ovaj nas sugradjanin: http://www.mojarijeka.hr/vijesti/iza-ugla-petar-baricevic/. Isto ne bi bilo lose uvesti restrikciju od 2 tuzibabe mjesecno po osobi. Ili jos bolje po IP-ju. Mislim da je redakciji jasno da tu jedan korisnik ima nekoliko akaunta.

Poštovani gospodine Torić,
donosimo odgovore na Vaša pitanja postavljena prije 14 dana.

1) Prema prigovorima prijatelja, zašto još uvijek radi djelatnik u popodnevnoj smjeni, koji ne vodi red u garaži, radi kojeg ljudi parkiraju na mjesta za invalide?

Uprava Rijeka prometa smatra da svi djelatnici koji rade u garaži dobro obavljaju sve svoje radne obveze. U garažnom objektu rade djelatnici koji su dugi niz godina u Rijeka prometu i imaju dugogodišnje iskustvo rada na parkiralištu. Također, odluku o tome gdje će pojedini djelatnik Rijeka prometa raditi, donosi Uprava društva uzimajući u obzir sve kvalitete pojedinog djelatnika koji je svakodnevno „praćen“ od svojih nadređenih.

Djelatnik Rijeka prometa neodgovorne vozače koji zauzimaju mjesta za invalide ima pravo samo upozoravati da ne parkiraju na takvim mjestima i nakon toga pozvati osobe koje su ovlaštene (Prometno redarstvo) kazniti vozača koji je parkirao na mjestu za invalide. Takvih je vozača ipak sve manje.

2) Zašto su mjesta za kombije blokirana fizičkim preprekama i zašto na njima piše “rezervirano” te ako jesu rezervirana, zašto su cijeli dan prazna?

Mjesta za kombije blokiraju se fizičkim preprekama kada su u sklopu bazenskog kompleksa događanja na koja dolaze sportske ekipe kombi vozilima. Kako Rijeka promet nije u mogućnosti fizički ukloniti vozilo koje neodgovorni građani unatoč upozorenjima ostave na mjestu namijenjenom za parkiranje kombi vozila (i koja ne mogu ići na niže etaže) jedini način da se organizatoru osigura parking za kombi vozila je da se postavi fizička prepreka. Također, Rijeka promet je u obvezi osigurati mjesta za sportske klubove i udruge koji svoje članove na treninge dovoze kombi vozilima. Nažalost, tih mjesta je samo 8, a potencijalnih korisnika je znatno više, pa su nerijetko prisiljeni parkirati na za to neprimjerenim mjestima na prilaznim cesticama.

3) Ljudi se žale i da nema dovoljno mjesta za invalide, zašto se dio mjesta za kombije ne prenamjeni za njih? Budući da još +100 automobila parkira vani očito to zaslužuju.

Sukladno Pravilniku o osiguranju pristupačnosti građevinama osoba s invaliditetom i smanjene pokretljivosti (članak 50) obveza je na svim parkirališnim lokacijama ili javnim garažama osigurati 5% parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom. U sklopu garažnog objekata takvih mjesta ima 8, što na ukupan broj parkirnih mjesta u garaži koji iznosi 147, parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom je dovoljan broj i u skladu su s navedenim Pravilnikom. Slažemo se da u određenim trenucima tijekom dana vjerojatno ima i veći broj osoba s invaliditetom koji traže parkirno mjesto, no problema s pronalaskom slobodnog mjesta u garaži imaju i vozači koji nisu osobe s invaliditetom. Sva vozila parkirana na parkirnim mjestima za osobe s invaliditetom u garažnom objektu imaju valjanu oznaku na vjetrobranskom staklu kojim dokazuju da se u njima voze osobe s invaliditetom. Rijeka promet d.d. nema zakonske ovlasti i mogućnosti provjeravati da li su u takvim vozilima doista osobe s invaliditetom ili neke druge osobe, odnosno u slučajevima kada nemaju valjanu iskaznicu djelatnici imaju obvezu pozvati Prometno redarstvo, što i čine.

4) Zašto su prilazne ceste zakrčene automobilima, zašto ne postoje znakovi zabranjenog parkiranja kako bi mogla policija i prom. red. djelovati.

5) Zašto ne postoje znakovi zabranjenog parkiranja prema cesti iza Vile Nore?

Prilazna cesta prema garažnom objektu, odnosno novoizgrađenoj plaži, kao i prema cesti iza vile „Nore“ u potpunosti je prometno regulirana vertikalnom i horizontalnom signalizacijom. U više navrata ovlašteni djelatnici Sektora prometa izašli su na terenski izvid sa djelatnicima Prometnog redarstva, pri čemu je i redarstvo potvrdilo da ne postoje nikakve zakonske prepreke da se sva vozila parkirana na prilaznoj cesti ne kazne ili čak podignu specijalnim vozilom „pauk“.

6) Zašto je znak prema bazenima i dalje iskrivljen iako je tužibaba i na to drugog korisnika postavljena prije više od dva tjedna?

Provjerom na terenu utvrđeno je da iskrivljenih znakova nema.

7) Prema mojem viđenju u popodnevnoj smjeni djelatnik RP-a je samo surfao internetom i unatoč gužvi i popunjenosti mjesta za invalide neadekvatnim osobama, prema neslužbenoj informaciji, nikada djelatnici RP-a nisu nazvali 0800 5101, što je točno zadaća djelatnika?

Djelatnik Rijeka prometa neodgovorne vozače koji zauzimaju mjesta za invalide ima pravo samo upozoriti da ne parkiraju na takvim mjestima i potom pozvati osobe koje su ovlaštene (Prometno redarstvo) kazniti vozača koji je parkirao na mjestu za invalide. Što se tiče navodnog surfanja internetom, djelatnici su dužni na monitoru pratiti snimke video nadzora, povezivati se povremeno sa garažom na Zametu, servisnom službom i pratiti rad automatskih blagajni. To možda daje dojam da osoba surfa internetom dok ona obavlja svoje radne zadatke.

8) Postavila su se pitanja u vezi Bacinger koja je sada financijska direktorica, što se dogodilo sa slučajem dugovanja, je li dugovani novac uplaćen.

Na temelju rješenja o ovrsi Općinskog suda u Rijeci, sa računa dužnika Skočilić d.o.o. Rijeka, na ime duga po osnovi Ugovora o podzakupu, na račun Rijeka prometa d.d. uplaćen je dio duga. Preostali iznos duga Rijeka promet d.d. prijavio je u stečajni postupak koji se za Skočilić d.o.o. vodio pred Trgovačkim sudom u Rijeci. Stečajni postupak je zaključen zbog nedostatnosti stečajne mase za pokriće troškova stečajnog postupka, a na temelju istog Skočilić d.o.o. brisan je iz sudskog registra Trgovačkog suda u Rijeci.

9) Unutar vanjskog stepeništa garaže često bespotrebno radi rasvjeta iako je sunčani dan, ovo se češće javlja vikendom cijeli dan iako i radnim dana dođe do ovakve pojave. Zašto radi rasvjeta na vanjskom djelu stepenica, može li se isključiti ako je bespotrebna?

Svjetlo na stubištu gori vikendom po danu jer se pali ručno, ali i u nedjelju kada nema djelatnika Rijeka prometa jer bi u protivnom stubište noću bilo u mraku. Ovo će se nastojati riješiti kako svjetlo ne bi nepotrebno gorilo.

10) Zašto na unutarnjem djelu stepenica garaže ne radi polovica rasvjetnih lustera, može li se zamijeniti žarulje?

Rasvjetna tijela su nažalost najčešća meta vandalskog ponašanja mladeži. Žarulje se u određenim vremenskim intervalima redovito mijenjaju.

11) Zašto na nekim katovima garaže kraj automatskog uređaja za plaćanje piše “bacajte smeće u koš sa strane i koša nema”?

Košare se nalaze kod izlaznih vrata na svakoj etaži i nigdje ne piše da su uz automat.

12) Što je sa bršljanima tj. hortikulturalnom dekoracijom unutar garaže kantrida? Odgovor se čeka 20+dana unutar ove tužibabe.

Hortikulturna dekoracija je također bila na meti vandala, pa je osim što su je počupali, oštećena je i instalacija za navodnjavanje. U suradnji sa hortikulturnim stručnjacima iz Čistoće predložit će se rješenje koje će biti zadovoljavajuće za tvrtku koja je održava, kao i za građane.

13) Zašto su kabine prljave, neke mjesecima? Zašto djelatnice koje čiste stalno sjede, razgovaraju sa drugim čistačicama i ne rade svoj posao?

Cijeli sportsko-urbani kompleks Bazeni Kantrida svakodnevno se čisti, pa tako i kabine. Čišćenje se vrši svih sedam dana u tjednu, od 6,15 od 23 sata, a čišćenje dna bazena od 22 do 2 ujutro.
Grafiti na samom kompleksu redovna su pojava s obzirom da je veći dio korisnika mlađa populacija. Navedeni grafiti su uklonjeni, a time se ne isključuje mogućnost pojave novih.

14) Zašto “djelatnika ima na izvoz”, mogu li se oni smanjiti i reći da bolje obavljaju svoj posao?

Rijeka sportu d.o.o. Grad Rijeka povjerio je na upravljanje, gradnju i održavanje 12 sportskih objekata te objekta Astronomskog centra Rijeka. S obzirom da dobro poznajete satnicu otvorenosti Bazena Kantrida, kao i broj korisnika, još jednom ističemo da su bazeni otvoreni za korisnika svaki dan od 6 do 23 sata svih sedam dana u tjednu te se u navedenom vremenu treba s optimalnim brojem zaposlenika napraviti sve potrebno da kompleks funkcionira za potrebe svih korisnika (sportaša, rekreativaca, zakupaca i svih ostalih). Na Bazenima Kantrida radi 15 djelatnika Rijeka sporta koji organiziraju i osiguravaju nesmetano odvijanje tehničkih i operativnih procesa u sklopu bazenskog kompleksa. Čišćenje i pripremanje bazenskih ploha vrše djelatnici tvrtke Belveder d.o.o. uz nadzor djelatnika Rijeka sporta. Bazenski kompleks ima ukupnu brutto površinu osnovne građevine 19.641 m² na kojoj u jutarnjim i popodnevnim smjenama treba održavati čistoću što čine četiri čistačice po smjeni. Čišćenje bazenskih i ostalih ploha, prostorija i sl., kao i samu pripremu za sve aktivnosti sportskih udruga izvode četiri djelatnika (bazenskih radnika) u jutarnjoj smjeni, tri u popodnevno-večernjoj te jedan u noćnoj smjeni.

15) Zašto na bazenu ne rade fenovi?
(Na Bazenima Kantrida ukupno ima 48 fenova za potrebe muških i ženskih svlačionica. S obzirom da dnevno kompleks koristi preko 1.000 korisnika, normalno je da se fenovi i kvare. Međutim, djelatnici vode brigu da se u što kraćem vremenu i osposobe za daljnju upotrebu.
Odgovor je neadekvatan, obrazloženje o broju posjetitelja mogu dati i trgovački centri no oni vode brigu u stanju unutar trgovine, i njihovo ponašanje nije okrivljavanje broja godišnjih posjetitelja da ne rade svoj posao i ignoriranju pritužbe građana mjesecima. Zašto fenovi nisu popravljeni, što se čeka, u kojem periodu ih popravljate?)

Kao što smo već naveli, djelatnici Rijeka sporta na kompleksu Bazeni Kantrida redovno sudjeluju ne samo u procesu njegovog održavanja, već i u pripremi i provedbi aktivnosti sportskih klubova i građana. Shodno tome, redovno se održavaju pregledi svih prostorija na kompleksu, a prema hodogramu rada istog i naručuju te postavljaju novi fenovi. Na dan 18. srpnja 2011. godine svi fenovi su radili.

16) Zašto nedostaju vrata na kabini za presvlačenje?
(Vrata su bila postavljena od samog početka, no s obzirom da je kompleks u funkciji svih sedam dana u tjednu od 6,15 do 23 sata, utvrđeno je ona nisu potrebna, odnosno da usporavaju protok sportaša i drugih korisnika.
Odgovor je neadekvatan, obrazloženje o broju posjetitelja mogu dati i trgovački centri no oni vode brigu u stanju unutar trgovine, i njihovo ponašanje nije okrivljavanje broja godišnjih posjetitelja da ne rade svoj posao i ignoriranju pritužbe građana mjesecima,
Zašto su onda s druge strane iste kabine vrata, zašto je ostavljeno više od godinu dana (i sada) oštri držači starih vrata, može li se malo pojasniti odgovor?)

Ako mislite na „kaubojska“ vrata na samom ulazu u kabine, ona su skinuta s obzirom da su otežavala protok korisnika koji je sada brži. Također ne dolazi do ozljeda korisnika s obzirom da su djeca vrata otvarala s nogama, igrala se s njima, razbijala i sl.

17) Zašto su u kabinama neispravni držači za zatvaranje?
(Kao i u prethodnom objašnjenju, s obzirom na veliki broj korisnika držači se kvare, čemu doprinosi neprimjereno ponašanje nekih građana. Djelatnici koji rade na kompleksu Bazena Kantrida pregledaju stanje opreme i objekta te se redovno naručuju i zamjenjuju neispravni ili oštećeni dijelovi opreme. Ovaj problem je u tijeku rješavanja.
Odgovor je neadekvatan, obrazloženje o broju posjetitelja mogu dati i trgovački centri no oni vode brigu u stanju unutar trgovine, i njihovo ponašanje nije okrivljavanje broja godišnjih posjetitelja da ne rade svoj posao i ignoriranju pritužbe građana mjesecima,
Što se čeka, zašto nisu popravljeni, u kojem periodu se popravljaju?)

Držači za zatvaranje su neispravni s obzirom da ih građani ne koriste na pravilan način. Shodno tome dolazi do svakodnevnih oštećenja nakon čega se naručuju i postavljaju novi držači.

18) Zašto na ormarićima nedostaju vratašca i oznake?
(S obzirom da je nedavno otvoren Bazen za skokove u vodu, njegova signalizacija je rađena kao prioritet. Shodno tome, u drugoj fazi radi se na izmjeni oznaka na unutarnjem dijelu kompleksa pa će se tako u sljedećih mjeseca dana napraviti i nove oznake ormarića.
Odgovor nema veze s realnošću, iznad ormarića nalaze se skupne oznake npr 500-550 koje su otpale prije nekoliko mjeseci.
Pitanje nije vezano za oznake NA ormarićima već IZNAD.
Mogu li se oni popraviti?)

Oznake su u izradi.

19) Zašto u garderobi bazena ne rade neka od rasvjetnih tijela?
(Rasvjetna tijela unutar plivališta su u funkciji, ali ukoliko ternutno nisu ispravna popravljaju se prema prioritetu i planu održavanja, što podrazumijeva potrebno vrijeme od prijave, narudžbe, isporuke i montaže.
Za promijeniti jednu štednu žarulju treba 6 mjeseca.
Koliki period prođe od toga da se prijavi da 7 žarulja u garderobi ne radi do njihove promjene?)

Kao što je već napomenuto, periodično se rade pregledi i izmjene, pa tako i rasvjetnih tijela.

20) Zašto u tuševima nedostaju dijelovi za rasprskavanje?
(I ovaj problem se upravo provjerava, a na muškoj strani svlačionica uočeno da su sve glave za tuševe na mjestu,. Činjenica je da ih korisnici svakodnevno skidaju što svakako otežava redovno održavanje objekta.
U trenutku pisanja niste govorili istinu, čak na nekim mjestima nema ni vanjske cijevi koja povezuje raspršivaće i unutarnju cijev.
Može li se to popraviti)

Kao što smo već napomenuli, svi tuševi koji su u funkciji imaju glavu za raspršivanje. Dva tuša su u kvaru zbog neadekvatnog korištenja korisnika te se mijenja cijeli mehanizam koji je naručen i čeka se isporuka.

21) Zašto su neke špine pokvarene?
(U ženskoj dijelu svlačionica u funkciji su sve elektronske slavine, a u muškim svlačionicama ne rade 2 elektronske slavine od ukupno njih 7. Popravak je u tijeku.
Zašto popravak još uvijek traje, što se čekalo mjesecima?)

Ovlašteni servis nije uspio otkloniti ovaj kvar uz trud i pokušaje na nekoliko različitih načina. Stoga će se naručiti potpuno novi mehanizam. Nadamo se da će se ubuduće slavine koristiti na adekvatan način kako do ovakvih situacija ne bi dolazilo, a na obostrano zadovoljstvo.

22) Zašto je slomljen regulator izlaznog smjera prema svlačioni?
(U cilju što kvalitetnijeg protoka svih korisnika kompleksa, regulator je otvoren prije dvije godine, kako bi se omogućio protok s obje strane, odnosno korištenje fitnessa i wellness centra.
Ovo je najgluplji odgovor od svih, ispričavam se na izrazu no upit je zašto je slomljen a odgovor je čemu služi:
NPR:Kakvo je vrijeme sutra u Rijeci?
Rijeka se nalazi na zapadu Hrvatske, 186 km jugozapadno od glavnog grada Zagreba, na sjevernoj obali Riječkog zaljeva. Rijeka ima umjereno toplu vlažnu klimu.
Ne zanima nas čemu služi, zašto nije popravljena više od godinu dana i zašto čak nakon tužibabe nije popravljena?)

Regulator nije slomljen. U ispravnom je stanju.

25) Zašto spasioci ne nadgledaju kupaće već se igraju na mobitel?

Spasioci nadgledaju korisnike i kupaće koji ih koriste te se svi korisnici u neadekvatnim kupaćima vraćaju, odnosno nije im dozvoljeno korištenje plivališta.

26) Zašto spasioci stalno pričaju sa kolegama iz Belvedera?

Do sada nije bilo niti jednog slučaja na koji spasioc nije adekvatno reagirao.

27) Zašto spasioci čavrljaju sa mlađim ženskim osobama?

Do sada nije bilo niti jednog slučaja na koji spasioc nije adekvatno reagirao. Pretpostavljamo, a ne znamo o točno o čemu konkretno ovdje pitate, da je spasioc imao pitanje od strane korisnika.

28) Zašto spasioca često nema, tj. ponekad se dogodi da ne bude ni jedan unutar bazena?

Spasioc mora biti cijelo vrijeme na bazenskoj plohi, a točno o čemu govorite nismo upoznati.

29) Zašto spasioci nemaju u vanjskom djelu plaže svoju kućicu već ponekad sjedaju u kafić ili stoje uz ogradu?

Navedeno se odnosi na plažni pojas koji nije pod ingerencijom Rijeka sporta već OGU za komunalni sustav.

30) Zašto na otvorenom bazenu ne postoji sat?
(Nabava adekvatnog sata je u tijeku.
Znači li to da nabava traje još od 2008. kada se otvorio kopleks novih bazena?
Mogu li vam ja donirati jedan obični okrugli sat koji ću i sam montirati?)

Njegovo postavljanje nije bilo u projektu prilikom gradnje, ali je na traženje korisnika u zadnjih dva mjeseca postavljen.

Na pitanja koja ste dodatno postavili nemamo namjeru odgovarati.

bas gledam i ovo meni slici na jedan komentar na forumu;

“Bla truć bla bla truć ser ser, truć, bla, OGU za komunalni sustav., bla truć, neistina, bla truć, plan, bla truć, rješenje, bla truć, ser, kenj, bla truć čišćenje, bla proljev, metode, bla truć…” poručuju iz grada.
Mama, kad narastem, želim biti djelatnik službe za odnose s javnošću…

tamo automati za naplatu se svako malo kvare, dodem na mjesto i ono iznad mene svjetli zeleno kao da nisam parkirao
neka se makar uputi ova pitanja za deketciju vozila i automate
iako sta ce ti odgovori kada se nis ne dogada!!!

Poštovani, moram komentirati da ovo iznad ja nisam napisao, niti se ja ovako izražavam niti osobno vozim. Zahvaljujem na odgovoru i molim da se ispravi pogrješka.

Toric, kako mislite niste Vi pisali? Netko se 3 minute prije Vas logirao s Vasim korisnickim imenom?

Oce to kad se koristi vise akaunta…. lako se covjek zbuni.

Ne, stvarno nisam, iskreno nisam ni zainteresiran za ovaj problem jer nikada nisam u garaži već sam razgovarao s gospođom na jednom forumu o ovome. Provjerite IP adresu, vrijeme, bilo št,o no ako se može obrisati gornji komentar jer ja nikada na ovakav način ne razgovaram i ovo vrijeđa mene i moj račun.

http://i55.tinypic.com/2pqtg85.jpg

Toric, pomozite mi shvatiti, niste zainteresirani za temu u kojoj ste postavili 50 pitanja? Koliko osoba koristi Vas korisnicki racun?

Slika koju ste prilozili opisuje bug koji se u jednom trenu pojavio i ima veze s pravima autora clanaka da ponudi sluzbeni odgovor ispred Gradske uprave, i nema veze s Vasim “slucajem”. Ispitati cemo u cemu je problem.

Nisam zainteresiran jer nikada ne koristim garažu ali idem u bazene, također rijetko idem na more. A kada i idem, to je na Pećine jer je tamo čisto more.
Tu recimo vidim da Rijeka sport izvornu tužibabu ne shvaća ozbiljno pa šaljem prigovor. Ispitajte slučaj i obrišite komentar iznad. Molim odjel gradske uprave za komunalni sustav da pruži odgovor vezan uz prijedlog stepenica.

Ono sto ja za sad vidim, jest da je Vas korisnicki racun u posljednjih sat vremena koristen s iste IP adrese. Za nesto vise prepustiti cu stvar tehnickom uredniku.

Odgovorite