Poštovani, zanima me što se događa s vodovodnom mrežom u posljednjih nekoliko dana, točnije od 26. listopada. Voda iz slavine je bila lagano zamućena (žućkasta) što je i za očekivati s obzirom na obilnu kišu, no iz KD ViK nije bilo obavijesti o zdravstvenoj ispravnosti i postupanju s takvom vodom (nema informacija na njihovom webu).
Također je od srijede primjetno ispiranje cjevovoda i ispuštanje vode na više lokacija po gradu. Zanimaju me dvije stvari: tko će platiti te gubitke vode pošto se radi o enormnim količinama vode koja se baca; te zašto se ispiranje vrši tako da se voda jednostavno ispušta na kolnik čime se ugrožava sigurnost prometa pošto se radi o pravim bujicama?

@urednik: znam da sam pitanje mogao uputiti direktno na KD ViK ali namjerno to činim ovim putem kako bi i pitanje i odgovor na neki način bili javni ta dostupni većem broju zainteresiranih čitatelja portala, hvala na razumijevanju.

Fran_Supil / 02.11.2012.

Poštovani,

zahvaljujemo na Vašem upitu, koji je još samo jedan u nizu upita i zaprimljenih poziva koji su zabrinuti građani uputili prema Dežurnoj službi vezano uz ispiranje vodovodne mreže krajem listopada i početkom studenoga.

Poučeni ovim iskustvom ubuduće će se na web stranicama ovog komunalnog društva objavljivati informacije o redovnom ispiranju vodovodne mreže na širem području pružanja vodne usluge. Vodovodna mreža se na hidrantima ispirala prema godišnjem planu održavanja sustava javne vodoopskrbe i sukladno Zakonu o vodama koji od isporučitelja vodne usluge zahtijeva da provodi sustavne i stalne preglede te poduzima mjere u cilju skrbi o zdravstvenoj ispravnosti vode za piće. Ispuštena voda iz sustava javne vodoopskrbe ne fakturira se i taj trošak neće snositi korisnici vodne usluge.

Ispiranja vodoopskrbnog sustava provodila su se kontrolirano i ne postoji druga tehnička mogućnost za ispiranjem osim istjecanjem vode na hidrantima.

Ispiranja nisu povezana sa zamućenjem vode izvorišta jer su izvorišta šireg riječkog područja zamutila 6. studenog 2012. godine, o čemu su korisnici pravovremeno informirani, prije početka isporuke vode s povećanom mutnoćom, kako putem sredstava javnog priopćavanja, tako i portala Grada Rijeke te web stranica KD VODOOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. Rijeka.

Nažalost, kako niste naveli područje na kojem ste uočili istjecanje vode iz slavina lagano žućkaste boje niti ste pozvali KD VODOOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. Rijeka kako bi se napravile dodatne analize kvalitete vode, nije Vam moguće točno odgovoriti o razlogu ovoj pojavi. On može biti povezan i s dijelom instalacija za čije je održavanje nadležan korisnik, a to su svi cjevovodi od glavnog vodomjera prema nekretnini.

S poštovanjem,
KD Vodovod i kanalizacija

Odgovorite