Vozač autobusa Autotrolej linije 2, 21.10.2010., od 13:01 do 13:12, nakon što je stao na zadnjoj stanici (Srdoči), ustao, izašao, zatvorio vrata i otišao na 10-minutnu kavu u kafić. Ljudi su htjeli izaći ali nije se smjelo niti moglo pošto su svi ostali zaključani u autobusu. Sva vrata zatvorena. Čovjek ne zna što bi rekao na ovo.
Da, ustvari nije problem što je čovjek otišao na kavu već što je ostavio putnike u autobusu parkiranog na blagoj nizbrdici, a oni zaključani kao u kavezu, što da je ručna popustila ili nešto drugo…nadam se da se to više neće događati.
PItanje je upuceno ali moram napomenuti da ovakve stvari mozete prijaviti i direktno Autotroleju.
Slažem se da se može uputiti direktno 🙂 Tu je napisana samo da ima veću težinu. Možda vozač pročita pa drugi put prije razmisli o svojim postupcima. Kad se kaže Autotroleju onda to postaje interna stvar bez akcije i reakcije.
Lijepo u ruke uzeti onaj “čekić” za razbijanje stakla u slučaju opasnosti, pa da vidimo koliko dugo će vozač ostati na kavi 😉
Autotrolej uživa u svom monopolu te se ponašaju vrlo bahato (u više raznih situacija), tako da podržavam arika (i ostale) da ovdje javno iznose primjedbe na njegov rad, uvjeren sam da će se tako prije doći do rješenja.
Vidim da se nismo razumjeli. Naravno da su Vaše pritužbe dobro došle, dapače, pišite ih čim više, time činite uslugu svima jer je cilj ispravljati nepravilnosti. No, kažem i da ih osim u Tužibabu, možete slati i na adresu Autotroleja.
Poslana je pozurnica za odgovorom, molim Vas za strpljenje.
Vašu smo tužibabu odmah proslijedili u Autotrolej koji će slučaj detaljno ispitati. Sa vozačem je obavljen razgovor, a ako se utvrdi njegov propust, snosit će posljedice prema internim propisima Autotroleja.
Na kraju isprike svim korisnicima zbog neugodnosti, uz nadu da se ovakve situacije više neće događati.
U slučaju ponavljanja takvih situacija, ili sličnih događaja, molimo svakako da to javite izravno Autotroleju kako bi odmah mogli reagirati na ovakvo neprihvatljivo ponašanje.