Zašto Grad Rijeka, iako Plodine još nisu ni sagrađene, niti počele izgradnju, niti je službeno PIK Rijeka prodao zemljište, niti informirao javnost da će se tamo graditi Plodine.

Grad Rijeka već zatražio lokacijsku dozvolu za izgradnju rotora na Vežici, u veoma neprometnoj ulici, samo kako bi budući kupci iz Plodina (koji se tek planira izgraditi, Plodine koje još nemaju ni lokacijsku ni građevinsku dozvolu)?

Zašto Grad investira u taj nepotreban rotor, koji će koristiti samo trgovačkom centru?
Pogoduje li se Plodinama, od kojih npr Grad kupuje i Božićne bonove za svoje umirovljenike (bez natječaja)?

Zašto je npr Spar sam platio rotor na Rujevici, investirao i izgradio (u vlastitom trošku, iako je gradsko zemljište), tako je Kaufland sam platio semafor na Škurinjama.

Zašto ovdje Grad ide financirati rotor ispred Plodina na Vežici?

Zašto se puno potrebniji rotor Osječka/D403 ne gradi?
D403 je već gotov, otvorenje je za koji tjedan, a novaca za taj rotor, Osječka ulica koja je jedna od najprometnijih, za to Grad Rijeka nema novaca, ali za rotor kod Plodina se našlo novaca?

Kada se planira lokacijska, građevinska dozvola za rotor Škurinje i njegova izgradnja tj puštanje u pogon?

Po kojem kriteriju je Grad ide graditi rotor ispred budućih Plodina Vežica?

dorina / 07.09.2023.

Poštovani,

u Upravnom odjelu za komunalni sustav i promet navode kako važeći Zakon o prostornom uređenju definira da je investitor komunalne infrastrukture jedinica lokalne samouprave. No, investitor može biti i jedna ili više osoba čijem zemljištu ili građevini služi infrastruktura, ako za to imaju suglasnost jedinice lokalne samouprave. U konkretnom slučaju, a s obzirom na budući trgovački objekt na lokaciji na koju se odnosi Vaš upit, očekivano je veće prometno opterećenje te je stoga utvrđeno da postojeće građevinsko prometno stanje trokrakog raskrižja ne udovoljava standardima sa stajališta sigurnosti prometa. S obzirom na navedeno, s trgovačkim društvom Plodine d.o.o., sukladno odredbama važećih propisa, sklopljen je odgovarajući ugovor kojim se reguliraju prava i obveze vezano uz rekonstrukciju predmetnog raskrižja i to o trošku spomenutog trgovačkog društva.

Što se tiče upita vezano za izgradnju dva kružna raskrižja na čvoru Škurinje, obavještavamo Vas kako je za navedenu rekonstrukciju u tijeku izrada projektne dokumentacije, odnosno glavnih projekata. Investitor većeg dijela su Hrvatske ceste d.o.o. a Grad Rijeka u manjem dijelu, te su na temelju idejnog rješenja, izdani posebni uvjeti i Upravnog odjela za komunalni sustav i promet koje je potrebno poštivati pri izradi glavnih projekata i rekonstrukcije raskrižja na čvoru Škurinje, a koje će puštanjem u promet prometnice DC 403 zahtijevati hitnu rekonstrukciju. Prema posljednjim informacijama koje smo dobili iz tvrtke Hrvatske ceste, u tijeku je daljnja izrada projektne dokumentacije, nakon čega slijedi ishođenje građevinske dozvole i početak same gradnje. Za detaljnije informacije oko navedenog možete izravno kontaktirati tvrtku Hrvatske ceste d.o.o. koja je glavni investitor ove gradnje.

S poštovanjem,
Gradska uprava.

Odgovorite