Zašto studenti, srednjoškolci itd moraju čekati na Jelačićevom trgu za kupnju karata Autotroleja po 3-4 sata?

Zašto ne mogu skenirati i poslati na email zajedno s brojem kartice, kao u 21 stoljeću?
COVID-19 a oni inzistiraju na čekanju i osobnom dolasku tisuća ljudi i “velikodušno su produžili rok za dolazak”.

Zašto nije omogućena online prijava?

Zašto studentima koji još imaju ispite u 8 i 9 mj, Grad Rijeka ne želi dati subvenciju, već moraju kupiti po redovnoj cijeni od 134 kn a za umirovljenike ima novaca za subvenciju karata?

Zašto za one koji su kupili online karte ili po punoj cijeni, čak na pozive i slanje emaila je govor da ne žele vratiti na IBAN novac jer bi ih to koštalo provizije, već povrat isključivo u gotovini i morate čekati red 3-4 h !?

cesri / 03.09.2020.

Poštovani,
u Komunalnom društvu Autotrolej navode kako je činjenica da uoči svakog početka nove školske godine na prodajnim mjestima KD Autotrolej vladaju gužve, pa tako i ove školske godine. Pritom ističu da je to u najvećoj mjeri zbog toga što institucije kasne s izdavanjem potvrda za učenike i studente.
Naime, bez obzira što prodaja mjesečnih prava za idući mjesec počinje već 21. datuma u mjesecu, tek rijetki svoju mjesečnu kartu izrade upravo tada, dok većina korisnika to čini neposredno prije početka školske godine. U prilog tome govori i činjenica da su se potvrde o subvenciji srednje škole počele izdavati tek 2. rujna, a dolazak na prodajno mjesto nužan je upravo zbog upisa subvencije i promjene kategorije korisnika. Također napominjemo da rad srednjih škola nije u nadležnosti Grada Rijeke već Primorsko – goranske županije.

Isto tako, dolazak na prodajno mjesto nužan je i za one korisnike koji do sada nisu koristili usluge javnog gradskog prijevoza i koji tek moraju izraditi karticu. Zbog toga je Autotrolej otvorio i prodajno mjesto na Delti, dok će tijekom ovoga tjedna biti osposobljeno i otvoreno prodajno mjesto u Opatiji.
Ujedno, produžen je i rok za kupovinu prava po subvencioniranoj cijeni do 19. rujna, do kada je moguć i povrat novca onim korisnicima koji su karte kupili po punoj cijeni. Što se tiče elektronskog produženja prava, bez dolaska na prodajno mjesto, KD Autotrolej je u dogovoru s gradovima i općinama, kao i školskim ustanovama o načinu da se to realizira u što je moguće kraćem roku.

Što se tiče studenata, Grad Rijeka uredno subvencionira studente, a oni koji su ove akademske godine upisali fakultet imaju pravo na subvenciju od početka nove akademske godine koja počinje u listopadu. Tijekom ljeta, za postojeće studente, subvencije su vrijedile za srpanj, kao i za rujan.
U konačnici, povrat novca obavlja se na prodajnom mjestu, jer je potrebno stornirati postojeće pravo i upisati novo po subvencioniranoj cijeni te izdati umanjeni račun, a potom vratiti razliku novca.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite