Zašto zeleno svjetlo na konzolnom stupu u ulici Prvog maja već više od 2 tjedna ne radi?
Održava li tko semafore u Rijeci?
Da itko makar jednom tjednom obišao ovaj semafor bi to primjetio.

Taj semafor je često i u kvaru poslije kiša, ima li to ikakve veze s time da postoji velika rupa na kućištu računala semafora pa voda stalno ulazi?
Ne bi li to trebalo biti zatvoreno?
Neki dan nije radio ni semafor kod novog Kauflanda.

Vrata ormarića tako može otvoriti bilo koji prolaznik jer brava ne radi i viri.

Na raskrižju Ive Lole Ribara i Fužinske (s cestom koja se nikako godinama ne može otvoriti, prema Kozali) stoje znakovi “KOZALA” desno, koji već 2 godine nisu prekriženi.
Zar Rijeka Plus nema narančasti selotejp, stepenice ili bilo koje ljude koji u 2 godine nisu u stanju obići teren i postaviti malo narančaste prekrižene oznake na znakove!?

Što da to vidi turisti ili odluči skrenuti u desno po mraku, jer prije nije bilo nigdje prekriženo?

Čak na fotografijama iz 2019. s Google Street View-a se vidi da još 2019. je to počelo blijediti i da su oznake Kozala nisu prekrižene.

Što je uopće s tom cestom?
Zašto 2023. je, već godinama se ne možete dogovoriti s vlasnicom?
Kako ona ima bolje odvjetnike od Grada Rijeke?
Koliko je Grad Rijeka već potrošio na odvjetnike i taj postupak, vjerojatno više nego da ste se pogodili s njom.
Da li je gospođa koja to koči godinama (po stavu Obersnela), ima isto prezime kao i Pročelnik Odjela za razvoj i urbanizam (u zemljišnim knjigama piše da je ona jedna od vlasnica, da li ona to koči)?
U zemljišnim knjigama piše da (jedna od) vlasnica ima

Zašto se semafori i prometnice uopće ne obilaze i tako loše održavaju?
Da je bilo tko obišao u zadnjih tjedan, dva ili godinu dana te znakove, primjetio bi sve ovo navedeno.

Žute oznake BUS na autobusnim stajalištima diljem grada već godinama nisu bojani.

U svakom slučaju jako loše održavanje, a imam osjećaj da se sve to plaća a grad i prometnice nisu u dobrom stanju.

Ljudi s razlogom budu nezadovoljni vašim održavanjem, čak navedete kao u ovom primjeru:
“Nakon iduće obnove koja je, sukladno planu održavanja, predviđena krajem ove godine, trajnost boje će se povećati.”
Gradska uprava / 04.02.2022. u 01:02
https://www.mojarijeka.hr/reciglasno/zasto-su-boje-na-kolnike-izlizane-tko-boja-i-po-kojoj-cijeni/

Danas 17.4.2023. još uvijek nisu obnovljene boje na pješačkim otocima, a stara boja se skoro u potpunosti skinula.
Planovi održavanja se ne provode u bezbrojnim primjerima.

rastocine / 17.04.2023.

Poštovani,
u nadležnoj službi Trgovačkog društva Rijeka plus d.o.o. navode da je semafor na ovom raskrižju u redovnom radu. Kvar na koji upozoravate dogodio se na vodoravnoj vozačkoj lanterni promjera 300 mm. Na privozu iz Ulice 1. maja promet je reguliran vodoravnom lanternom promjera 300 mm i lanternom promjera 210 mm. Iako vodoravna lanterna nije prikazivala sva signalna svijetla, isti privoz bio je pokriven vozačkom lanternom promjera 210 mm koja je cijelo spomenuto razdoblje u ispravnom režimu rada. Sanacija prometnica održava se sukladno dinamičkom planu i predviđenim sredstvima tijekom cijele godine. Održavanje prometnica pod nadležnošću Rijeka plusa obuhvaća oko 350 kilometara nerazvrstanih cesta, zbog čega je Rijeka plus d.o.o. početkom ove godine oformio i vlastitu ophodarsku službu koja poduzima sve potrebne radove i aktivnosti usmjerene na povećanje sigurnosti na prometnicama te hitno otklanja eventualne štetne aktivnosti kako bi se osiguralo nesmetano i sigurno prometovanje. Tako je, primjerice, ophodarska služba, zbog potrebe održavanja prometnica, samo u ožujku ove godine prešla više od 1.100 kilometara. Nadalje, stručne službe nadležne za semafore također su na raspolaganju i to 24 sata svih sedam dana, upravo kako bi se u što kraćem roku sanirali eventualni kvarovi i da bi semaforizirana raskrižja nesmetano funkcionirala. Isto kao što je slučaj sa održavanjem prometnica i semafora, i održavanje prometne signalizacije, pa tako i oznaka na kolniku javnog gradskog prijevoza, redovno se obnavlja, sukladno planu i potrebi.

Što se pak tiče problematike nedovršene ceste Drenova-Bok, još uvijek nisu riješeni imovinsko-pravni odnosi s jednom vlasnicom, odnosno suvlasnicom zemljišta s kojom se unutar obuhvata gradnje ceste vode četiri postupka izvlaštenja nekretnina, četiri postupka stupanja u posjed nekretnina te obnova postupka legalizacije objekta koji se prethodno vodio pred Agencijom za ozakonjenje nezakonito izgrađenih zgrada. Podsjetimo da se radi o ukupno četiri čestice te se postupci vode odvojeno za svaku česticu. Grad Rijeka je u svim postupcima izvlaštenja te stupanja u posjed nekretnina zastupan po službeniku nadležnog Upravnog odjela, tako da Grad Rijeka nije imao nikakvih troškova za zastupanje po odvjetniku kao punomoćniku Grada. Vezano za postupak izvlaštenja, tijekom 2018. i 2019. godine donesena su sva rješenja o izvlaštenju zemljišta navedene stranke, na koje je ona izjavila žalbe, nakon čega su ista, temeljem rješenja Ministarstva pravosuđa, poništena, a predmeti 2020. godine vraćeni prvostupanjskom tijelu na ponovno rješavanje, dok zahtjevi Grada Rijeke za stupanje u posjed svih nekretnina koje su predmet izvlaštenja, nisu provedeni, iako su bili zakazani u više navrata, točnije 2019. godine, 2020. godine i 2022. godine, zbog višekratnih zahtjeva stranke za izuzećem voditelja postupaka. Nakon promjene voditelja postupka, postupci su nastavljeni i još su u tijeku.
Važno je napomenuti da Grad Rijeka, iako je stranka u postupku, ne može utjecati na brzinu provođenja postupka izvlaštenja koji vodi Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša Primorsko-goranske županije, kao ni na njegovo pravomoćno okončanje, budući da strankama nakon donošenja rješenja na dispoziciji ostaje mogućnost ulaganja žalbi na donesena rješenja, a sve sukladno važećim zakonskim odredbama.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite