Još 21. 12. sam prijavio da u Osječkoj ulici, kod novog Kauflanda ne radi tipkalo za prijeći cestu.
Možete čekati 100 godina, ali zeleno neće doći pješacima. Ljudi čekaju kao budale, stiskaju, ali kako tipkalo ne radi. Neće doći zeleno.

Zašto se u dva mjeseca koliko ne radi tipkalo, koje je tvrtka Swarco iz Zagreba postavila, koji bi trebao imati i jamstvo (semafor nema ni godinu dana), još uvijek kvar nije popravljen?

Zašto semafori kod ZTC-a nakon 6 mjeseci i dalje isto imaju pokvarena tipkala (istog proizvođača)?
Ja sam još u 10.2023 pitao isto pitanje
https://www.mojarijeka.hr/reciglasno/zasto-se-semafori-ne-odrzavaju/

Te u odgovoru 13.10.2023. je rečeno da će se “narednih dana popraviti tipkala kod ZTC-a”

Razmišlja li Rijeka Plus da promijeni dobavljača opreme i zašto Swarco ne održava opremu te se toliko često kvari (ponekad potpuno nova oprema)?

Što je sa LED markerima u Osječkoj ulici kod kbr 20, zašto vrata ormarića i dalje nedostaju? Vi kažete da ih je HEP uništio, oni kažu da nisu i tako stoji ormarić pod naponom i kišom već 2 godine. To je Rijeka promet platio oko 20.000kn.
Sada od 6 led markera na istoj poziciji radi samo 1, te je asfalt oko njih napukao.

Jon2 / 16.02.2024.

Poštovani,
nakon obavljenog izvida od strane djelatnika nadležne službe Trgovačkog društva Rijeka plus d.o.o. navedeno je da ovo raskrižje radi u koordinaciji po Osječkoj ulici te da se, bez obzira koliko traju sporedni privozi, izvrti maksimalan snop zelenog svijetla za taj, glavni smjer kretanja. To je pak protekloga vikenda, 17. i 18. veljače, preprogramirano, zbog dodavanja novih faza u radu semafora za potrebe spajanja ceste D403.
U sljedećoj fazi, prometovanje na ovom čvoru, ističu u Rijeka plusu, bit će regulirano sa dva kružna raskrižja.
Što se pak tiče tipkala kod Zapadnog trgovačkog centra, ono je popravljano u više navrata. Nadležna služba i ovdje će obaviti izvid i nastojati problem riješiti u što je moguće kraćem roku. Vezano za LED-ice, za istaknuti je da svaka lokacija ima svoju vrstu LED rasvjete na prometnicama. Nedavno su sve pregledane te je sačinjen popis svih koje je potrebno zamijeniti ispravnima. U Rijeka plusu stoga ljubazno mole za strpljenje i razumijevanje.
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite