Već tjednima pokretne škale ne rade.
Prodavači na tržnici kažu da nitko ujutro ni ne upali te pokretne škale.

Komunalno redarstvo isto ne zna zašto ne rade.

Tko ih održava i koliko godišnje odnosno mjesečno dobije novaca?
Je li ugovorom definirano u kojem roku (h) nakon prijave da ne rade ih treba upaliti?

Zašto i dalje kontroverzna firma EL-MONT održava te škale (koja ih desetljećima održava i na koje je bilo jako puno primjedbi), zašto ih ne dolaze upaliti?

Zašto ni pozivom na 0800 5100 (više nema ni tih naljepnica da ih sse nazove) ni 3h kasnije, i dalje ne rade?

U 3 mjesecu je bila javna nabava za nabavu lanca na sjevernim škalama. Što je tom nabavom? Zašto onda južna strana isto već 2 mjeseca ne radi?
Svaki dan idem na pjacu i niti jedan dan nisam doživio da su radile.
Prije mjesec dana je samo južna radila. A prije 2 mjeseca su obje radile, ali je sjeverna užasno škripala, kao da fali masti.
Senzora više nema (gornji na stropu ili bočno), radile su prije 2 mjeseca zadnji put i bile su užasno spore, prije si došao da ideš pješke nego njima. Usporene su na 50% prijašnje brzine.

Idem nekada u 8h, nekada u 9h, nekada u 11h i u zadnja 4 tjedna, niti jedan živi dan ne rade.

Zašto se tako loše održavaju?

Stariji ljudima su neophodne, nepokretnima pogotovo a stvarno je sramota za grad, da su u ovakvom stanju i da 90% vremena ne rade.

Možete li raskinuti ugovor i tražiti povrat novca od firme koja ih navodno “održava”?

Mogu priložiti video, snimao sam svaki dan zadnjih dana, kako niti jedan jedini dan nisu radile.

Priloženi dokumenti

gost-18 / 04.04.2022.

Poštovani,
u Odjelu gradske uprave za komunalni sustav navode kako je Grad Rijeka, temeljem postupka javne nabave, Ugovor za održavanje pokretnih stepenica sklopio s izvođačem EL-MONT. Prema tom Ugovoru obilazak pokretnih stepenica odvija se jednom dnevno ponedjeljkom, srijedom i petkom do 9 sati ujutro. Pritužba da stepenice ne rade tjednima nije točna, ali je činjenica da se problem zaustavljanja stepenica od strane nepoznate osobe ili više njih, neprestano ponavlja. Tijekom obilazaka utvrđeno je da često, pa i nekoliko puta dnevno, dolazi do zaustavljanja pokretnih stepenica, zbog namjernog aktiviranja tipke „STOP u slučaju nužde“. Pritom dolazi do prekida rada pokretnih stepenica i to najvećim dijelom na sjevernoj strani pothodnika prema Adamićevoj ulici. Prekid rada dojavljuje se SMS porukom. U tom slučaju stepenice se moraju ručno pokrenuti od strane službenika grada ili ovlaštenog izvođača.
Vezano za primjedbu o brzini kretanja stepenica za istaknuti je da, nakon prestanka korištenja, one usporavaju, a uslijed dugog nekorištenja, potpuno se zaustavljaju. Svjetlosna indikacija pokazuje da su stepenice u funkciji te dolaskom osobe do njih, one se automatski pokreću.
Kako je navedeno u pritužbi, sjeverna strana pokretnih stepenica povremeno škripi, zbog velikog stupnja istrošenosti, odnosno istegnutosti pogonskog lanca. Zbog toga je provedena javna nabava te je u tijeku potpisivanje ugovora s odabranim izvođačem.
Održavanje i testiranje stepenica provodi se prema planu, a kvarovi se otklanjaju u najkraćem mogućem roku. U slučaju kvara, stepenice se ne mogu pokrenuti ključem, već je prethodno potrebno otkloniti kvar. U Odjelu gradske uprave za komunalni sustav navode i primjer SMS dojave prestanka rada stepenica, primjerice 4. travnja ove godine:
ponedjeljak 07:32 u funkciji
ponedjeljak 07:48 prisilno zaustavljene
ponedjeljak 12:10 u funkciji
ponedjeljak 14:52 prisilno zaustavljene
ponedjeljak 17:45 u funkciji
ponedjeljak 20:25 prisilno zaustavljene
S poštovanjem, Gradska uprava.

Odgovorite