Time se potvrdio kontinuirani rad turističkih djelatnika u destinaciji te njihova izvrsna sinergija, kojom je Rijeka svakim danom sve vidljivija na turističkoj karti svijeta.
U razdoblju od 01.01. do 31.12.2023. godine ostvareno je 221.107 dolazaka te turistički promet od 657.864 noćenja. U usporedbi s istim razdobljem 2022. godine ostvareno je 22% više dolazaka stranih turista i 17% više dolazaka domaćih turista, te 16% više noćenja stranih turista i 12% više noćenja domaćih turista.
Analizom strukture smještajnih objekata vidljivo je da i dalje privatan smještaj prednjači s ukupno 55% ostvarenog broja noćenja, a prati ga hotelski smještaj koji je ostvario 27% od ukupno ostvarenog noćenja u Rijeci.
Najviše noćenja bilježe gosti s naših emitivnih tržišta – Nijemci, Talijani i Austrijanci.
Brojne kampanje u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i Turističkom zajednicom Kvarnera na emitivnim tržištima tijekom cijele godine doprinijeli su ovim sjajnim turističkim brojkama, kao i prezentacija Rijeke na svjetskim turističkim sajmovima tijekom godine. Pomno osmišljeni proizvodi Turističke zajednice grada Rijeke, poput projekta Winter Pass dolazi do porasta interesa ne samo za dolazak u Rijeku nego i za boravak u našem gradu od nekoliko dana i istraživanje kulturno-povijesnih znamenitosti i turističke ponude, čime postajemo iz godine u godinu vrlo zanimljiva city break destinacija.
Direktor Turističke zajednice grada Rijeke, g. Petar Škarpa, zahvalio se svim turističkim djelatnicima i partnerima u destinaciji koji svakodnevnim radom doprinose kontinuiranom turističkom rastu i razvoju te prezentiraju Rijeku kao poželjnu turističku destinaciju. Upravo se njihovim angažmanom stvara kvalitetnija ponuda u destinaciji i razvija turizam kao integralni dio razvojnog koncepta grada.
Izrazito bogat program u preostalim zimskim mjesecima i početak petog godišnjeg doba – Riječkog karnevala zasigurno jamči dobar start 2024. godine, koja priprema neka nova događanja i neke već tradicionalno dobro posjećene manifestacije.
Podijeli na društvenim mrežama