Izložba, čija je autorica povjesničarka umjetnosti Branka Hlevnjak, predstavlja autorov opus – uglavnom nepoznate radove grafičkog dizajna kojim se Bednjanec bavio od 1958. do 1988.
Istaknula je da je Bednjanec sinonim za dva popularna dječja časopisa – “Modru lastu” i “Smib”, na kojima su odgojeni mnogobrojni naraštaji školske djece.
Ta djela još su aktualna, razveseljavaju djecu, pa je Bednjanec jedan od rijetkih istinskih crtača stripa, poznavatelj dječje psihe. Vrijednost izložbe je u originalima koji su predstavljeni jer strip sam po sebi vrlo brzo nestane, a ostaje umjetnikovo autorstvo, originalnost, što je najvažniji dio toga velikog crtača, koji je strip doveo do modernizma. Bednjanec je jedan od onih autora koji je majstorstovom rukopisa pokazao i iznimnu transformaciju u stripu, ali i u satiri, grafičkome dizajnu i ilustraciji.
Kustosica izložbe Koraljka Jurčec-Kos je istaknula da je Bednjanec vrhunski autor kad je riječ o stripu. Stripovi su rađeni u tušu i tušu u boji, a osim edukativnoga, imaju i drugi atribut, a to je dosjetka. Kao dizajner Bednjanec se okušao u izradi vizualnog identiteta velikih tvrtaka u zemlji i inozemstvu, stvarao je i animaciju, zatim mala rješenja kao što su omotnice, letci i slično.
Izložbu je otvorila ravnateljica Uprave za kulturni razvitak Branka Šulc, koja je tom prigodom rekla kako je izložba mjesto revalorizacije cjelokupnog opusa Ivice Bednjanca, ilustratora, autora stripa, scenografa, dizajnera, koji konačno dobiva svoje mjesto na našoj likovnoj sceni.
Bednjanec je primjer umjetnika koji je pokazao da se grafički dizajn može izjednačiti s drugim likovnim umjetnostima, istaknula je ravnatljica Galerije Klovićevih dvora Vesna Kusin.
Retrospekitva je otvorena do 21. veljače 2010.
Podijeli na društvenim mrežama