Plaža ploče proglašena je najboljom u kategoriji urbane / mjesne plaže, u akciji koju organizira Hrvatska gospodarska komora. Istraživanje kvalitete u sklopu ove akcije proveo je Institut društvenih znanosti Ivo Pilar iz Zagreba, a sva događanja prati HTV kroz emisiju „Boje turizma“.
Nagradu za
plažu Ploče preuzeo je gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel.
– Drago mi
je da je Rijeka prepoznata kao turistička destinacija, kao grad s prekrasnim
plažama i morem izvrsne kakvoće. Naime, posljednjih je godina uloženo puno
truda, znanja, ali i novaca u izgradnju moderne komunalne infrastrukture koja
je omogućila da riječko more, nakon niza desetljeća, postane ponovno čisto. Isto
tako, puno se ulaže i u uređenje gradskih plaža i vjerujem da će riječke plaže,
u godinama koje dolaze, otkrivati sve više domaćih i stranih turista – rekao je
Obersnel.
Direktor Turističke
zajednice grada Rijeke Petar Škarpa, koji je također prisustvovao dodjeli
nagrade izjavio je: – Ponosni smo na ovaj uspjeh i osobno smatram da je plaža
Ploče svakako zaslužila ovu nagradu, a najbolji pokazatelj toga su građani i
posjetitelji Rijeke koji su ju doslovno okupirali u dvije kupališne sezone
koliko je uređena. Riječke plaže stalno dižu kvalitetu svoje ponude i
uređenosti, izdana je i brošura u kojoj su predstavljene, pa se nadamo i novim
priznanjima u budućnosti.
Akcija
Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku uključuje
istraživanje kontrole kvalitete turističkih destinacija i provodi se sedmu
godinu za redom. Istraživanje financira Hrvatska gospodarska komora, provodi
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar iz Zagreba, a zbog značaja turizma u
nacionalnom društvenom i ekonomskom razvoju medijski prati HTV kroz emisiju
„Boje turizma“. Osnovni je cilj istraživanja, što je moguće
objektivnije, ocijeniti ponudu u odabranim hrvatskim turističkim destinacijama
u vrijeme turističke sezone, a cilj je akcije jačanje svijesti o značaju
turizma u smislu podizanja ukupne kvalitete življenja.
Podijeli na društvenim mrežama