“The Human Centered Brand” je priručnik na engleskom jeziku koji nudi praktične savjete i tehnike za razvijanje
brendova usmjerenih na usluge, s fokusom na ostvarivanje uspješne i harmonične suradnje s klijentima. Jedan od brojnih izazova s kojima se novi poduzetnici susreću je kako predstaviti svoje usluge da bi one privukle interes kupaca. To posebno vrijedi ako se radi o uslugama koje je teško prikazati uz pomoć fotografija ili videa, kao što su one pisaca, prevoditelja, odvjetnika, psihoterapeuta, liječnika, knjigovođa, masera itd.

U utorak, 27. studenoga 2018. godine, u Poslovnom kutku Gradske knjižnice Rijeka održalo se predstavljanje knjige „The Human Centered Brand“ riječke webdizajnerice Nele Dunato. Okupljeni su na predstavljanju knjige mogli saznati koje su najznačajnije razlike između brendiranja proizvoda i usluga, kako izgleda proces izrade brend strategije za malu tvrtku ili obrt te kako mu pristupiti ako
imate ograničeni budžet.

Nela je umjetnica, grafička dizajnerica i spisateljica iz Rijeke. Dizajnom se profesionalno bavi od 2005. godine, a 2013. pokrenula je vlastiti studio Nela Dunato Art & Design. Ima bogato iskustvo iz područja dizajna
vizualnih identiteta za male tvrtke i udruge. Podučava grafički dizajn pri Otvorenom učilištu Algebra, vodi radionice kreativnih i poslovnih vještina te predaje na brojnim domaćim i inozemnim konferencijama. Piše članke o umjetnosti, dizajnu, marketingu, poduzetništvu i kreativnosti, a njen popularni blog Tutor.blog potaknuo je i educirao cijelu generaciju mladih hrvatskih webdizajnera.