Podsjetimo, dvadeset i prvi put zaredom realiziran je
kalendar Riječki dečki, uz partnerstvo s Terminalom 07, Caffe barom Corto
Maltese i uz pokroviteljstvo svjetskog branda kave Julius Meinl, koji je platio
tisak tisuću primjeraka ovogodišnjeg kalendara.
Ovogodišnji kalendar bio je u sportskom duhu, a njegovi sudionici, dečki koji
treniraju u teretani Terminal 7, njih trideset i četiri na čelu s trenerom
Davorom Lješevićem i Ivom Lješević, kao jednom od važnih partnera
projekta.
Fotografiju potpisuje autorski dvojac TinyBizz, a dizajn, uz
kreativno i operativno vodstvo kalendara u sklopu kontinuirane društvene
odgovornosti na ovom projektu, realizirala je agencija Libra. Djelatnici Libre
također su uz pomoć volontera, kojima su se pridružili i Matijini kolege iz
razreda te prijatelji sportaši iz Košarkaškog kluba Kastav, prodali osamsto
primjeraka kalendara. Dvjesto je prodao Corto Maltese, a 1.652 kune prikupljeno
je na promociji u Corto Malteseu, gdje su uzvanici licitirali određene riječke dečke, odnosno sat njihovog
vremena za zajedničko druženje.
Tako je uspješno
okončana akcija čiji je cilj bio prodati cijelu tiražu kalendara. Novac od
prodaje u vidu donacije usmjeren je na Matijino daljnje liječenje, a pokazalo se da je akcija itekako imala smisla. Prema riječima
Dunje Pavešić, idejne začetnice ovog originalnog i prvog humanitarnoga
riječkog, ali i hrvatskog kalendara, velik iskorak predstavljaju povezivanje s
udrugom “Koga briga za… Matiju” i prodaja kalendara za konkretne potrebe njegova liječenja.
Nakon dvadeset godina
doniranja cjelokupnog prihoda od prodaje ukupne tiraže kalendara Domu za djecu
u Kraljevici, ove je godine prvi put odabrana jedna osoba kojoj je ta donacija
itekako potreba.
Podijeli na društvenim mrežama