Rijeka je odabrana za domaćina konferencije, jer je
riječ o gradu koji puno pažnje posvećuje kvaliteti u turizmu, rečeno
je prigodom najave konferencije. Konferencija se održava uz potporu
predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović, a pod
pokroviteljstvom Primorsko – goranske županije i Grada Rijeke i u
suradnji s partnerima TZ Kvarnera i TZ Grada Rijeke.
Istaknuti
govornici, uz bogat strukovni i poslovni program, prenijet će iskustva,
znanja i poslovna ostvarenja s ciljem da sudionicima pruže niz korisnih
znanja uz primjere raznih uspješnih metoda za unaprjeđenje izvrsnosti
koju zahtijeva današnji gost. Premijerno će biti predstavljeni rezultati
istraživanja Ljeto 2015. (mjerenje kvalitete usluge u turizmu), a
sudionici će također prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za
posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za 2015. godinu.
Susret je
namijenjen svima koji žele naučiti kako postići bolje rezultate i pritom
doprinijeti općem poboljšanju kvalitete usluge u Hrvatskoj. Svi
posjetitelji doznat će gdje su oni u odnosu na druge, kada se radi o
navedenim kriterijima u postizanju kvalitete i što je najvažnije naučiti
o tome kako je postići. Kroz prezentaciju zanimljivih rezultata
istraživanja Tajni gost, na aktualnim primjerima bit će pokazano
trenutno stanje kvalitete usluge na razini Hrvatske.
Sudjelovanje na
konferenciji koja će se održati 30. ožujka 2016., u Grand hotelu
Bonavia, je besplatno zahvaljujući pokroviteljima, ali zbog ograničenog
broja sudionika koje dvorana može primiti potrebno je obavezno unaprijed
osigurati svoje mjesto na sljedećoj poveznici: http://goo.gl/forms/M16uvlZJqp.
Program konferencije „Kvaliteta usluge u turizmu”
-
08:30 – 09:00 Registracija 09:00-09:10
OTVARANJE KONFERENCIJE (pozdravni govor organizatora, TZ Rijeka, TZ
Kvarner) i dodjela Nagrade za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za
2015. godinu -
09:10 – 09:25 Premijerna prezentacija rezultata istraživanja Heraklee – Ljeto 2015., kvaliteta usluge na Jadranu; Željka Bakmaz, voditeljica projekata, Heraklea d.o.o.
-
09:25 – 09:45 Kvaliteta usluge na Kvarneru; Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera
-
09:45 – 10:05 Standardi kvalitete u turizmu i ugostiteljstvu; Ana Maria Vrtodušić Hrgović, docentica na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
-
10:05 – 10:25 Tajni gost na otoku Krku; Nataša Jurina, direktorica TZ grada Krka
-
10:25 -10:40 Pauza za kavu 10:40 – 11:00 Psihologija ponašanja gosta; Iva Maksimović, konzultant Ramiro d.o.o.
-
11:00 – 11:20 Suvremeni trendovi i kako se pripremiti za nove izazove; Tea Golja, docent Fakulteta ekonomije i turizma Jurja Dobrile, Pula
-
11:20 – 11:40 Sigurnost na destinaciji kao važan faktor kvalitete usluge prema gostima; Ante Dabo, Gradonačelnik Grada Novalje
-
11:40 – 12:00 Kvalitetnim programom izvan sezone do zadovoljnih gostiju; Nedo Mikelić, direktor TZ Rab
-
12:00 –12:20 Pauza (dvorana Karolina: prezentacija aplikacije Citv Hub)
-
12:20 – 12:40 Integrirane komunikacije – nova era brendiranja u unapređenju kvalitete turističke destinacije; Dunja Pavešić, direktorica tvrtke Ubra d.o.o.
-
12:40 – 13:00 CASE STUDY – ACI marine Opatija – kvaliteta usluge u marinama; Grada Krainer, voditeljica marketinga, ACI d.d.
-
13:00 – 13:20 CASE STUDY – Kvaliteta usluge u većem hotelijerskom sustavu 13:20 -15:00 Domjenak i druženje
Podijeli na društvenim mrežama