Europska nagrada za promicanje poduzetništva (European Enterprise Promotion Awards – EEPA) je priznanje koje Europska komisija svake godine dodjeljuje inicijativama i projektima s ciljem poticanja poduzetništva i razvoja malog gospodarstva u šest kategorija: promicanje poduzetničkog duha, ulaganje u poduzetničke vještine, poboljšanje poslovnog okruženja, poticanje internacionalizacije poslovanja, podupiranje razvoja zelenih tržišta i učinkovitosti resursa te odgovorno i uključivo poduzetništvo.
Pored RInovatoRa, ovo vrijedno priznanje osvojio je još jedan nacionalni kandidat – Grad Crikvenica s projektom „Edukacijom do uspjeha“, u kategoriji ‘Ulaganje u poduzetničke vještine’. Pobjednici na europskoj razini po kategorijama su Haven Incubator CVBA-SO (Belgija), IDEA Innovation & Entrepreneurship Centre (Cipar), Fomento de la Contratación Pública con Pymes (Španjolska), HealthTech Nordic (Švedska), TILOS (Grčka) i Start-Up Your Future (Njemačka), a glavnu nagradu za najbolju europsku poduzetničku inicijativu dobio je nizozemski Green PAC iLab.
Terenska i praktična iskustva
Program RInovatoRI okuplja učenice i učenike viših razreda riječkih osnovnih škola s temeljnim ciljem razvoja poduzetničkih kompetencija i podizanja poduzetničke kulture kroz neposredni uvid u poslovnu praksu, usvajanje osnovnih poduzetničkih i marketinških znanja te osmišljavanje i razradu vlastitih poslovnih ideja. Program je iniciran i većim dijelom sufinanciran od strane Grada Rijeke – Odjela gradske uprave za poduzetništvo, a provodi se u suradnji s gradskom ustanovom Dom mladih u tri programska pravca: cjelogodišnji program, vikend škola i ljetna škola.
U školskoj godini 2018./2019. RInovatoRI su posjetili sajam InfoGamer na Zagrebačkom velesajmu, tvrtke 4Look Centar, JGL i Metis, bavili se 3D tehnologijom u vikend školi poduzetništva te osmišljavali ponudu web trgovine za nogometni klub Rijeka, kao i inovacije s područja gospodarenja otpadom u ljetnom dijelu programa. Druga generacija RInovatoRa s radom je započela u listopadu 2019. stavljajući i nadalje u fokus vrijedna terenska i praktična iskustva, a prvo u nizu bio je posjet Hrvatskoj radioteleviziji i zagrebačkom Muzeju iluzija.
Podijeli na društvenim mrežama