Mnogo važnija od
vidljivog dijela RInovatorima je bila pozadinska priča koju je poduzetnik
nesebično podijelio: kako mali poduzetnički sustav funkcionira, zašto su usluge
baš tako osmišljene, kako se došlo do ideje i koja se sve to vrijednost u
konačnici isporučuje kupcu. Nakon ‘muškog’ dijela, RInovatori su obišli i frizersko-kozmetički
salon te edukacijski centar, u kojem se poduzetnička priča prilagođava potpuno
drugoj publici i potrebama. Pitanja RInovatora nije nedostajalo: ambicija i
znatiželja najmlađih ‘poduzetnika’ učinili su terenski dio programa još
zanimljivijim, dokazujući još jednom da su djeca pokretači pozitivnih promjena
i krojači budućnosti.
Kako je i
planirano, polaznici su na samom kraju dobili i praktični zadatak, koji će
razraditi i rješavati u idućim tjednima na svojim redovnim radionicama u Domu
mladih. Naime, 4Look pitao je RInovatore za savjet na koji način da pristupe
rezervacijama termina u slučaju da se klijent ne pojavi i ne otkaže. Sustav
naručivanja na taj način generira ‘prazni hod’ koji u konačnici rezultira
gubitkom vremena kao najvažnijeg resursa, manjom količinom pruženih usluga i
manjim prihodima, što u svjetlu uslužne djelatnosti predstavlja jedan od
najvećih problema. RInovatori su na licu mjesta već pružili niz ideja kako tome
stati na kraj, a svoja će finalna rješenja sa zadovoljstvom podijeliti na još
jednom susretu s uspješnim riječkim poduzetnikom.
Ovo je
ujedno bio drugi izravni susret Rinovatora sa stvarnim poslovnim iskustvima, na
kojem su imali priliku upoznati se s funkcioniranjem malog poduzetničkog subjekta,
ali i dobiti vrijedne savjete domaćina, kao što je – sve što radite,
radite sa srcem! Podsjećamo, Rinovatori su krajem prošle godine bili stručni
gosti nogometnog kluba Rijeka, gdje su naučili puno o radu velikog sustava.
Program
RInovatoRI pokrenuo je Odjel gradske uprave za poduzetništvo Grada Rijeke, a
provodi se u suradnji s ustanovom Dom mladih Rijeka.
Podijeli na društvenim mrežama