Radi se glavnoj prometnici u najužem centru grada.
Oštećenja su već tolika da predstavljaju ozbiljnu opasnost kako za
pješake tako i za sve sudionike u prometu. Posljednje “krpanje” rupa obavljeno
je krajem 2010. godine. O slici koju pruža izbrazdan kolnik na potezu
od zgrade kazališta do zgrade Transadrie pa i nešto dalje, nije potrebno
trošiti riječi.
Obzirom da je ulica Ivana Zajca državna cesta
(D-8), Vijeće se još početkom 2010. godine obratilo Hrvatskim cestama
d.o.o. (HC) kao instituciji nadležnoj za održavanje državnih cesta.
Međutim, HC odbacuje nadležnost pozivajući se na
članak 19. Zakona o javnim cestama i tvrdeći da se ovdje radi o sanaciji
željezničkih tračnica, čime je loptica prebačena na Hrvatske željeznice
(HŽ).
HŽ također odbacuje nadležnost pozivajući se na posve iste članke
zakona kao i HC. Slijedi obraćanje Ministarstvu pomorstva, prometa i
infrastrukture (MMPI) u nekoliko navrata, očekujući od te institucije da
ima zakonsku snagu “presjeći” prebacivanje loptice s jednih na
druge. Organiziran je i sastanak predstavnika svih navedenih
institucija, od kojeg su se očekivali neki rezultati, a riješilo se
ponovo – ništa!
Zatražen je potom inspekcijski nadzor Uprave
prometne inspekcije, Odjela inspekcije državnih, županijskih i lokalnih
cesta (pri MMPI), kao instance za koju se vjerovalo da mora donijeti
neko rješenje. I donijelo je: izdan je nalog Hrvatskim cestama d.o.o.,
Ispostava Rijeka da “… kao privremenu mjeru izvrše sanaciju udarnih
rupa do konačnog rješenja kojim će se odrediti nadležnost za konačnu i
trajnu sanaciju asfaltnog prometnog traka kojim prolazi željeznička
pruga.”
Šteta je samo što se u dopisu inspekcije ne
navodi TKO je nadležan za odrediti nadležnost za konačnu sanaciju ove
prometnice, obzirom da to, kako se navodi u dopisu, nije nadležnost
inspekcije! O daljnjim epizodama ove “sapunice”, čitajte na ovim stranicama.
(D.M.)
Podijeli na društvenim mrežama