Trenutno se putem “Kontakt centra Grada Rijeke” mogu dobiti informacije o planiranim isključenjima vode, plina i struje, kao i najave izmjene regulacije prometa koje su u domeni Grada Rijeke. Aplikacija ujedno pruža mogućnost pretraživanja isključenja i regulacije prometa po ulicama. Nadalje, mogu se pronaći i informacije o popunjenosti parkirališta kojima upravlja Grad Rijeka, pratiti promet putem kamera Rijeka prometa, pronaći informacije o stanju na cestama preuzete od HAK-a, trenutnom stanju vremena te voznim redovima.
S ciljem kvalitetnijeg informiranja građanstva, pored komunalnih i trgovačkih društava u vlasništvu ili suvlasništvu Grada Rijeke, podršku “Kontakt centru Grada Rijeke” dalo je i Elektroprimorje Rijeka, koje će svakodnevno putem Kontakt centra pružati informacije građanstvu o prekidima isporuke električne energije.
Korisnicima se nudi i usluga pretplate na e-mail obavijesti o isključenjima vode, struje ili plina za njihovu ulicu ili šire područje, obavijesti o radovima na prometnicama ili prognozu vremena. Budući da se aplikacija “Kontakt centar Grada Rijeke” nalazi u probnom pogonu, još uvijek nije omogućena dostava obavijesti putem SMS-a.
“Kontakt centar Grada Rijeke” pruža još jednu uslugu – mogućnost pregledavanja učinjenih prekršaja nepropisnog parkiranja i zaustavljanja vozila, koje su zabilježili djelatnici Direkcije za prometno redarstvo Grada Rijeke. Detalje prekršaja moguće je pretražiti putem registracije vozila te broj obavijesti o učinjenom prekršaju.
Uvažavajući iskustva korisnika, aplikacija će se i nadalje mijenjati i poboljšavati. U namjeri da unaprijedimo Kontakt centar Grada Rijeke i učinimo ga još informativnijim i funkcionalnijim, rado bismo čuli i Vaše mišljenje. Svaki prijedlog bit će nam dragocjen.
Zavod za informatičku djelatnost Grada Rijeke je Portal Kontakt centar Grada Rijeke razvio u suradnji s partnerom, tvrtkom Ri-ing iz Rijeke.
Pogledajte Kontakt centar Grada Rijeke.
Podijeli na društvenim mrežama